Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
We zijn allemaal moe zo aan het eind van het jaar en dan nog de druk van de feestdagen. Kop op meis, nog anderhalve week dan is het weer back to normal. Intussen fijn genieten van je familie, je lieve manneke(s) en de tijd die je nu met ze samen bent.
Dikke knuffel en hou je haaks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 dec 2015 16:18    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Vandaag, op 2e kerstdag gewerkt (jaja) en afgesloten met 1.5 glaasje cava daarnet...

Ik let een beetje op wat ik eet. Gisteren op het kerstfeest 2 wafels gegeten, 2 broodjes met beleg, een koffiekoek en een stukje rijstvla. voor de tv om 22u nog 2 blokjes chocola. Dat zijn geen onoverkomelijke feest uitspattingen he. Ik voelde wel dat ik een beetje te veel gegeten heb, maar ach, dat geldt voor iedereen.

Bedankt voor jullie steun, het doet me deugd Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 dec 2015 19:31    

Reageer met quote
Er is een beetje af! En het s zondag! Dus kan ik lekker een groen vakje neerplanten Erg blij

Ik ben ook weer begonnen in Mieke's boek 'En nu word ik slank' met opdrachten en actieplannen. Het voelt goed om weer baas te zijn over wat ik eet. Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
aai Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 10:30    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Dat boek ken ik niet. Vertel!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 10:30    

Reageer met quote
O whis ik heb al 2 vellen vol goeie voornemens geschreven. Misschien kopieer ik hier een stuk, dan kunnen jullie mee lezen (klinkt wel voyeuristisch he?)

Mieke kosters heeft verschillende 'dieet' boeken geschreven, en deze is voor mij om weer even de puntjes op de i te zetten. Werkt echt!!! Mieke is voor mij diegene die eindelijk mijn ooglappen heeft af gekregen, ze dwingt mij te kiezen tussen 'veranderen' of 'accepteren'. Zo lang je niet kiest tussen de 2, jo-jo je. Enfin, dat is wat ik er uit op maak. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 11:04    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hier ook een fan in dat opzicht. Mij heeft ze de ogen geopend met haar eerste boek, vooral met de opdracht: kijk eens naar het gedrag van slanke mensen (op feestjes enzo). Ze zijn echt niet van nature zo slank, ze kiezen gewoon veel bewuster!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 12:24    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Ik ga een googelen!!
Hier ook weer een stapel goede voornemens voor het nieuwe jaar....
Derde keer, goede keer?!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 13:06    

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Hier ook een fan in dat opzicht. Mij heeft ze de ogen geopend met haar eerste boek, vooral met de opdracht: kijk eens naar het gedrag van slanke mensen (op feestjes enzo). Ze zijn echt niet van nature zo slank, ze kiezen gewoon veel bewuster!

Bij mij was het vooral: het is geen levenslange 'opdracht'. Niet levenslang 'afzien'.
Een collega van mij gaat naar de diëtiste. Ze zegt trots dat ze 4 boterammen 'mag'. Ik zeg dat ik 's morgens een muesli met suiker eet (Alpen http://ipirotissa.gr/product/alpen-muesli/ ). Ze kijkt me geschokt aan. "Dat MAG JE HELEMAAL NIET", zei ze. Geschokt Ik zei: "jawel, ik MAG alles, er is niets verboden".
Et voilà, 1 jaar op gewicht Erg blij

Whis, kopen dat boek! je leven verandert als je het eenmaal door hebt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 15:22    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik eet ook graag muesli....er zit wel verschil in muesli of cruesli,musli met noten en stukjes fruit vind ik het lekkerst en daar zit echt alles in
bij Weight Watchers leer je keuzes maken....niets verboden maar je leert wel om op te passen wat je neemt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 27 dec 2015 15:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 49 van 68