Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Dank je meis...

Omgeving is zeker liefdevol en warm! Vava zelf stond bekend als een moeilijk en ietwat nors karakter. Maar de achterkleinkinderen hebben daar verandering in gebracht Lach

Om een of andere reden houd ik weer vocht vast. Wanneer leert mijn lichaam nu eens dat dat niet nodig is?! Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 nov 2015 20:05    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ik weet niet of ik hier morgen nog kom maar ik wil je alvast heel veel sterkte wensen voor a.s zaterdag.
aai aai Kussen Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 nov 2015 23:01    
Vrouw Weeggegevens   mizzy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Heel veel sterkte en kracht
Dikke knuffel!

Het geluksgevoel van eten duurt maar even maar het geluksgevoel van een slank lichaam je hele leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 nov 2015 23:47    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Veel sterkte voor morgen Suppressa

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2015 15:11    
Vrouw Weeggegevens   love- to-cook

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heel veel sterkte voor morgen suppressa.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2015 19:01    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
heel veel sterkte gewenst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 nov 2015 23:38    

Reageer met quote
Heel veel sterkte vandaag voor jullie allemaal.
liefs van ons.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 nov 2015 16:10    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik hoop dat je een mooi afscheid hebt mogen 'vieren'... Knuffel van mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015 13:29    

Reageer met quote
aai aai Kussen Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015 17:57    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Vava heeft een mooie mis gekregen. Ik ben blij dat ik het heb kunnen afsluiten.
Gisteren avond had ik het er nog over met mijn man. Ik heb hem bedankt voor de steun. En ik voelde me ook zo opgeblazen als de weegschaal aan gaf: 61.1 kg. En ik ga dat nu eens niet opschrijven. Er is de laatste weken zo veel op me af gekomen qua emoties, mijn man die telkens om 6u vertrekt heeft me ook al uit mijn ritme gebracht (sneller moe 's avonds) en de voortdurende koude op mijn werk (vrijdag 12.1 graden aan mijn bureau) zorgt er ook voor dat ik meer snaai. En dan laat ik de troostende chocoladeblokjes of proevertjes in de winkel nog buiten beschouwing.
Mijn man zegt dat ik niet te veel van mezelf moet eisen. Maar ik voel me niet goed en ik ben opgeblazen.

Vrijdagmorgen belde mama me op mijn werk: of ik kaarsen wou aansteken op de viering. Dat wil ik wel, maar laat me niet voorlezen want dan schiet ik vol. Ik heb nog halsoverkop een babysit moeten regelen, want blijkbaar kwamen er geen achterkleinkinderen mee naar de begrafenis mama stond er op, ze is erg traditioneel op dat vlak Sip ) en was er nog nieuws van mijn andere grootmoeder aan moeders kant.
Mama is met grootmoeder 'Moeder Hoof' (lees: moeder van de familie Vanhove) naar het ziekenhuis gereden omdat ze een lonontsteking heeft en haar medicatie niet aan slaagt, daar bovenop heeft ze ook hartritmestoornissen. Dus ben ik haar vrijdag recht na mijn werk gaan bezoeken. Wij zijn echt 2 handen op 1 buik en ze zei me ook dat ik aan haar babbel kon horen dat ze al fel aan de beterhand is. Dat heeft me enorm gerust gesteld.
Na MH naar de frituur (een mini frietje een stukje vlees), allen gegeten en dan vlug-vlug omkleden, zoontje naar de babysit en dan hots knots naar de competitie tafelvoetbal. Begrafenis op zaterdag, nadien winkelen en DAN: naar de kapper met een kortingbon Erg blij en een welverdiend (Zie je wel, daar gaan we weer) glaasje cava. deze foto lijkt heel erg op hoe het nu geknipt is
Dan chinees gaan halen en wijntje gedronken.
En dan voel je pas hoe moe je bent. En hoe 'dik' gegeten en gedronken.

Ik heb het de voorbije weken lastig gehad met mezelf. Ik herken mijn 'draken' wel, maar besloot ze te negeren. Ieder pondje gaat door het mondje en God straft onmiddellijk.
Weer maar herpakken dus, zo net voor Sinterklaas komt.

Ps: bij de aankomst van de Sint viel het me op dat de zwarte pieten niet meer helemaal zwart zijn, maar slechts 'geveegd'. Vind ik doodzonde. Ik mis de nostalgie van de 'Dag Sinterklaas'-reeks van mijn jeugd. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/f2/79/1e/f2791e01efa1d26e57359d4c5038067c.jpg De acteurs zijn dezelfde, maar de magie is er wat is af zo. Of ben ik nu een muggenzifter?
Vraag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015 21:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 43 van 68