Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   love- to-cook
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat zou ik ook doen suppressa. Ik wist niet dat je thermische leggings had! Stijlloos van die baas om je zo te laten werken. Fijne dag/avond. ♥Syl♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2015 17:32    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik zat al met een hele grote glimlach toen ik las dat je met je collega je ouderschapsverlof bent overeengekomen... Lees ik verder Heel heel boos En je baas wéét hoe graag je het wilt! Ik wens je sterkte met ervoor knokken meis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2015 17:33    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote

Voila, mijn kunstprojectje van vandaag: een stokpaard voor mijn zoontje! Hij moest een stokpaardje meebrengen om te oefenen voor het grootouderfeest en dat heb ik niet in huis... Maar pamperdozen en wat touw heb ik gelukkig wel Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2015 17:35    

Reageer met quote
Leuk dat je ook zo creatief bent. Het ziet er leuk uit. ♥Syl♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2015 18:05    

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Ik zat al met een hele grote glimlach toen ik las dat je met je collega je ouderschapsverlof bent overeengekomen... Lees ik verder Heel heel boos En je baas wéét hoe graag je het wilt! Ik wens je sterkte met ervoor knokken meis.

Hij wéét ook dat, wanneer ik er niet ben, hij klanten misloopt. Hij wil niet dat er dagen zijn dat er niemand bij ons op de afdeling is. Maar met onze regeling zou dat niet het geval zijn. Hij moet gewoon dwars kunnen doen omdat ik hem niet eerst heb gezegd dat ik die mail voor de aanvraag alvast ging sturen (mannen hé...)
Zaterdag werken wij allemaal, altijd. Hij vreest voor een 'sneeuwbaleffect' met aanvragen voor zaterdags vrijaf. Niks van aan, natuurlijk. Bah, het is overal wel iets zeker he? Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2015 19:41    

Reageer met quote
Het is niet goed dat jij jezelf moet dwingen om er niet aan te denken.
Je denkt er eigenlijk de hele dag aan, begrijp je wat ik bedoel suppressa? Je bent er constant mee bezig.

https://sochicken.nl/loslaten

Citaat uit het artikeltje:
"Laat het allemaal los.

Ontspan. Adem in, adem uit. De wereld valt niet uit elkaar als jij je er geen zorgen meer over maakt. Sterker nog, de wereld wordt er waarschijnlijk leuker op. Zeker voor jou.
Dus adem in, adem uit. Laat het los. De hele dag door. Laat het allemaal los. En....... dat is oh zo moeilijk, maar voelt beter toch?" Welterusten en slaap lekker. ♥Syl♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2015 21:49    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Is je baas niet verplicht om je ouderschapsverlof te geven??

Mooi paardje trouwens Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2015 22:27    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Jawel maar hij is niet verplicht de gevraagde dag(en) of tijden ook te accepteren. Inderdaad Eva, mánnen! Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2015 14:39    

Reageer met quote
vanmorgen stak ik mijn hoofd binnen bij de baas zijn bureau en ik zei iets in de stijl van 'Over die e-mail, ik wil gewoon dat alle papierwerk op tijd in orde komt, we moeten eens overleggen met 4 (dus met baas en personeelschef erbij), we hebben nog 3 maanden om af te spreken he' Mijn baas was kalm en rustig en zei iets in de stijl van 'moeten we doen, ja'.

Oef, dat viel minder zwaar dan ik dacht. En ik weet nu ook dat hij er niet te zwaar aan tilt.
Als ik die woensdag niet krijg, laat ik mijn verlof staan, ik heb nog 8 jaar om het op te nemen. Ik laat me geen dag opleggen waar ik niets mee vooruit ben.

@ syl: Goeie tip, ik ben wel niet zo zweverig aangelegd maar ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Ik heb er vooral last van als ik in mijn bed lig te draaien, dan moet ik echt STOP zeggen tegen mezelf. Problemen moet ik oplossen, niet op eten. Dat weet ik nu. Erg blij
PS: Kobe was de enige met een zelfgemaakt stokpaardje, ik denk dat de grootouders het wel erg leuk gaan vinden 'dat de jeugd van tegenwoordig nog creatief is'...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2015 20:22    

Reageer met quote
In bed probeer ik ook problemen op te lossen en dat is fout. Dat weet ik. Het blijft maar malen. Wat leuk dat Kobe de enige was met een eigen gemaakt stokpaardje Eva. Fijne avond. ♥Syl♥
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 okt 2015 21:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 36 van 68