Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
suppressa schreef:
Hé en jij hebt een andere profielfoto Erg blij

Ik ben aan het aftellen. Ik heb er zo'n zin, in dat ik vrees dat het gaat tegenvallen Rollende ogen

wie ikke? Erg blij

genomen in België bij een weegclub vriendin

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 27 jul 2015 12:34    
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Zelf ben ook ik weinig on line, ik kan er mijn tijd niet in steken. Ik heb van men ventje het boek 'en Nu val ik af!' van Mieke Kosters gekregen en ben me daar nu in aan het verdiepen. Er over lezen is altijd goed hé!

Ze zegt ook weer al dat het echt wel moeite kost om je gewicht te houden en er staat ook weer een 6 weken plan in om de sluipkilo's te lijf te gaan.

Ik ga er een notitieblok bij nemen en alles noteren wat ik voor mezelf op een rij wil. Misschien kan ik het hier schrijven, dan wondt het gelijk opgeslagen en kan ik het makkelijk weer terug vinden...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2015 9:20    
Vrouw Weeggegevens   Montagne
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Net je foto's gezien in het fotohoekje en je ziet er echt super uit. Ik moet soms ook diep ademhalen voor ik in een retrojurk de deur uit ga, maar ik vind het altijd wel mooi bij een ander en gedurfd, zoals jij al zei ... dus ik begrijp het wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2015 0:40    

Reageer met quote
Wat lief dat je dat hier komt zeggen! Ik heb er mijn stijl in gevonden en je gaat nog regelmatig foto's zien van men nieuwe vondsten Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2015 9:17    

Reageer met quote
En Nu word ik slank - Mieke kosters

1) succesfactor 1 : Ga je er echt voor? Kies!

Dus de hamvraag is: doe je echt mee?
Ik krijg de opdracht om mezelf alvast slank te fantaseren. Bij mij is dat:
over 6 weken:
* streefgewicht 59 kg (ik wil op gewicht blijven met een beetje marge)
* ik denk over mezelf:
- ik ben NIET meer dik (geen dikke gedachten!!) hoe opgeblazen ik me ook voel
- bij twijfel eten/niet eten Nee zeggen zonder 'arme ik-gevoel'
- me goed in mijn vel voelen bij alles wat ik draag (geen twijfels voor de kleerkast "is dit niet te strak/je ziet mijn buikje")
- ik mag er zijn / ik ben even veel waard dan een ander en laat me niet voorbijsteken in vb een lange rij aan de kassa
* ik eet:
- wat ik gepland heb
- zo veel mogelijk mijn ochtend- en middagroutine want mijn lichaam heeft deze voedingsgroepen echt nodig! (fruit, yoghurt, vezels en groenten)
- niks wat ik niet supergraag lust (niet opeten uit beleefdheid en discreet afvoeren die handel!)

Over 6 maanden:
de meeste zaken zijn routine geworden waar ik niet meer over hoef na te denken, en dat kost me geen energie meer 'dat getwijfel en ge-afweeg)
IK GA NIET HOPEN DAT IK DIT GEWICHT NOG HEB, IK GA ER VOOR ZORGEN DAT HET ZO IS.

Over 2 jaar:
Heb ik een nieuwe, eigen stijl me helemaal toe geëigend. Ik trek me niets aan van wat anderen zullen zeggen en straal in mijn maatje small, ik ben een dunne, knappe mama en mijn kind moet zich niet schamen voor mij in de school!
Ik voel me mentaal sterk en in de fleur van mijn leven, ik handel daar ook naar om dat gevoel vast te houden.
Ik kies altijd voor mezelf en wat me het meeste energie oplevert. Energie-vragers probeer ik te mijden. Ik wil niet naar eten grijpen als ik het moeilijk heb met voor mezelf op komen of moeilijke beslissingen moet nemen. Dunne mensen hebben dezelde levensvragen- en uitdagingen, zij vreten zich dan ook niet vol.

Pfieuw. Wat een boterham... (niet aan eten denken nu Erg blij )

Mieke zegt dat mensen die niet kiezen (die taart hé...) onrustig blijven. Ze heeft overschot van gelijk! Dus 2 keuzes in het leven:
1/ veranderen
2/ accepteren (en er NIET over zeuren)

Ik ga voor 1, in mijn geval: op gewicht blijven. En stoppen met dieet(denken): 'arme ik'.
Quote: If you don't like where you are, change it. You are not a tree.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2015 9:51    

Reageer met quote
Ik moet van Mieke even inzoomen waarom ik wil afvallen (op gewicht blijven dus), even de puntjes op de i. Ik heb een lijst te inspiratie uit het boek, ik schrijf even over wat ik heb aangevinkt.

Ik start nu met afvallen omdat ik dan straks:
- gezonder ben
- meer energie heb (om met de kinderen te spelen)
- me aantrekkelijk voel
- trotser ben
- geen last meer heb van een schuldgevoel
- van eten kan genieten
- mijn doel bereik
- zelfzeker ben
- lach naar de spiegel
- een goed voorbeeld voor mijn kinderen ben
- kan stoppen met vb nootjes eten
- geen emoties meer weg eet
- me krachtiger voel
- van mijn suikerverslaving af ben (in mijn geval: plannen en doseren, anders heb ik nog het dieet- en arme ik gevoel.)
- me niet meer zo pafferig voel na het eten
- vrolijk in bikini op het strand loop

Ik wordt er happy van. Nu ga ik even bijlezen,
Straks gaan we naar het vliegveldje hier in de buurt naar de opendeurdag: wandelen en vliegtuigen spotten!
http://www.ebzr.be/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2015 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Yvonne63
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Suppressa,

Ik heb allemaal gelezen je van plannen zijn.
Super goed van je.
Volgens mij ben je al half op weg, nu je weet wat je wilt !!!

Toppie hoor !

Yvonne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2015 21:08    
Vrouw Weeggegevens   Jessika

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wauw wat heb je dat goed verwoord. Knap van je dat je zoveel wilt veranderen in en keer. Maar het een sluit het ander niet uit. Je kunt het. Nu moet je het zelf ook gaan voelen. De plannen moeten nu werkelijkheid gaan worden. Heel veel succes ermee.

Ik zal ook weer eens in het boek van mieke kijken en me weer gaan verdiepen wat ik wil veranderen en waar ik wil staan over 2 jaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2015 22:02    
Vrouw Weeggegevens   Montagne
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Dit is heel inspirerend, daar kan ik wel wat van gebruiken!

Daarnet nog maar, als mijn dijen bekijk bij het stretchen na het lopen Heh?!!? ... ik weet onderhand wel dat ik mezelf fout zie, maar toch, een bril helpt daar niet tegen, misschien een mieke kosters boek wel ohhh

Het ligt alvast in mijn bol winkelmandje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2015 22:47    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 13 sep 2015 12:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 32 van 68