Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Ik heb mijn verjaardag overleefd!
Te veel gegeten van al het lekkers, maar op mijn verjaardag en met kerst maak ik een uitzondering (dat zie je ook in mijn grafiek, haha)

Morgen weer braaf in het gareel, want 30 april is er een groot personeelsfeest en dan wil ik niet pafferig in mijn prachtige jurkje zitten Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2015 20:35    

Reageer met quote
Ik heb mijn verjaardag overleefd!
Te veel gegeten van al het lekkers, maar op mijn verjaardag en met kerst maak ik een uitzondering (dat zie je ook in mijn grafiek, haha)

Morgen weer braaf in het gareel, want 30 april is er een groot personeelsfeest en dan wil ik niet pafferig in mijn prachtige jurkje zitten Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2015 20:35    

Reageer met quote
Ik heb me er eens even toe aangezet om mijn dagboekje nog eens te lezen vanaf het begin (de eerste paar pagina's).
Ik woog toen ongeveer 72 kg, en ben nu net geen jaar aan het schrijven hier. Het valt me op dat ik ondanks alles toch veel regelmatiger schreef dan nu. Ik schrijf nu ook nog wel in sprintjes, maar dat is niet helemaal hetzelfde.

Zondag na de verjaardag heb ik me niet gewogen (wilde het niet weten), gisteren en vanmorgen 59.7, dus ik ben super tevreden!

Ik merk dat ik van mezelf wat extra 'mag', en probeer dan ook niet 'hebberig' te worden naar meer. Dat blijft moeilijk. Mar ik denk nu wel anders over eten en kan nu stoppen wanneer ik genoeg heb. Ik eet nog wel te vaak van de goesting en als ik moe ben, maar ik kan ermee leven.
extra vandaag: handje rozijnen, 2 witte paaseitjes, 3 boterkoekjes en een grote grabbel letterkoekjes uit de zak. Allemaal 'ongepland'. Dat is wel we enige zoetigheid in mijn menu. Ik kan dit perfect rijmen met op gewicht blijven, maar afvallen zal ik er niet meer mee doen.
Hormonaal blijf ik last hebben van vocht, en mijn 'eetweek' die er aan vooraf gaat. Ik hoop nu alleen maar dat ik volgend jaar deze datum kan lezen dat mijn gewicht nog ongeveer hetzelfde is... Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 23 apr 2015 19:20    
Vrouw Weeggegevens   AstridV

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Hoe gaat het deze week suppressa? Zal je even helpen herinneren om wat in je dagboekje te schrijven.. Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 30 apr 2015 15:38    

Reageer met quote
Ach verdorie ja, we zijn weer een week verder!
Ik heb een halve week van feestjes en uitnodigingen achter de rug. Gelukkig heb ik me vrij goed kunnen gedragen, behalve gisteren toen er een schaal chips op de tafel stond Huil huil En dan nog een kinder-bueno? Natuurlijk, want die lust ik heel graag! Sip

Weerstand 0.0. Bravo. De muur!

Ik had op de middag al een stuk appletaart gegeten van een collega die jarig was, en als 4 uurtje nog een klein spietje (5 cm) in de plaats van men yoghurt of light-koek. Avondeten was lasagne (niet overeten, ik had nadien moeten stoppen)

Ik ga een glas water ingieten. Bah.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2015 12:55    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Rollende ogen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2015 13:05    

Reageer met quote
Moeder natuur, help ik kan niet meer volgen! Waarom stond er vanmorgen 59.1 kg? Ik had mezelf minstens1 kg meer geschat!

Enfin, houden zo en flink aan de bak!

Ik heb vandaag 2 tussendoortjes gevonden voor minder dan 100 ckal:
een mini 'carré confituurke', en een kleine eierwafel!! Dat zijn heerlijke 4-uurtjes op komst! smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 mei 2015 12:54    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 05 mei 2015 13:00    
Vrouw Weeggegevens   lutjek
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hé! Hoe gaat het met jou? Aan je gewicht te zien, meer dan goed!!
Bij mij is er iets raars aan de gang. Als ik netjes oplet, gaat er niks af en als ik het loslaat, blijf ik hetzelfde. Hoe kan dat nu? De volgende weken ga ik toch nog maar eens wat beter opletten zodat ik een klein buffertje heb tegen de vakantie. En nu ga ik nog even van de zon genieten want het is blijkbaar weer maar voor 1 dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2015 16:10    

Reageer met quote
lutjek schreef:
Hé! Hoe gaat het met jou? Aan je gewicht te zien, meer dan goed!!
Bij mij is er iets raars aan de gang. Als ik netjes oplet, gaat er niks af en als ik het loslaat, blijf ik hetzelfde. Hoe kan dat nu? De volgende weken ga ik toch nog maar eens wat beter opletten zodat ik een klein buffertje heb tegen de vakantie. En nu ga ik nog even van de zon genieten want het is blijkbaar weer maar voor 1 dag!

Misschien zit je op een 'plateau'? Dat is een gewicht dat je lichaam als 'nulpunt' ziet. als je echt consequent bent en oplet, zou je toch verschil moeten zien (en eerlijk zijn he ;-)

Ik heb ook vele plateau's: 78 kg, 73 kg en 68 kg. Dan lijkt het of ik kan 'eten wat ik wil' en niet aankomen. Maar ik kon er ook niet onder. Doorzetter wint... Ik wil ook een buffertje tegen de zomer, zo dat die 6 niet te dicht bij komt. Vanmorgen stond ze al achter het gordijn klaar Meegluren , het kan snel gaan!

Genoten van de zon? Ik heb vandaag mijn vrije dag. Geen zon, daar ben ik dus niks mee Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 mei 2015 12:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 29 van 68