Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   lutjek
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik las in de krant dat de griep nog zo'n 10 dagen aan het werk ging blijven. Waarschijnlijk krijg jij nu het allerlaatste staartje ervan. Niet leuk, hé! Behalve voor de weegschaal dan. Ik had het een dag of 10 geleden en ook in vrije val naar beneden. Jammer genoeg nu weer een pak zwaarder. Ik herken je gevoelens bij cijfers op de weegschaal: we weten wel dat die niet echt iets betekenen maar ze kunnen ook mijn dag maken of kraken.
Weet eens te zeggen of dat niet er op gaan staan gelukt is.
Veel beterschap in elk geval: niet tegen vechten, gewoon wachten tot het over is en veel slapen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mrt 2015 13:16    
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Dank je wel voor deze lieve woorden. Mijn zoontje heeft het nu ook, net al een koortsremmer gegeven.

Ik heb vandaag mijn eerste paracetamol-vrije dag achter de rug. Veel slapen is hier geen optie (reden: herlees zin 2), ik porbeer echt wel op tijd te gaan slapen.
Ik heb me niet meer gewogen sinds mijn fantastisch resultaat van zondag, ik voel me er eerlijk gezegd wel blij over. Als je weet dat ik zaterdag nog gehuild heb van de (ziek zijn) ellende... Nu weer een beetje terug bij mijn positieven, gelukkig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 mrt 2015 22:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En? Hoe gaat het ondertussen? Al een beetje beter? En de kleine ook?
Mijn griep is gelukkig helemaal weg maar sinds eergisteren weer keelpijn en nu en dan wat verhoging. Ik heb het nu ook echt wel gehad! Mijn zwangere dochter was ook ziek, begin van een longontsteking. Ik denk echt dat we allemaal behoefte hebben aan wat warmte en zon.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2015 15:45    

Reageer met quote
ja de lentezon zou al veel goed maken! Mijn man is nu ziek, zoontje zweeft tussen de verkoudheden door...

Ik ben er zo goed als vanaf (zie mijn gewichtstoename deze week, ahum Rollende ogen )

Enfin, mijn lichaam herstelt zich en ik blijf erbij dat 60 kg voor mij een kneedbaar gewicht is. Net eronder, net erboven. Als ik nog minder wil gaan wegen moet ik te streng aan de lijn...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2015 18:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, dat is het nadeel van beter worden, hé! Bij mij ook na het ziek zijn weer meer op de weegschaal en dat wil ook weer niet weg. Ik vind dat ik nu nog te veel moeite moet doen om rond de 58 te blijven. Als ik meer dan 1100 kcal eet, komt er bij. Ik weet niet hoe dat moet als we binnenkort aan de weekendjes en reizen beginnen. Ik vrees dat ik aan het bewegen moet, beeeeekes!
Jij zit echt wel op een heel goed BMI, dus lekker rustig rond de 60 lijkt me ideaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mrt 2015 11:04    

Reageer met quote
lutjek schreef:
ja, dat is het nadeel van beter worden, hé! Bij mij ook na het ziek zijn weer meer op de weegschaal en dat wil ook weer niet weg. Ik vind dat ik nu nog te veel moeite moet doen om rond de 58 te blijven. Als ik meer dan 1100 kcal eet, komt er bij. Ik weet niet hoe dat moet als we binnenkort aan de weekendjes en reizen beginnen. Ik vrees dat ik aan het bewegen moet, beeeeekes!
Jij zit echt wel op een heel goed BMI, dus lekker rustig rond de 60 lijkt me ideaal!

Jou lichaam heeft jou 'geprogrammeerd' om altijd terug op hetzelfde getal uit te komen. Bij mij is dat rond de 60, misschien bij jou ongeveer hetzelfde. Bewegen zorgt voor een hogere verbranding, ook voor je spieren in rust. Maar bewegen is inderdaad niet leuk. Dus heb ik het er ook niet voor over.

Heb je de boeken van Mieke Kosters al eens gelezen? Daarin staat heel goed geschreven wat je moet doen om te stabiliseren. Hoe je moet luisteren naar je lichaam. Misschien een aanrader Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 mrt 2015 21:07    

Reageer met quote
Ik ben hier aan de stille kant, ik weet het. Ik probeer een beetje bij te blijven in de sprintjes waarin ik mee doe. Ik ben vaak pas laat thuis, ook nu nog loopt mijn zoontje hier nog rond (helemaal niet moe).
Mijn gewicht blijft min of meer stabiel. Een dikke halve kilo schommel ik wel, de ene dag zie ik de 6, de andere niet. En voor mij is het goed zo. Dus ik schrijf, want ik wil blijven Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2015 20:13    

Reageer met quote
Aiaiaiaiaiaiai Pasen was een zware test voor mij. Ik heb met Pasen veel te veel gesnoept en gegeten, paasmaandag te veel gesnoept. Ik denk makkelijk 500 kcal aan eitjes Schaam Schaam Schaam Schaam

Blijven oefenen, nu weer in het gareel tot mijn verjaardag (19 april), dan mag ik iets extra Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2015 20:10    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
elke dag de kans om weer opnieuw te beginnen toch? Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 07 apr 2015 13:02    

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
elke dag de kans om weer opnieuw te beginnen toch? Uitlachen

Ik heb op dit moment gewoon een beetje 'geluk' met mijn gewicht, want ik voel van mezelf dat ik de teugels ietwat laat vieren. Ik zal geen 7 kg bijkomen op een week, maar veel 200 grammekes maken een kilo en dat gaat sneller dan je denkt... Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 apr 2015 22:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 28 van 68