Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Ik ben weer wat bijgekomen deze week. Ik merk dat ik het daar nog altijd moeilijk mee heb. Mijn getal mag mijn dag niet verknallen. Iemand anders ziet het niet...

Ik ben wel trots op mezelf: vanochtend -0.6 kg! Dat mocht wel, want heb de 61+ al gezien deze week. Dat vind ik er over Schaam Schaam

straks pannenkoeken eten bij mijn mama. Ik ga er 2 eten. Niet meer want dan is het toch niet meer zo lekker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 feb 2015 15:22    

Reageer met quote
We zijn weer een paar dagen verder!
Mij gewicht hangt rond 60.5 kg. Ik ben er blij mee, maar voel me niet helemaal goed door mijn darmen en mijn hormonen. ze spanne samen en k heb echt een dikke, harde opgeblazen buik. Om mezelf toch maar even in de wat te leggen heb ik mijn haar geverfd. Dus moesten jullie mij niet meer herkennen... Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 feb 2015 22:46    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik dacht al wie is dat Bad hair day
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 13 feb 2015 9:01    

Reageer met quote
Druk druk druk deze week. De eerste dag aan de pc sinds dinsdag ofzo. Ik heb een paar daagjes verlof genomen om voor mijn zoontje te zorgen (in deze schoolvakantie). Ik heb me al zo get zweet uit de naad gewerkt dat ik vanmorgen 59.6 kg woog Geschokt cheerleader cheerleader cheerleader
Ik heb nog nooit zo weinig gewogen!! Joepie!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 feb 2015 18:41    
Vrouw Weeggegevens   lutjek
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed gedaan! Waar schoolvakanties al niet goed voor zijn!
En... houden nu, hé!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 feb 2015 13:59    

Reageer met quote
Ik heb me nog maar 1 keer gewogen sindsdien, toen was er 800 gram bij Geschokt
Pfff, ik haat schommelingen. Ik denk er over om me echt nog maar 1 of 2 keer per week te wegen. Rollende ogen Ik ga er even over denken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2015 22:57    

Reageer met quote
Gisteren gingen we uit eten met mijn collega's. Ik heb gewoon gekozen waar ik zin in had: voorgerecht 2 kaaskroketten, dat is zeker een jaar geleden dat ik dat nog gegeten heb. Als hoofdgerecht videe met frietjes (ik denk dat ik 15 frieten heb opgeschept) en na een half bord voelde ik me voldaan. Ik heb het bord aan de kant geschoven, wetende dat ik er geen zwaar gevoel aan over zou houden. Heerlijk gevoel! Dat zou ik vroeger nooit hebben gedaan!

Vandaag begin ik dus officieel met mijn 'vasten': niet snoepen. Ik ga het proberen, ik heb dat nog nooit geprobeerd en ik wil 2 dingen te weten komen:
1/ kan ik dit?
2/ heeft dit effect op mijn welzijn en de weegschaal?

Wordt vervolgd...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2015 10:41    
Vrouw Weeggegevens   Liv73
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Mieke Kosters

Reageer met quote
Via het Mieke Kosters sprintje kom ik ook even hier spieken.... Wauw, wat ben jij al geweldig afgevallen!!!! Geschokt Wat een mooie dalende lijn.

If you focus on results, you will never change. If you focus on change, you will get results
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mrt 2015 14:18    

Reageer met quote
Ik ben vandaag strontziek. een ferme verkoudheid en volgens mij ook een beetje koorts. k heb zelfs geen avondmaal gegeten Geschokt dus er is echt iets mis... Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 12 mrt 2015 20:58    

Reageer met quote
Van ziek zijn val je dus wel degelijk af. Vrijdag een frietje, zaterdag op het werk een broodje besteld en gisteren soep en wok. Ik heb wel opvallend minder honger dan vorige week, en alles blijft pijn doen. Inclusief hoofdpijn heel de tijd, verschrikkelijk! Bad hair day
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 mrt 2015 10:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 27 van 68