Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Jullie hebben natuurlijk overschot van gelijk.
Gelukkig is er 1 ding dat ik heb bijgeleerd over mijn afvalrace: ik overeet mezelf niet langer. En daar heb ik al veel voldoening uit!

Soms weersta ik ook niet altijd de 'zin'. Maar even soms maak ik wel de juiste keuze! Ik zal er altijd op moeten letten, maar at het te doen is, is een feit! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 31 jan 2015 21:18    

Reageer met quote
Ik heb mezelf hier net eens getrakteerd op het herlezen van mijn eerste dagboek-krabbels.

Wat is er nu veranderd tegen toen:
- punten tellen doe ik in mijn hoofd
- niet elke dag hetzelfde puntentotaal, het zullen er eerder 26 of 27 zijn (ben aan het stabiliseren)
- elke dag iets zoets en ik houd vol
- ik drink nog steeds te weinig
- mijn humeur hangt nog altijd een beetje af van het getal op de wegert
- Ik pas in een fantastisch klein kledingmaatje Erg blij
- ik voel me ook slank, ondanks dagschommelingen
- ik voel me weer sexy
- ik heb niet de indruk dat ik meer energie heb
- ik heb het altijd koud, minder volle haardos en slechte kwaliteit van nagels (hier heb ik nog nooit last van gehad), vermoedelijk omdat ik vetter at
- ik overeet mezelf niet meer en voel exact wanneer ik genoeg heb. Dat is misschien wel de grootste en beste verandering!

vandaag kwam een nichtje ons uitnodigen voor een trouwfeest. Voor het eerst in mijn leven nu geen paniekreactie 'OH Nee IK MOET OP DIEET en IK HEB NIKS DAT ME MOOI STAAT' Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 feb 2015 22:26    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dat gaat een leuke bruiloft worden voor je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 01 feb 2015 22:58    
Vrouw   popelka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
suppressa schreef:
- niet elke dag hetzelfde puntentotaal, het zullen er eerder 26 of 27 zijn (ben aan het stabiliseren)

Hoeveel mocht je ervoor dan?

Oh da's leuk om zo een trouwfeest te kunnen meemaken! Ik vertik het momenteel van nieuwe kledij te kopen omdat ik weet dat ik me anders weer "op mijn gemak" ga voelen in die nieuwe, ruimere kledij dus ik doe het maar "met het beperkt aantal stuks waar ik nog in pas" Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2015 0:05    

Reageer met quote
popelka schreef:
suppressa schreef:

Hoeveel mocht je ervoor dan?

Oh da's leuk om zo een trouwfeest te kunnen meemaken! Ik vertik het momenteel van nieuwe kledij te kopen omdat ik weet dat ik me anders weer "op mijn gemak" ga voelen in die nieuwe, ruimere kledij dus ik doe het maar "met het beperkt aantal stuks waar ik nog in pas" Schaam Schaam

Ik heb altijd geprobeerd om me aan 20 punten te houden (is best weinig!) Maar dat heeft me wel een mooie curve opgeleverd.
Dat grote kleren kopen is ook hier uit den boze. Mijn smalste jeans moet lekker zitten Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2015 22:04    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Dat gaat een leuke bruiloft worden voor je

Ik heb er al helemaal zin in!
Ik ga een kleedje dragen dat ik in de solden heb gescoord. Dat was een 'small' want die hing in de vitrine Erg blij
https://www.facebook.com/361430930590095/photos/pb.361430930590095.-2207520000.1422908106./717796794953505/?type=3&theater

https://www.facebook.com/361430930590095/photos/pb.361430930590095.-2207520000.1422908106./717796591620192/?type=3&theater

Het middelste jurkje is mijn nieuwe schatje Lief
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2015 22:07    
Vrouw   popelka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ohwwwww heel mooi zeg!! Cool
Zal ik dat met de bloemetjes anders wel nemen ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2015 23:42    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ow ze zien er super leuk uit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 03 feb 2015 6:37    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
schattige jurkjes en wat heerlijk dat je die weer kunt dragen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 feb 2015 19:09    

Reageer met quote
Dat is dan weer wel het voordeel van een (dun) Rubens figuur. Ik heb nog steeds borsten en heupen in verhouding, en dat is bij zulke retrojurkjes wel nodig.

Vandaag had ik een leuke vrije dag. Deze ochtend niets gegeten (moest rap-rap) en om 10u een volkoren stokbroodje gekocht, en daar 3/4 van gegeten. Toen had ik genoeg. de rest heb ik verkruimeld voor de vogels in de tuin (en ze waren mij dankbaar Erg blij )
's Middags een wrap met salade en 1 mini-stroopwafeltje
Namiddag 3 kapotte letterkoekjes en een plakje 'oude wijvenkoek' (Van de AH, ik moest zooooo lachen met die benaming, en hij is nog lekker ook!)
avond: Verse pompoensoep met gehaktballetjes van schoonmoeder, aardappelen, krokante kipschnitzel en rode kool. Ik heb niet heel mijn bord opgegeten, ik had genoeg.

Mijn ventje alvast voorzien van een valentijnscadeau (dat weet hij nog niet) en een 2e hand jas gevonden voor 20 euro bij de kringwinkel Erg blij

Nu ga ik men man zen haar knippen, dan sparen we weer wat kosten uit ;-)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 03 feb 2015 21:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 26 van 68