Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sonjaw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jemig wat ben je een kanjer!!! Jij mag trots op jezelf zijn zeg!!! Kampioen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 dec 2014 10:50    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
suppressa schreef:
Ik ben nu bezig in de boeken van Mieke kosters, en voor mij vallen hierdoor de laatste puzzelstukjes op zijn plaats. Dank jullie wel voor de tip! Er gaat een belletje rinkelen Draai

Graag gedaan, leuk dat je je erin verdiept! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 dec 2014 23:02    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Kijk, dàt is nu het toppunt van humor. Ik zit hier het allerlekkerste stukje speculaas te eten en kom tot de ontdekking dat ik eigenlijk onder 'gezond eten' thuis hoor met Mieke Kosters Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 dec 2014 19:00    

Reageer met quote
Opgepast: ik ga zeuren. Je mag altijd stoppen met lezen Cool

Ik heb het vandaag helemaal verprutst. Zo veel kleine knabbels... Ik voel onrust (dat besef ik) maar heb ook darmen die niet mee willen WC
Ik voel me een olifant, ik zie er uit als een olifant en heb gegeten als een olifant.
yoghurt met lijnzaad
tijgerboterham van AH met fijngesneden ham
winkel: 1 oreo koekje en 1 wafeltje
diner: sandwiche met marsepein + 1 pistolet met kip
5 pralines
1 handvol gezouten noten
1 zuur beertje

aspergesoep met 2 tijgerpistolets (toen was het al 'foert, zie je?)
1 praline

ik wil niet weten hoeveel calorieën het zijn. vanmorgen woog ik 61.4 kg. Gisteren 61.0. Ik weet het, het is maar een momentopname, maar ik heb echt buikpijn van men darmen. en van alle rotzooi die ik naar binnen heb gewerkt. Pfff... Rollende ogen

Morgen moet ik werken (winkel doet een kerstopening) en ik sla het feestje na het werk over. Ik wil thuis op de bank hangen en vroeg in men bed. En een dagje braaf eten en veel drinken. Want met zulke maag is alles te veel Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 20 dec 2014 21:43    

Reageer met quote
Een goeie dag met een goeie maag!
'Overnight' -700 gram. Zoals gezegd zat die dus nog in men darmen. Ik ben gelijk een ander mens. Oef! Erg blij

Vandaag zondagopening in de winkel, 1/2 glühwein op, 1 cuberdon/neuzeke en na mijn salade geen 2 boterhammen maar een lekkere krentenkoek, er waren blijkbaar koffiekoeken voorzien voor diegenen die op zondag paraat stonden. Een warm chocomelkje in de plaats van een thee maakt het feestgevoel af!

Op dit moment zijn de overblijvers op kosten van de baas en met de baas uit eten. Ik heb me er met een smoesje vanaf gemaakt. Schaam Schaam Echt geen zin in, ik wou thuis op de bank hangen en geen verplichte foute boel eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 dec 2014 20:54    

Reageer met quote
Vandaag een heerlijk dagje vrijaf. Ik heb me vandaag heel netjes gehouden, maar net toch wat overeten aan soep en rode kool (die moest 'op')... Dit gevoel wil ik dus morgen niet hebben Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 dec 2014 19:42    

Reageer met quote
Ik lees dat je je goed herpakt hebt zeg!! Als mijn stoelgang van slag is voel ik me ook altijd zo slecht.

Ik kom je alvast fijne feestdagen wensen, lekker genieten en we gaan ons gewoon niet overeten dit jaar!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 dec 2014 21:35    

Reageer met quote
Ik heb al 2 feestavondjes goed doorstaan, vanmorgen na het kerstdiner was ik 100 gram kwijt Geschokt en vestig ik een nieuw diepterecord: 60.5 kg Geschokt Geschokt Geschokt

Ook vandaag aan de feesttafel me niet overeten met 2 pistolets en een sneetje stokbrood, krabcocktail en sneetje kerststronk (1.5 cm dik), 1/2 punt vla met pudding en nootjes (de helft laten liggen op mijn bord, ik had genoeg Erg blij

Ik heb al 48u hoofdpijn, ofwel een valling ofwel een oorontsteking te pakken gekregen. Slikken en praten doet ook al pijn Sip
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 dec 2014 22:28    

Reageer met quote
Netjes!!!

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! En dat je toch nog een fijne tweede kerstdag hebt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 dec 2014 14:45    

Reageer met quote
Vandaag was een dag zoals een andere. Ik moest gaan werken en het ging voor geen meter vooruit. De weg was leeg, de winkel was leeg en onze ogen nog toe. Iedereen kwam met tegenzin opdagen.

Vandaag al iets beter met de verkoudheid: geen pijnstillers meer genomen vandaag...

Ik voel me blèh. Vanavond vroeg in men bedje Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 26 dec 2014 21:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 23 van 68