Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Het lijkt me echt wel wat! Bij een familiefeestje hebben we ook al wel eens een quiz in elkaar gestoken met een 'foute prijs' als hoofdprijs. Je wil winnen om te winnen, maar ook weer niet want dan krijg je die domme prijs mee naar huis Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 24 nov 2014 21:37    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Intermittent fasting 16/8

Reageer met quote
Ik kwam even bij je buurten omdat we in hetzelfde sprintje zitten. Wat ben jij al veel afgevallen zeg. Wat een prestatie. Goed gedaan Suppressa. Fijne zondag Zwaaien

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2014 9:18    

Reageer met quote
Dank je!

Vandaag een feestje van mijn papa die verjaard is, te veel punten gegeten, ik ga ze hier niet tellen en opschrijven. Ik heb wel niet zozeer te veel gegeten, wel een beetje 'meer' van de goesting:
frangipanegebak als dessert én een dikke plak cake (die had mama zelf gemaakt). Tussendoor van de knabbels een handjevol cashewnoten, 4 Rafaello's (mijn achilleshiel qua dieet),... Niet veel maar toch niet afgebleven. Tel daarbij nog een likeurtje, fruitsapje en een maaltijd van soep, rijst en kip en kokosmelk (Thais zelfgemaakt eten dus) en de rest van de dag en dan schat ik het vandaag op 32 flexi-points.

Vanmorgen gaf de wegert 62.1 kg aan. Die ga ik noteren voor deze week. Ik heb de afgelopen week de 63 nog gezien dus al bij al ben ik blij met deze vooruitgang.

Ik houd mijn hart vast voor de Sint: mijn zoontje krijgt op 4 plaatsen Sinterklaas. Ik heb me voorgenomen om op elk adresje een mandarijn te eten, en die dag ergens 1 KLEIN chocolade ventje van +/- 6 cm. gelukkig lust ik alleen witte chocolade smullen en de meesten zullen dat niet voorzien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 30 nov 2014 22:06    

Reageer met quote
Effe een quote uit mijn voorsteldraadje:

Kaatje schreef:
Een eetdagboekje heb je al zag ik, de link staat in je profiel. Erg blij Als je blijft denken in termen als "het is niet eerlijk" zou je de boeken van Mieke Kosters en Meijke van Herwijnen eens moeten lezen. Dat heet "prinsessen gedrag". Je man werkt er hard voor en verbruikt veel meer energie dan jij, zo te lezen. Erg blij Het is zoals het is en daarmee zul je het moeten doen.

Erg blij

Ik heb mezelf 2 boeken van Mieke cadeau gekocht (kan me niet ontdoen van het 'vijgen-na-pasen-gevoel' nu ik al redelijk wat kwijt ben Lachen ) 'het geheim van slanke mensen' en 'Ik ken mezelf dus ik ben slank'. Ik kon niet kiezen en ik dacht: ik neem ze allebei, dat heb ik wel verdiend Duizelig

Nu een verlengd weekendje verlof. Laat de sint maar komen, ik ben er klaar voor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 dec 2014 22:31    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nou prinsesje vet verdiend vind ik Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 dec 2014 2:21    

Reageer met quote
Dank je!

Vandaag in het shopping center uitgebreid gaan ontbijten (ik zat met gemak aan 12 pt denk ik!)
2 snoepertjes uit het grootwarenhuis en nu net soep uit blik (zout, jaja ik weet het) en een wrap met salade. Straks heb ik wedstrijd tafelvoetbal/kickeren en dan zweet ik (er) weer wat af...
Ook een handje letterkoekjes voorgeproefd, want straks komt de sint en die mag geen vieze dingen meebrengen Lachen

In de winkel gouden glitterschoenen gevonden en een 'ultra skinny jeans' in maat 40 (van New Look). Die doe ik straks lekker aan Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 05 dec 2014 19:04    

Reageer met quote
Lap, we zijn week 4 na mijn rode vakje, en ik heb weer prijs! +1 kg 'over night'. Heel heel boos
Ik zie het ook aan mijn 'dubbele kin'. Dus voor zondag geef ik mijn gewicht door van gisteren morgend. Ik blijf stabiel op 62.1 kg.

Sint is geweest: 2 chocolade munten en 2 yoghurt met lijnzaad als ontbijt! Straks probeer ik me te houden aan een mandarijn of klein chocolaatje (ik moet nu toch een paar dag en niet op de schaal, want ik weet waar het verschil zit.)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 06 dec 2014 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Quote:
In de winkel gouden glitterschoenen gevonden en een 'ultra skinny jeans' in maat 40 (van New Look). Die doe ik straks lekker aan Erg blij

wow!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 dec 2014 10:22    

Reageer met quote
GE-WEL-DIG nieuws: vanmorgen gaf de wegert 61.6 kg aan. Dus ze heeft zich alvast geëxcuseerd voor gisteren! Ik heb me 2x gewogen vanwege Heh?!!? Heh?!!?
Ik zei gisteren nog tegen mijn man: ik voél me geen 63 kg. Zoooooooo blij want ik heb gisteren ook wel 2 kleine chocolaatjes gegeten en een paar happen speculaas! Lachen Lachen Lachen

Ik ben nu bezig in de boeken van Mieke kosters, en voor mij vallen hierdoor de laatste puzzelstukjes op zijn plaats. Dank jullie wel voor de tip! Er gaat een belletje rinkelen Draai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 dec 2014 8:49    

Reageer met quote
Vanmorgen dansend door de badkamer bij 61.0 kg!
Mieke doet wat ze belooft.
I LOVE IT Kampioen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 13 dec 2014 20:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 22 van 68