Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Suppressa, dat met die wegert heb ik ook: vanmorgen 1,1 kg zwaarder... snap je dat nou? Zullen we het maar wijten aan de zwaartekracht, die vandaag misschien wat harder trekt...? Lachen

Morgen gaat het vast weer beter!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 nov 2014 9:35    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Ik heb vandaag de Klotigste Dag Van Het Jaar achter de rug. Mijn kat (zie babbelhoekje, show je huisdier) is vannacht overleden aan nierfalen en ging pijlsnel achteruit. Geen haar op mijn hoofd had maandag gedacht dat ik op zondag mijn kat zou moeten begraven.
Ik heb vandaag mijn ontbijt op (toen nog geen nieuws van de dierenarts), 2 stukjes peperkoek en om 16u soep met 2 toastjes.

Ik heb nog borrelnootjes inde kast, deze ga ik samen met men hubbie opknabbelen voor de tv. Nàh. Mijn 12e zakdoek is nat emmer, het is goed geweest voor vandaag. Vandaag mag ik troostvoer... Foert.

Huil Huil Huil Doeg [img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley49.gif[/img] [img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley787.gif[/img] [img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley1280.gif[/img] [img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley168.gif[/img] [img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley1917.gif[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 nov 2014 18:58    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Reageer met quote
Hè wat naar, Suppressa. Veel sterkte hoor, het is niet leuk om je huisdier te verliezen.

Zorg wel goed voor jezelf! Vooral nu.
Even een bloemetje voor jou:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 nov 2014 13:09    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 nov 2014 20:59    

Reageer met quote
Dankjewel allemaal!
Ik voelde me beroerd op mijn werk, en mijn ogen waren nog rood en opgezet. Ik zag er vast uit als een zombie...

Ik heb een pak 'café noir' koekjes op en 5 handjes borrelnootjes. Ik had buikpijn bij de laatste 3, maar dat kon me niet schelen.

1 ding was wel frappant: bij het 4e koekje voelde ik mijn maag 'stop' zeggen. Dat had ik vroeger nooit. en dat laatste koekje was niet geproefd maar geschrokt. Pak op, kust veilig.

Vandaag flink geweest, wel nog een kwartje van een puddingkoek gegeten, iemand was verjaard op het werk. En nu een klein bolletje marsepein van de ouderraad van de school Schaam Schaam

Ach seg, ik moet mezelf tijd geven om het mentale gat weer te dichten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 17 nov 2014 21:21    

Reageer met quote
Het gaat iedere dag beter met mij. Mijn hormonen zijn deze maand weer even koest, mag wel na zulke schommelingen. Vanmorgen een positieve negatieve noot op de weegschaal: een -0.5 kg! Dat maakte 62.5 kg. Een heel mooi getal, een heel mooi gewicht.
Toch streef ik stiekem (want ga niks forceren) naar de 60 kg tegen kerst, om daar dan ergens te blijven hangen. Die 2.5 kg verschil gaat niemand zien. Maar het zit in het koppeke he. 2.5 kg afvallen = 0.5 kg per week. Dat is best veel op 6 weken tijd. Zeker met alle zoetigheden van de Sint enzo. Het enige waar ik enorm veel moete mee heb om af te blijven, is marsepein. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 nov 2014 21:15    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
suppressa schreef:
Diegene voor mij moet dat sinterklaasspel eens even uitleggen Erg blij

Je koopt per persoon een paar 'flauwekul' kadootjes, hoe groter de groep hoe minder je per persoon hoeft te kopen. Die worden ingepakt in het midden van de tafel gelegd en dan ga je dobbelen.
Ronde 1: wie 6 gooit mag een pakje pakken (niet uitpakken). Als ze allemaal verdeeld zijn begint
Ronde 2: de 'ogen' staan voor een opdracht. Je kunt het zo gek maken als je wilt Lachen maar als voorbeeld: bij 1 schuift iedereen een plaats naar rechts, bij 2 mag je een kadootje van iemand afpakken, bij 3 moet je een kadootje terugleggen op tafel, bij 4 ruil je van plaats met je overbuurman en bij 5 mag je iemand aanwijzen die aan jou een kadootje moet inleveren.
Je kunt het ook met kaartjes doen en daar extra opdrachten bij zetten, zoals schenk voor iedereen iets in, geef je grootste kado aan je linkerbuurman, ruil van plaats met degene rechts van je, zing een sintliedje enz.
Moet je natuurlijk wel bij een bepaald aantal ogen een kaartje van tafel mogen pakken. Deze ronde kun je het best met een timer spelen, anders duurt-ie eindeloos, of afspreken dat je x keer rond gaat.
Ronde 3: hetzelfde als ronde 2 maar nu mogen de kadootjes uitgepakt worden.
Wij vinden het hilarisch! Lachen

http://www.kerstdobbelspel.nl/hoe_werkt_het_dobbelspel.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 nov 2014 23:47    

Reageer met quote
Ooooo dat klinkt leuk!
Wij komen met kerst voor 1 persoon, en we maken vooraf een verlanglijstje. Dan heb je geen verrassingen/nutteloze cadeaus.
Maar ik ga het zeker voorstellen!

Dank je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 nov 2014 19:16    
Vrouw Weeggegevens   Sonjaw

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hey dunne ikke!! Wat goed dat je je naam hebt aangepast, met zo'n petit figuurtje past die andere naam ook niet meer.

Ik vind het echt heel erg voor je dat je je kat hebt moeten begraven. Dikke knuffel vanuit hier!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2014 14:28    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Ik heb dat spel op een familie dag gespeeld alleen mochten we geen kadootjes kopen het moest iets uit je eigen huis zijn, wel mooi inpakken was echt lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 23 nov 2014 19:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 21 van 68