Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van dunne Ikke

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 66, 67, 68  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Het was er vanmorgen knal op: 65.0 kg cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 sep 2014 21:49    
Vrouw Weeggegevens   Marianne75
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Hee wat goed zeg 65kg Erg blij heel goed gedaan hoor!!

Je hebt het over je oude boekjes, wat bedoel je daarmee? is dat nog op internet of papieren versie..Ik ben ook niet van plan om jaren lid te blijven van Weight Watchers, maar als ik dan op mijn streef zit wil ik het er natuurlijk ook niet meer aan hebben, en vraag me dus af hoe ik dat dan ongeveer moet gaan doen??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 sep 2014 10:38    
Vrouw Weeggegevens   Chocoholicje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Gaat goed hier zèg, toppie [img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley615.gif[/img]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 sep 2014 21:39    

Reageer met quote
Pfff, wat een drukte hier. Verjaardagsfeestjes voor man en zoon, volk over de vloer en een collega die (eindelijk) terug is uit vakantie, zodat ik weer mijn vrije dag heb!

Na het feestje gisteren direct de wegert op: +1 kg Heel heel boos dus weer de 66 op de wegert)
Maarrrr die heb ik er binnen 3 dagen wel weer af hoor. Ik heb vandaag superveel gedronken, maar een paak kleine extraatjes buiten mijn gewoonlijke menu.
De extra's: 2 pralines van schoonmoeder, stukje vijgen/amandelen brood, het laatste bolletje marsepein van het feest gisteren (115 kcal/st)

En nu is alle zoetigheid op. Oef.
Mijn weekresultaat is mijn gewicht op zaterdagochtend Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 06 okt 2014 19:51    

Reageer met quote
He bah, buikgriepje de kop op gestoken. Ik was gisteren wezen winkelen (vond dat ik het verdiend had).
als ontbijt een activia 0% met lijnzaad, en een laatste sandwichbroodje met paardenvlees van het verjaardagsfeestje hier deze zondag.
Ik heb 2 nieuwe broeken gekocht: 1x maat 40 en 1x maat 38 Geschokt maar die broek valt wel wat groter. Ik heb ooit op met 12de ook een broek maat 38 aangehad, ja... Zo lang is dat geleden Erg blij
onder de middag de Aldi binnengelopen voor een BIFI-worstje en een broodje uit de vers bakkerij.
Kort na de middag beetje duizelig en wat 'maag overhoop-gevoel'
onderweg naar huis het andere worstje opgegeten in de auto, en een flesje water gekocht.

Rond half 4 op de zetel gaan liggen en er niet meer uitgekomen...

nu sapjes en een droge koek om de dag door te komen. Ik ben maar thuis gebleven. Ik leef niet om te werken, en bovendien zou ik alleen andere collega's maar aansteken....
Weegschaal gaf gisteren -400 gram, vandaag -900 gram. Dus nu ongeveer 64.7 kg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2014 11:09    

Reageer met quote
Tussenstand na 2 dagen darmpijn: 64.5 kg.

Menu vandaag:

ontbijt: 2 volkorenboterhammen met sneetje kip
middag: 2 geroosterde boterhammen met een beetje siroop
toetje: 1/2 Snickersreep Schaam Schaam

tussendoor: 2 korstjes met kip uit zoon zijn onaangeroerde brooddoos (ben hem vanmiddag gaan halen in de klas: ook diarree Sip ) en een hapje vergeten koek van in de boekentas

avond: verse groentesoep, schepje puree en 1/3 varkenshaasje
(1/3 deels ingevroren voor later als mijn zoon warm eten krijgt), 1/3 aan de katten gegeven - mini feestje voor die mannen - ik heb ook in mijn erwten en wortelen uit blik geprikt, maar kon me niet bekoren. Ik had geen honger meer dus ben tijdig gestopt.

Mijn totaal vandaag schat ik op 14 à 15 pt. Mijn darmen blijven pruttelen en kijk er al tegenop om zaterdag weer heel de dag te moeten gaan werken.

Ik mis mijn vers fruit. De bananen worden bruinig en de groene druiven glanzen in de ijskast. En ik zou moorden voor een yoghurt... Vroeger zou ik hetzelfde gezegd hebben over chips en nootjes Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 okt 2014 19:17    

Reageer met quote
Marianne75 schreef:
Hee wat goed zeg 65kg Erg blij heel goed gedaan hoor!!

Je hebt het over je oude boekjes, wat bedoel je daarmee? is dat nog op internet of papieren versie..Ik ben ook niet van plan om jaren lid te blijven van Weight Watchers, maar als ik dan op mijn streef zit wil ik het er natuurlijk ook niet meer aan hebben, en vraag me dus af hoe ik dat dan ongeveer moet gaan doen??

Dank je!
De oude boekjes is inderdaad nog drukwerk van een jaar of 9 oud. Op internet zijn de Weight Watchers nu overgeschakeld op Pro-points. Dus het 'oude' systeem dat ik volg, wordt nu on-line niet langer ondersteund. Ik heb dit volledig op mezelf en zonder kosten of bijeenkomsten gedaan.
Je streef behouden is eigenlijk gelijk aan het afvallen zelf, met wat 'leefmarge' van een paar boterhammen of een groter stukje vlees, of een toetje op een feestje... Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 09 okt 2014 19:24    
Vrouw Weeggegevens   Sonjaw

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Och wat naar zeg buikgriep!! Verward Verward Ik hoop dat het snel over is en dat je je dan weer beter voelt. Ondanks het snelle gewichtsverlies, je zo lamlendig voelen is verschrikkelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 okt 2014 20:44    

Reageer met quote
Dank je Sonja. Ik kan weer wat binnen houden. vanmorgen ook weer yoghurt (wat heb ik die gemist)
Weegschaal +400 gram dus weeg 65.0 kg.

Mijn man heeft het vannacht overgekregen (moest nog WC overgeven ook)

Mijn zoontje al 4 kakapampers (broekjes kan ik tegen dit tempo niet volhouden) vanmorgen. Hij ligt nu on zen bedje.

Ik draai vlug een paar machientjes was en dan hup de douche in. Ik ben nog de fitste van ons allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2014 8:46    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
hele familie ziek...jakkes....beterschap Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 10 okt 2014 20:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 66, 67, 68  Volgende
Pagina 17 van 68