Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Cindy

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sandra22
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hi Cindy,

Ik zag je berichtje bij m'n dagboekje. Leuk dat je even kwam kijken Lach! Ik herken het hoor.. die motivatiedip. Ik heb dat ook gehad na een weekje vakantie. Eigenlijk pas sinds deze week de flow teruggevonden.

Ik heb weer even een goed gesprek met mijn vriend gehad, over waarom ik wilde afvallen etc. Hij heeft mij wat extra moed ingepraat en ik ben zelf weer helemaal in het sonja boek gedoken. Om er (opnieuw) achter te komen dat het helemaal niet 'vies' is, maar alleen minder dan normaal. Ineens ging er weer een knopje om. Maar alsnog minder gemotiveerd dan hiervoor.

Daarbij helpt het ook niet dat de weegschaal alleen maar omhoog gaat (????) ipv omlaag. Echt heeeel vervelend en ook onbegrijpelijk Sip Maar ik zet gewoon door. Het moet er ooit afgaan. Laten we samen voor die 6 op de weegschaal gaan! Het is een mooi streven!

Qua motivatietips: mij helpt het als ik echt goed naar m'n menu kijk. Van tevoren de moeilijke dagen bedenk en eten vervang waarvan ik weet dat ik het al niet ga eten (bij mij zijn dat de stamppotten) Ik maak het zo fijn mogelijk voor mezelf en hoop dan maar dat ik sterk kan zijn..

Bij mij helpt ook de tijdsdruk en het besef dat ik zo dicht bij de 6 op de weegschaal zit dat ik het niet kan maken om weer terug te vallen. Maar het blijft moeilijk.. Ik zal je dagboekje in de gaten houden en reageren. Dat motiveert misschien ook! Succes nog en als je even een dip hebt, helpt het mij ook om in het fotohoekje te kijken. Zo knap al die kilo's die men al kwijt is! Succes nogmaals.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 dec 2011 16:07    
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hi Cindy...waar ben je nou Vraag ..het was altijd zo gezellig met jou erbij..met je tips etc..
liefs Madelief Uitlachen

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 dec 2011 12:56    
Vrouw Weeggegevens   Sandra22
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Cindy,

Hoe is het Sintweekend verlopen? Nog afgevallen afgelopen week? Ik op de een of andere manier niet.. maar daarom deze week extra streng en extra sporten! Hoop dat het goed gaat en je je motivatie weer kunt vinden. Zoniet, gun het tijd. Ik zit nu (na weken van niet in mn ritme) ook weer in mn flow.

Liefs Sandra

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 dec 2011 12:27    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gaat het hier nog goed??????

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 dec 2011 12:48    
Vrouw Weeggegevens   ma de lief

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote

liefs Madelief Uitlachen

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 dec 2011 10:40    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
hele fijne dagen gewenst!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 dec 2011 15:41    
Vrouw Weeggegevens   Cindy004
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Dagboekje,

Na een hele tijd afwezig te zijn geweest en gewoon totaal geen motivatie meer te hebben gehad, ben ik weer begonnen met afvallen. Wel net een halve reep chocola nog weg gegeten, als aller aller laatste genot voor de battle.

Maar ik heb mijn hoofd weer gezet op het afvallen, het is weer tijd om te beginnen, voel me dik, moe en totaal niet fit, dus er moet echt weer iets veranderen.

Inmiddels weeg ik 73,3 kilo. Hier schrok ik wel van, want een maand geleden woog ik nog 71 kilo, en daar een maand weer voor woog ik eindelijk onder de 70 kilo, waar ik erg trots op was, maja nu ga ik weer errug omhoog met de kilo's.

Mijn strategie heb ik nog niet helemaal bedacht. Ik ben in ieder geval weer begonnen met hardlopen, en heb ook eiwit shakes potten gekocht, maar uiteindelijk ga ik toch weer de draad met sonja oppakken, want hier heb ik gewoon het meest positieve ervaring mee gehad.

Ik houd jullie op de hoogtes van mijn vorderingen.

Liefs,
Cindy

Mijn weegdag: Zaterdag!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 apr 2013 12:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren nog 7km gewandeld in de bossen, en zaterdag ook nog ietsjes verder hardgelopen. Het waren 2 goede dagen qua bewegingen, vandaag ook nog ff een rondje, en daarna heerlijk genieten van een warme douche en daarna een lekker kop thee op de bank. Ik kijk er al naar uit.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 apr 2013 16:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren nog 7km gewandeld in de bossen, en zaterdag ook nog ietsjes verder hardgelopen. Het waren 2 goede dagen qua bewegingen, vandaag ook nog ff een rondje, en daarna heerlijk genieten van een warme douche en daarna een lekker kop thee op de bank. Ik kijk er al naar uit.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 apr 2013 16:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 16 van 18