Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

"Dagboek van Astride: Straight Away en wat dan".

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Goedemorgen,

“Overeenkomsten is dit het enige” Nee meerdere
Ik zie op je profiel 1.69 lengte en ik 1.71 streefgewicht beide 68 kilo .ik hou ook van reizen en ook nog eens een overeenkomst met Japan mijn pleegdochter heeft een kookboek uitgebracht over Sushi's en een kookstudio oa sushi maken.
Londen en Parijs ben ik ook geweest ook met mijn vriendinnen en ook met mijn man, hou ook van een terrasje pikken, sporten hou ik ook niet zo van en wandelen daar hou ik ook van ik heb 2 honden.

Ik ben getrouwd 2 kinderen en 4 kleinkinderen, 2 honden en 2 katten ik woon in Limburg.

Het thuisrestaurant dat vertel ik de volgende keer .

smullen smullen smullen smullen smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 6:39    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Leuk, joh!

Weer een nieuwe dag.

Groetjes....

Werk met mij mee aan een betere toekomst: scheid bv afval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 7:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemiddag,

Het thuisrestaurant was een geweldige ervaring. Ik heb net mijn fotoalbum erbij gezocht die ik van mijn vriendin voor mijn verjaardag heb gekregen voor ze vertrok naar Haarlem de titel : 2005 het begon met een kunstzinnige samenwerking voor het buurtfeest . Zo leuk om de foto,s en tekst weer terug te zien. We hadden altijd een thema bv bij varkensvlees een quiz erbij en de winnaar kreeg zowel een medaille (van action ) op de foto drie winnaars van rond de 65 /70 trots met hun trofe in de hoogte. Het menu was varkensrollade met daarbij pigg wijn van Albert Hein menukaarten zelfgemaakt uiteraard met varkentjes, toetje varkentjes van marsepein zelfgemaakt met daarbij hemelse modder, een roze lang tafelkleed over 2 tafels in totaal 12 dames, deze dames waren van de bodyflow waar ik op zat. We hadden zelfs een eigen logo samen bedacht een vrouwenhoofd met daarop een hoed met kip,vis,druiven etc. Met als titel DAMES AAN TAFEL
ook ons eigen ontwerp van enveloppen gemaakt , och als ik er weer aan terug denk wat een mooie tijd. De thema,s waren Frans, Indiaas, high Thea in de zomer buiten, Grieks ( mijn schoondochter is Grieks en dan zijn het heel ander recepten die je in een kookboek vind ) Japans teveel om op te noemen, later zijn we overgestapt naar buurtgenoten aan tafel. We wonen in een wijk uit de jaren 70 en zo langzamerhand kwamen er steeds meer weduwe en weduwnaars alleen komen te staan zo zijn we dus verder gegaan.
Het Max was 12 personen dat was bij mij de huiskamer was gunstiger maar ik heb geen afwasmachine na afloop ging alles in een wasmand en via de achtertuin bij haar in de afwasmachine zie je het al voor je , bij minder aantal bij haar in de huiskamer , we hebben heel wat afgelachen de voorpret was al leuk och ja en nu is alles voorbij maar de herinneringen blijven en af en toe krijg ik nog reactie hoe gezellig en leuk het wel niet was . Ik zie hier een foto met mij erop dat ik asperges aan het schillen ben buiten bij haar in de tuin soms was het zoveel werk dat we er 2 dagen mee bezig waren ja want alles wat we deden was ook nog puur natuur geen pakjes of zakjes. Zij was het beste in gebak en toetjes en ik het eten .
Ik kan er nog uren over doorvertellen, ik mis haar erg en zij mij ook we hebben veel contact met elkaar.

Ben jij creatief?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 12:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zeker niet zó creatief!

Ik wou dat ik 1 van die dames was, of jouw schoondochter maar dat kan qua leeftijd niet(en ik al een aardige vent). Wat het allemaal weer oproept, he, je weer inschrijven bij de weegclub.

Je zou dit verslag moeten plaatsen in een (eet)dagboek hier.
Dit willen we allemaal lezen! Prachtig!

Hier leest niemand het, er komt hier geen kip langs, of misschien wel maar plaatsen ze niets.

Nee, dat is niet helemaal waar, ik kom hier terug maar ik moet wat schrijven aan mijn 3 vriendinnen hier!

Maar serieus, denk aan dat dagboek. Jij bent hier bekend met de gang van zaken, doet mee aan ons nieuwe sprintje, schrijft verbeeldend.
Ik word dan in ieder geval een trouwe bezoeker, zal je aanmoedigen zoals jij mij stimuleert!

See you....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 13:46    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Astride schreef:

Hier leest niemand het, er komt hier geen kip langs, of misschien wel maar plaatsen ze niets.

Nee, dat is niet helemaal waar, ik kom hier terug maar ik moet wat schrijven aan mijn 3 vriendinnen hier!
See you....

Ik lees veel op het forum maar post niet veel zwaai zwaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 14:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja zie je Astride je wordt dus wel gelezen Lachen en waarschijnlijk door meerdere.

Zelf een dagboek aanmaken daar moet ik nog even over nadenken. Weet je ik voel me dan verplicht om terug te schrijven. Nu ben ik aan huis gebonden vanwege de ziekte van mijn man en zelf heb ik al een tijdje last van mijn arm/nek en schouders loop bij de fysiotherapeut waarschijnlijk een frozen schouder dit kan lang duren, zodra het beter wordt ga ik weer naar mijn cursussen en op ‘joets ‘gaan zoals ze hier in Limburg zeggen en heb dan minder tijd om in mijn dagboek te schrijven.

Ik lees nu veel en ben blij dat ik afleiding heb met de weegclub en natuurlijk ga ik er vol tegenaan met TRAIN JE BREIN, DENK SLANK.

Voor straks eet smakelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 16:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@:Ellen: ja Ellen, jij leest mee maar je hebt ook vaak genoeg gepost! Met het maken van een dagboekje e.a. zaken, zelfs zonder dat ik het vroeg. Daar ben ik erg blij mee.

@:Klazina: je hebt gelijk, Ellen is er een bewijs van dat het wordt gelezen en men zou zich niet verplicht moeten voelen te antwoorden. Maaaar, het is wel leuk.
Het kan lastig zijn, soms kan het erg attent zijn.

Met 'eet smakelijk' sluit je af, maar het wordt vast niet zo geweldig als jij daarboven beschreef. Ik denk dat jij gezond eten een plezier kan maken.
Zoals ik eerder beschreef, of misschien nog niet, na 4 maanden uit zakjes te hebben gegeten, geen straf met SA overigens, moet ik nog steeds een gezonde eetstijl vinden. Ik denk dat ik ook van jou, als van de anderen, wat kan leren.

"Ga er vol tegenaan met TRAIN JE BREIN, DENK SLANK." en als dat is gelukt dan blijf dan de weegclub af en toe toch bezoeken om te vertellen hoe goed het met je gaat!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 18:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@:Crebster:
Bedankt voor jouw verhaal hierboven, ik vond het een lust om te lezen. Zie je wel je leest veel, kan zo mooi beschrijvend over alles schrijven.
Leuk dat je liefde van je leven hebt ontmoet en hebt kunnen 'binden'. Ik weet dat niet vanzelfsprekend is een lange, gezonde en liefhebbende relatie te hebben, krijgen. Vaak is er veel moed en ook inspanning voor nodig,
Ik wil niet belerend zijn, maar zelf denk ik dat dat mij ook is gelukt. We hebben veel pech het laatste jaar, maar veel plezier gekend de zoveel jaren daarvoor!
Van mij mag je zo klef zijn als je wilt, hij ziet er ook leuk uit, he?

Wat een leuke beschrijving over de plaatsen waar je gewerkt heb en gewoond.
Ik vind het heerlijk om in Den Haag te wonen. Altijd al, terwijl ik hier niet geboren ben. Eerlijk gezegd hecht ik mij aan de mensen, mijn vrienden hier, de bieb, de bios maar ook het OV en de thuiszorg om maar te noemen. Comfort en alles voorhanden hebben staan hoog bij mij in het vaandel.

Maar de meeste plaatsen waarover ik hier lees op de site, zijn we geweest en waarschijnlijk hadden we daar ook kunnen aarden. Maar nu is het Den Haag en we hebben het erg naar ons zin.

"Verder doe ik niet meer zoveel. Altijd heel veel gesport, judo, handbal en zelf aan de gang gegaan met van alles wat bewegen betreft. Nu nog alleen wandelen en fietsen en in het huis wat soppen en rommelen.
Ben tevreden met hoe het nu gaat."
Dat maak ik op uit jouw dagboeken maar je doet wel heel veel. Geen kritiek, maar bewonderingswaardig. Die bezoekjes aan jouw moeder en zorgen dat ze het goed heeft, het verzorgen van jullie maaltijden (invullen van de eetmeter), veel lezen, je aanwezigheid op de club en het onderhouden van jullie sociale en familiecontacten, om maar wat te noemen. Ik heb jouw net geplaatste dagboek van vandaag gelezen!

Verdorie nog muzikaal ook, ik kan alleen maar consumeren.

Nu moet ik mij voorbereiden, een afwasje doen, de koffie maar vooral, ik kijk graag tv, kijken naar ' Chansons'.

Ik zou wel willen blijven schrijven maar ik moet weer iets gaan doen.
Ook jij een prettig weekend toegewenst. Ik vond jouw mail weer heerlijk en stimulerend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 18:37    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik lees ook mee in je dagboekje Astride. Je schrijft zo vrolijk en bent een enthousiaste open en opbouwende vrouw. Dus ik kom regelmatig in je dagboekje en zie je her en der in andere dagboekjes.
Succes met je stabilisatie en hoe gaat het nu? En met de WiFi?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2021 21:22    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Dank je voor de oppepper in mijn boekje! Het kan idd met soort jaloezie te maken hebben. Ik moet er maar wat milder en losser over denken.maar ik wil me ook niet onder laten sneeuwen, en soms zoek ik dan naar een snedig antwoord, of beter een beter antwoord Verward
Toen ik tijdens het oppassen op onze kleinzoontjes een keer in mijn hand niesde, zei de jongste , toen 5,: oma, dat doe jij niet helemaal netjes hè? Dat moet je zó doen (in elleboog). Ik hoorde meteen zijn moeder! Erg blij Erg blij. To. Heb ik hem mijn/ons 'probleem' van niesen (vieze kleren moeten wassen) uitgelegd en dat ik dat meestal in mijn zakdoek doe die ik daarna weg doe. Dat snapt hij wel, maar ik voel goed hoe de boodschappen in hun gezin verwoord worden
Over dat soort antwoorden denk ik dan na en als ik iets goeds vind, s hij-figuur ik hè op in mij Color Note op mijn telefoon.

Ik realiseer me elke dag hoe goed we het hebben; dat beschreef je goed. We hoeven ons financieel niet echt zorgen te maken. Dat is wel eens anders geweest. Wel leven we behoorlijk sober, behalve misschien op het gebied van weggaan en kamperen. En ook tijdens die dagen leven we meestal net als thuis. Verward Erg blij Erg blij

Wij hebben hier in Elsloo vandaag onze laatste hele dag. De zon doet zijn best en ik hoop dat we vanmiddag fijn buiten kunnen zitten als mijn broer en zijn vrouw komen.
Fijn weekend en tot later!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 okt 2021 10:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 7 van 19