Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

"Dagboek van Astride: Straight Away en wat dan".

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Hoera, ik ben er, 68 kilo schoon aan de haak

Werk met mij mee aan een betere toekomst: scheid bv afval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 sep 2021 8:20    
Vrouw Weeggegevens   walinge
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Knap gedaan, Astride!!

Heb je pb gestuurd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 sep 2021 12:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat is het met ons?

Heb ik het huis schoongemaakt, telefoontjes gepleegd en de visite weggewerkt en dan ligt het ons forum praktisch stil.
Ik heb mijn huiswerk gemaakt. Judith Beck is erg goed, maar heb nu barstende hoofdpijn. Niet van Judith hoor.

Alleen van 1 maatje heb ik gehoord
Hoe gaat het 'ons'?
Blijven we werken aan de schone zaak?

O ja, de wifi heeft nog steeds kuren; kreeg een heleboel mails na 19.00, maar toch.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 sep 2021 21:58    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Ik bleef gelijk met mijn gewicht. Kamperen paar dagen in s Gravenzande. Lekker onstuimig weer meer gisteren heel mooie zonsondergang gezien.. Daarna grote kom warme chocolademelk en weer bij t kacheltje in de caravan. Vandaag beetjevrust genomen en waarschijnlijk morgen varen vanuit HvH door stuk havengebied. Hopelijk nog zeehondjes zien.En natuurljk en visje scoren m te eten! Later!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 sep 2021 18:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Prachtig, vandaag ook nog een mooie dag.
Ik hoop dat jullie scoren

Wat mooi kan het ook goed in de Randstad zijn, soms is het fijn hier te wonen. Wij fietsen daar vaak, we wel met betere weersomstandigheden!

Heel veel plezier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 sep 2021 19:58    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
ja, toen ik nog kon fietsen, gingen we vanaf dit kampeerterrein door de duinen langs de zandmotor naar Den Haag. Ik vond dat toen al een pittig eind en bleef beetje achter.
Ik heb een beetje haat liefde verhouding meebaden Haag. Heb er lang geleden ruim eennjaarvgewerkt, maar kon er niet aarden. Mijn man kende ik toen nog niet. Onze oudste is er geboren. Maar ik hoever niet veel mee. El ooit nog geschaatst op d vijver bij Huis Ten Bosch. Zelf eerste jaar van ons huwelijk geoord innhet Bezuidenhout, maar het werd niet echt wat met mij en Dn Haag. Toen mijn man een gaan in Arnhem kon krijgen, zijn we naar Duiven verhuisd en daar zijn onze jongens groot geworden. Ze konden er heerlijk spelen en hadden de ruimte om te ontdekken wat ze wilden gaan worden en doen. Nooit spijt van gehad.
Dit soort dagen zijn voor mijn lief heerlijke dagen om herinneringen op te halen. Ik vind het leuk voor hem dat hij dat zo op zijn gemak kan doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 sep 2021 20:49    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo Astride,

Bedankt voor de tip betreft die Volcolon, ga zo ff de huisarts bellen, kijken of ie wat voor me kan betekenen met dat spul. Ik heb ook Magrocol, maar dat helpt totaal niets. Lief dat je aan me denkt.

Toch even een vraagje aan jou, Astride: Waarom schrijf je niet op wat je per dag eet, dan krijg je zelf een overzicht van wat je eet. Misschien is dat wat voor je. Gewoon heel kort. Ben ook wel stiekem nieuwsgierig hoor, hihi...

Wat een leuke verhalen. Zeker als het over mijn Haagie gaat. Ik ben een rasechte Hagenees, ha ha ha...
Woon er lang niet meer, veel te druk daar. Zeker toen de kindjes klein waren, ze konden geen kant op met al dat verkeer voor de deur. We zijn toen naar Zoetermeer vertrokken en daar zijn de kids opgegroeid. Dat Zoetermeer is nu ook al zo groot. Toen ik mijn huidige man leerde kennen ben ik naar Heenvliet verhuisd. Een heel lief gehuchtje, heerlijk rustig gewoond, hondje mee, die is er niet meer, maar zo gelachen met dat beest en heel veel op de dijken gebanjerd met haar. Nadeel van onze regio... de stank van de Botlek met oosten wind, maar ja... Denk je gezond te zijn als je stopt met roken, nou...hier heeft het geen zin of je rookt of niet, je krijgt toch een rotzooi door je neus vanuit de chemie. Het valt me ook op dat er veel mensen zijn hier in de regio met de ziekte K...Vreselijk.

Het huis in Heenvliet hebben we naderhand verkocht en zijn in een nieuw appartement in Brielle gaan wonen. Nou... daar woon je mooi centraal en kan je dus ontzettend fijn fietsen! Wat een heerlijke omgeving. Rockanje, Oostvoorne, Hellevoetsluis, Spijkenisse, dat laatste plaatje is wat minder, maar door de polders er naar toe fietsen, daar word ik zo blij van, zeker met goed weer en natuurlijk samen met mijn lieve schat. Maar wat ook leuk is met het pontje van Rozenburg naar Hoek van Holland of Vlaardingen. Allemaal dicht bij.
Dus Dymphie, je bent vlak bij mij als je gaat varen. Ha ha ha... Heel veel plezier, hoop dat het droog blijft. Geniet ervan. Als je iemand ziet zwaaien op de kade, ben ik het. Ik val van me stoel van het lachen!

Nou...heel epistel van de Creb en.... Astride...Hou je goed hoor.

De groetjes en have a nice day. aai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 01 okt 2021 11:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
O, wat lief van je Crebster, jouw advies en andere bericht.
Ik kom er nog op terug. Maar vanmorgen werd ik wakker met werkelijk barstende en vreselijke hoofdpijn, de griep kan niet anders.
Onze hulp is net weg, dus dan ik toch nog even naar bed.
Ik kom er vast vanavond op terug, en wil horen van jouw Den Haag ervaringen.
Dymphie had ook ervaringen uit die jaren was en ik was juist aan het schrijven, en toen vloog ik weer er uit. Wifi problemen..
Dus ik zal jullie zal ik nog schrijven waarom ik zo dol ben op Den Haag,

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 okt 2021 12:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Verdorie(excusez le mot), ik heb de griep!
Ik die bijna nooit ziek is, nou ja, lichamelijk, nu: knallende hoofdpijn, loopneus en spierpijn.

Oké, jullie kunnen daar natuurlijk ook niets aandoen, maar ik heb geen tijd om ziek te zijn. Wie wel?

Maar zo ik al beweerde een paar dagen geleden, het is hier dus niet altijd roze geur en maneschijn!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 okt 2021 9:03    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Astride schreef:
Verdorie(excusez le mot), ik heb de griep!
Ik die bijna nooit ziek is, nou ja, lichamelijk, nu: knallende hoofdpijn, loopneus en spierpijn.

Oké, jullie kunnen daar natuurlijk ook niets aandoen, maar ik heb geen tijd om ziek te zijn. Wie wel?

Maar zo ik al beweerde een paar dagen geleden, het is hier dus niet altijd roze geur en maneschijn!

Oh vrouwtje toch, wat heb je een pech, zeg! Doe het nu maar op je gemak allemaal, zover dat gaat tenminste. Wens je heel veel sterkte. Wat ik altijd heerlijk vond als ik zo snotterig was... kamille, verse gember en wat honing. Knap je van op en lekker warm voor de binnenkant.

Heel veel liefs en knuffel van Crebster Kussen

Als je even je hart wil luchten, kan dat altijd bij mij hoor via een persoonlijk bericht. Dat zie je onderaan je dagboek. Liefde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 02 okt 2021 13:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 4 van 19