Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

"Dagboek van Astride: Straight Away en wat dan".

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
@:Inge, ja af en toe moet kunnen, je hebt gelijk. Tot vrijdag!

Werk met mij mee aan een betere toekomst: scheid bv afval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 sep 2021 15:20    
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo Astride,

Wat een gezellig dagboek heb je, interessant. Ook een hoop dingen die mij bekend voorkomen.

Ook ik ben heel veel afgevallen en ben een echte zoetekauw. Dat vind ik nog steeds moeilijk. Net stoppen met roken... als je eenmaal gestopt ben, dan lukt het verder wel, maar... voordat je ermee stopt. Ook met snoepen... heel moeilijk voor mij, maar ik doe mijn best en ga er weer voor. Dan denk ik gewoon... je gaat weer mooi slank worden, meisje, whoehahaha... en dat is ook zo.
Dat is dan mijn beloning.
Ben nu een jaar lang rond de 67/68 kilo, maar nu word ik nonchalant en dreig er boven te komen. Zonde...

By the way... De schuine streep naar links staat linksboven naast de nummer 1. Eerst die knop intoetsen, dan de letter E. Voorbeeld...Hè.
Moet het streepje de andere kant op, naar rechts dus, dan staat dat links van de Enter knop. Dan eerst die knop intoetsen en dan pas de letter E. Voorbeeld....Hé. (Je spreekt uit...Heeee)

Wens je heel veel succes met afvallen, ik ga zo eens kijken wat Straight Away precies is. Al je ietst te vragen, dan wil ik je graag helpen, zover ik dat dan kan.

Voorlopig vind ik dat je het super goed doet.

Groetjes van Crebster.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 21 sep 2021 17:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen Crebster,
wouw, daar zat ik op te wachten! Je bent welgeteld mijn 4de bezoekster die iets schrijft en dan zo'n berichtje.
Dank je!

Ik heb heel veel dagboeken gelezen en vind dat jullie erg goed voor elkaar zorgen en lief voor elkaar zijn. Zo moet en kan het lukken.
Prachtige, gezonde en heerlijke cake, die van gisteren. Bijzonder creatief ben je ook al.

"Ben nu een jaar lang rond de 67/68 kilo, maar nu word ik nonchalant en dreig er boven te komen. Zonde...".
Volgens de tabel van de sprint doe je het goed: je stabiliseert en vorige week 0.7 kwijt. Niet mis.
Maar je hebt een druk leven en ook de zorg voor je moeder. Uit ervaring weet ik dat dat je kan doen snoepen.

De boeken van de Helen Grace ga ik googelen bij bol.com., ik houd ook erg van lezen en film en toneel.

Dit alles heb ik getypt als concept in mijn emailaccount, daar zit immers een spellingcontrole.
Ook raak ik de tekst niet kwijt. Op de site heb ik sinds kort de spellingcontrole weer gevonden.
Maar je uitleg komt van pas, hè. Zie je, je uitleg is nuttig!

Leuk dat je langkwam!
See you.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 sep 2021 7:35    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hallo Astride,

Als je de boeken van Helen Grace wilt hebben, ik heb een hele serie e-books van Helen Grace. Met een persoonlijk bericht kan ik je uitleggen hoe ik je die jouw kan sturen.
Je kunt namelijk ook e-books lezen op je smartphone, doe ik ook wel eens. Het vreet wel stroom, dus opletten dat je op tijd je mobiel gaat opladen.

Zo een druk leven heb ik niet meer hoor, dat kan ik ook niet betreft mijn rug/ribben. Die spelen direct op als ik teveel ga doen. Soms denk ik: 'Bekijk het maar' en tja.. dan moet ik het bezuren als ik te hard gewerkt heb of te onhandig.
Moedertje is wel een zorg, maar ach.. ze is bijna 91 jaar en zo in de war en paniekerig. Gelukkig kan ik nog met haar naar de zang en dan zingt ze het hoogste lied, wat kan ze nog mooi zingen. Maar ineens dut ze in, ha ha ha... de schat. Ach ja... ik heb haar nog en het maak me niet uit hoe.

Verder vandaag een betere dag, dus moet ik nu wel blijven volhouden. Sterk zijn...

Lief groetje van Crebster en een fijne avond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 24 sep 2021 16:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Na het zien van van 'Operatie Obesitas' deel 3 weet ik het!
Na zo snel zo veel kilo's te verliezen moet ik actie ondernemen,
Ik heb mijn leptinebalans flink verstoord dus nu ben ik mij bewust dat, als ik straks,
over 2 a 3 weken, klaar ben met mijn SA dieet, het dan pas echt begint.
EN dat zal niet makkelijk zijn!

Het moet een eiwitrijke leefstijl worden, ik doe niet aan sport en heb nauwelijks sterk ontwikkelde spieren.

Ook zal ik het boek van Judith Beck moeten lezen, nu denk ik nauwelijks na over wat te eten,
Dat staat allemaal vast: maar later zal mijn gedrag jegens eten toch anders moeten worden. Lastig allemaal.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 sep 2021 18:02    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hoi Astrid, goeiemorgen!
Je schreef dat je met het boek van Judith aan de gang wilt. Heb je al bedacht hoe je dat wilt gaan doen? W ik wil wel graag samen op pad. Heb het al en tijdje niet meer gedaan, en de laatste keren hebben we met een groep alleen de 42 dagopdrachten doorgenomen. Maar ik wil het voor mezelf weer vanaf het begin aanpakken, vooral om mijn mindzet weerterezettwn, om het maar eens in goed Nederlands te zeggen. Schaam Schaam
Ik lees het graag van je. (We zouden er ook een sprintje van kunnen maken zodat er meer mensen mee kunnen doen. Maar dan moeten er ook een 'aanjager' zijn die elke dag/week of anders regelmatig de volgende fase ingaat, een stap zet en de korte inhoud van de opdracht omschrijft Wat denk jij? Wat vind jij? Wat wil jij graag? Of wil je eerste je straight away programma afmaken?

In de methode van Judith is het ook de bedoeling dat je tijdens de rit een goed dieet kiest. Daar is ook een hoofdstuk aan gewijd. En dat dieet heb jij al gekozen. .Maar voordat het écht begint, ga je je in de eerste hoofdstukken eerst voorbereiden op de opdrachten. Die fase vind ik zelf erg belangrijk, nu vooral ook om me weer b8j de les te krijgen en te ontdekken waarom ik het ooit belangrijk vond dat ik me lekkerder in mij.n vel wilde voelen.
Genoeg letters nu. Ilees het wel van je. Fijne zondag en tot later!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 sep 2021 9:50    

Reageer met quote
Hoi hoi, over het werkboek. Ik weet niet of het echt nodig is. Ik ben zo n verzameldier dat altijd alles het liefst compleet wil hebben. Ik heb het werkboek ook tweedehands bij Bol gekocht, echt voor mezelf als steun. Ik voel me ook wel , beetje erg misschien, verantwoordelijk voor het nieuwe sprintje. Ben altijd beetje bang dat ik het niet goed (genoeg) doe (voor anderen dan he.)...
Tijdens mijn vorige sprintje over Judith (torn deed ik de dagelijkse spreuken van haar website) kreeg ik mijn hersenbloeding. Gelukkig voel ik me nu een stuk fitter dan drie jaar geleden en ga ik het dus weer proberen/ starten. Maar met jouw steun en hulp (en Judith natuurlijk) komen we er vast goed door. Bovendien gaat iedereen hier haar eigen ervaringen ook schrijven en met die inhouden wordt het vast en super fijne sprint.

Maar... zit ik zo een beetje ook op jouw gedachtenlijn waar je het vannacht over had?

Lieve groet!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2021 15:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kan ik iedereen nog eens attent maken op de web seminar door Harriet Verkoelen op Facebook om 19.00. Veel te laat, maar ik heb het al eens eerder gepost. Erg hand/g, interessant voor mensen die koolhydraatarm eten en diabeet zijn of iemand kennen met die dat doen,.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2021 17:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Typerend voor mij, dubbelchecken als het te laat is:
het moet zijn woensdag 6 oktober 19,30!

En nu moet ik iets eten........

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2021 17:33    

Reageer met quote
Harriet Verkoelen: goede boeken heeft zij ook. Met duidelijke uitleg!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 sep 2021 17:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 3 van 19