Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

"Dagboek van Astride: Straight Away en wat dan".

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Goedemorgen,
Ik heb een bril voor veraf en de laatste die ik gekocht had was er een beneden gewoon glas en het bovenste gedeelte voor veraf zodat ik niet de hele tijd mijn bril hoefde af te zetten als ik iets van dichtbij moet lezen, maar vind dit verschrikkelijk af en toe werd ik er gewoon duizelig van, Geschokt gek hè ik ben 67 jaar en kan met gemak een draad door het oog van de naald krijgen.

Haha weer een overeenkomst mijn man is ook lang en is die van jou ook nog slank

Dymphie
Fijn dat je het goed doet en rust geeft dat je voldoende voedingsstoffen binnen krijg, voedingsstoffen vind ik belangrijk en gevarieerd eten hoort daar ook bij.
Pff zo laat naar bed, dan lig ik er allang in, eigenlijk te vroeg Schaam Schaam

Vandaag eet ik sperziebonen, aardappelen en kaassnitzel.

Fijne dag iedereen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2021 10:24    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Haha, zitten wij even gezellig met elkaar te praten in het boekje van Astride!

Ik had een prima dag. Mijn fysio appte me af. Hij moest getest worden om yoga te kunnen geven. Gelukkig (natuurlijk) negatief getest. Afspraak naar morgen verzet. Dan ga ik eerst aan hè eind van de ochtend naar het zwembad en daarna thuis fysio. Dan pitten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2021 19:59    
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Meid, wat doe jij veel met jouw dag en weet een balans te vinden.
Ik moet bekennen, doe af en toe een middagdutje en is de balans (af en toe) duidelijk zoek.
Maar wij hebben een man, kinderen in jullie geval meisjes, internet, een forum, sprintjes, Judith en Berthold en voor mij nog Straight Away! Anders had ik jullie niet 'ontmoet'.
Nee, ik ga niet huilen, heb nog genoeg om over te mopperen.
Tot morgen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 nov 2021 22:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dagboek 11 november 2021

We hebben de Jansen vaccinatie gehad!
Dus wachten op de booster.

https://www.npostart.nl/eenvandaag/10-11-2021/AT_2159058
op 08.00 minuten.

Zo jammer, in feite hebben we nu huisverbod en kunnen we beter geen bezoek ontvangen...., moeten we boodschappen laten bezorgen en wordt het nu bankhangen, mailen en veel lezen. EN eten en snoepen. Gelukkig niet overmatig roken of drinken, dat doen we al niet.
Maar thuiszitten, we willen niets overdragen, nu veelal thuiszitten dat is jammer!

Kijk uit naar de persconferentie, morgen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 nov 2021 9:29    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Opmerkelijk dat je Jansen vaccin hebt gehad, d8 Astrazenica op grond van leeftijdsgroep. ja loopt erg terug bescherming Janssen las ik in wetenschappelijk artikel. Maar om nou meteen te isoleren als een quarantaine is ook wat. In ieder geval zou ik adviseren ffp2 maskers te dragen. Wat duurder maar beschermen jezelf echt veel veel beter dan gewone maskers. Ik draag ze al sinds ze verkrijgbaar zijn. En afstand bewaren van mensen, zoals we begin van het jaar ook deden. Je bent ws nog lang niet aan de beurt als ze met de tachtigers beginnen nl.
https://www.hulpmiddelwereld.nl/ffp2-mondkapje?channable=00e1a1696400383536300b&sqr=Ffp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 nov 2021 0:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Waarom opmerkelijk?

Wij hebben allebei een Janssen-vaccinatie gehad, de een op 21 mei 2021, de ander 3 weken later.

We hebben zelf besloten in een soort van quarantaine te gaan en hebben wat afspraken afgezegd. Ik moet er niet aan denken dat mijn man Corona krijgt, hij is zo fragiel. En als ik het zo krijgen, wie moet er dan voor hem zorgen?
Wij hebben niemand in onze achterban die dat voor hem kan doen.

We wensen het niemand toe en kunnen, zo we hebben begrepen, het makkelijker overbrengen. Wij, die het Janssen-vaccin hebben gehad. In de tv-opname werd het toegespitst tot dat.

Dus dragen we mondkapjes consequent, ben ik niet naar een lezing in Leiden gegaan en ontvangen we voorlopig geen visite. Wel ben ik met mijn vriendin gaan wandelen en later ook met mijn man.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 nov 2021 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik begrijp het nu Astride, mei gevaccineerd toen was idd Janssen vaccin. Ik heb mij de afgelopen anderhalf jaar bijna obsessief verdiept in wetenschappelijke literatuur over Corona en vaccins.
Ik hoop dat jij en je man snel de booster krijgen.
Ken je dit stukje van GGD ghor?

https://ggdghor.nl/actueel-bericht/extra-vaccinatie/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2021 11:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@:Klazina:
hoe gaat het ?
Ik heb hem gegoogeld, Ludovico Einaudi; niet eerder van hem gehoord en we vonden het prachtig. Jij bent een bevoorrecht mens, dat te kunnen spelen.
Van vanaf 1 maart geeft hij concerten in Nederland en in België heb ik gelezen, is nu op wereldtournee. Vreemd dat hij nieuw voor ons is, We houden van piano bv van Philip Glass.

Ik doe deze dagen niet anders dan lezen, heb een nieuwe bril. En ook onverantwoord eten. Geen goede zaak.

Over Judith Beck, misschien ken je de dit sprintje al:
https://www.weegclub.nl/forum/becksplein-voor-vragen-tips-ervaringen-t44338-2460.html

Over veganistisch eten en andere gezonde zaken dit:
https://www.youtube.com/watch?v=nIB2P_N1DOM

En nog meer, maar zie je net als ik de bomen door het bos niet meer.
Wij hebben binnen 100 meter van ons huis een bos, dus ik kan het zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 nov 2021 15:06    
Vrouw Weeggegevens   Klazina54
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Hoi, ja het gaat redelijk zijn ups en downs dat wel maar steeds meer upjes en merk dat het steeds beter gaat alleen duurt het zo lang ik wordt er chagrijnig van.

Wij zitten nu ook in een soort quarantaine ook vrijwillig mijn man heeft astma hij hoest de laatste tijd meer en nu de cijfers weer omhoog gaan blijven we ook thuis, wij wandelen ook alleen maar, boodschappen laten we bezorgen, en zo min mogelijk bezoek. Dat wordt nog meer bankhangen, tv kijken, wat yoga en oefeningen doen voor de rest kan ik niet veel en er is hier nog zoveel dat gedaan moet worden

Ik heb de laatste bladzijde van Judith Beck plein gelezen interessant hoor, had jij er ook eerder aan meegedaan ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 nov 2021 18:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Klazina, je klinkt wat somber terwijl je het zo goed doet. Je zoekt telkens weer een balans met je man en gezin, je lijf en ik denk in nog meer. Maar het is dodelijk vermoeiend, nietwaar? Nog even doorzetten, het wordt vast beter en je staat niet alleen. Het is tijd om jezelf te kietelen, je weet, "af en toe moet jezelf kietelen, een ander doet het niet".
Waarom, waarom probeer je niet een kaartje te voor een concert van Ludovico Einaudi in de Doelen te scoren of in Gent of Brussel. Samen met De Man of die leuke vriendin van je. Heb je wel verdient, boek een leuk hotel en daarna sjiek uit eten.
Zeg nou niet, ja maar, je verdient het(!) en tegen Corona kan je je vast en zeker verzekeren!

Kijk dit heb ik voor je opgezocht:

In 2020 zou Einaudi concerten geven in Capitole Gent, Muziekgebouw Eindhoven en De Doelen in Rotterdam. Vanwege de bekende redenen konden de shows niet doorgaan en kregen ze een paar keer een nieuwe datum. Nu staan de concerten in Rotterdam en Gent opnieuw in de agenda voor mei 2022. Het concert in Eindhoven heeft nog geen nieuwe datum. Maar het mooiste nieuws is dat Ludovico Einaudi een extra concert toevoegt in België. Op 3 maart 2022 komt hij naar de Bozar in Brussel.

Nu staan de volgdende concerten in de agenda van Ludovico Einaudi:

01-03-2022 - Ludovico Einaudi - De Doelen, Rotterdam (tickets)
03-03-2022 - Ludovico Einaudi - Bozar - Paleis voor Schone Kunsten, Brussel (tickets)
https://www.podiuminfo.nl/news/50261/Concerten-Ludovico-Einaudi-verplaatst-naar-maart-2022-en-extra-concert-in-Brussel/

Ikzelf heb zulke goede herinneringen aan reizen naar Londen met mijn beste vriendin om een concert bij te wonen. We zijn nu oud maar hebben nog veel plezier aan de herinneringen.

Je mag niet weer zwaarmoedig worden!
Ik weet dat je lichamelijk nu niet topconditie bent maar je haalt heel veel energie uit plannen en doen van leuke dingen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 nov 2021 21:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 16 van 19