Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

"Dagboek van Astride: Straight Away en wat dan".

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Astride
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
@:Dymphie:
jij hebt het prachtig verwoord, Dymphie! Ik ben natuurlijk veeeel jonger dan jij maar ik ben nog niet tot dat besef gekomen. Een mooie formule hebben je gevonden.
Wij alle 3 weten wat het kost om een relatie gezond en gelukkig te maken/houden.
Mij kost het momenteel erg veel energie, meer dan ik hoopte in deze levensfase, maar mijn man is heel bijzonder en hij is het waard.
Nu zijn we deze in nog geen week naar de Koninklijke Visio geweest, hebben taxivervoer geregeld bij de Wmo zodat hij alleen kan reizen en hebben vanmiddag weer hulp gekregen van Seniorweb.
Allemaal heel geweldig, maar een duidelijke stap terug en er komt nog meer. Terug in die zin, we zijn duidelijk in de 4de levensfase beland.
Gelukkig dat hij zo lief is.

"En die heb ik hoop ik nog lang genoeg" Ik hoop het ook, verdorie meid, je leidt een sprinje met verve. Jij hebt een geweldige man en leuke zoons en je hebt nog zoveel in jouw mars.

Werk met mij mee aan een betere toekomst: scheid bv afval.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2021 18:26    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Och, de tranen schoten omhoog bij je lieve berichtje. Ik ben ontroerd! Dank je wel!!!
Ik heb ook echt heel verdrietige en vervelende vlagen hoor, dat ik het niet zie zitten.
Gelukkig heb ik drie 'voordelen' waar ik me altijd aan kan laven en optrekken (Ik kan wél staan Cool Erg blij ); 1. Mijn man en familie die om me heen staan, dichtbij en soms wat verder weg; maar altijd mag ik hulp van hen vragen. 2. Als ik me diepdiep verdrietig voel, zit er toch altijd een klein eigenwijs overleverdje in me dat nooit echt opgeeft en toch weer opnieuw iets wil uitproberen en 3. Ook jullie hier op de Weegclub, in het sprintje en in de verschillende dagboeken geven me zo veel liefs en bemoedigends dat ik daarvan opveer en me er blij en getroost door voel. Daardoor voel ik dat ik verder kan en ben ik erg dankbaar. Ook mijn homeopathe vandaag is er weer zo iemand die met me wil reizen in mijn tocht naar de een soort heelheid en balans en tevredenheid waarnaar ik kennelijk op zoek ben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2021 18:39    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Ik sluit mij bij je aan Astride.
Dymphie ik lees met veel genoegen mee in jullie Judith Beck sprint en hoe jij het verwoord daar en anderen motiveert/opbouwt/stimuleert/meejuicht is prachtig. Chapeau Dymphie. Ik doe weliswaar niet mee in de sprint maar door jou kan ik het boek goed volgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 nov 2021 10:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ze is echt een soesje, hè Dymphie?

Om op te eten, je begrijpt wat ik bedoel....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 nov 2021 10:56    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Snoesje!!! Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 nov 2021 12:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@;Dymphie:
Berthold Gunster, nooit van hem gehoord!
Maar ik heb hem gevonden, https://www.youtube.com/watch?v=ciOCiYBIvDo en nog zoveel meer!

Nelson Mandela
https://www.bing.com/videos/search?q=youtube+Berthold+Gunster&&view=detail&mid=56EB819DA1277EC87B0656EB819DA1277EC87B06&rvsmid=B69EBB8D8CE7CBDC5EB5B69EBB8D8CE7CBDC5EB5&FORM=VDMCNR

Maar terug om op Bertholds persoonlijke relaas over afvallen terug te komen, erg interessant. Hij ondersteunt zijn toehoorders met zijn motto "Stick to your plan".
Ook zeker Judith gedachtegoed en ook o.a Crebster, ja Crebster.

Bedankt Dymphie, weer heb je mij iets boeiends aangereikt; er zijn wel 65 video's als niet meer. Mooi om te doen tijdens de feestdagen.

Ik ga mij zo wie zo eens verdiepen in 'omdenken' misschien helpt dat een minder pessimistische kijk te hebben op bepaalde dingen.

Laatst aangepast door Astride op do 04 nov 2021 22:54, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 nov 2021 12:51    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Lieve dames,

Er was weer veel te lezen en sommige dingen raken mij ook ten zeerste.
De mens moet wat mee maken in het leven. We vechten ons een rotje en soms denk je wel eens: 'Waar doe ik het nog voor'. Dat zal maar een seconde zijn, want ineens schrik je van je eigen gedachte en ga je weer vrolijk door met het soms moeilijke leven. Nou... vrolijk doorgaan... dat is maar een zinspeling.
Soms denk ik... waar halen ze de kracht toch vandaan? Zelf kijk ik naar andere mensen die het zo moeilijk hebben, dan ben ik maar een spekkoper met mijn kleine beslommeringen.

Mooi sites Astride@ Ik ga ze heel aandachtig doorlezen. Fijn dat je ons daarop attendeert en trouwens Dymphie ook. Wat zijn jullie kanjers van mensen. Heb diep respect voor jullie.

Hou jullie allemaal goed en blijf vechten. We laten ons zeker niet kennen. Maar wel fijn dat je weet dat je niet de enige bent. We kunnen elkaar gelukkig steunen.

Vraagje, Astride...Hoe vond je de uitleg van mijn naam Crebster eigenlijk?

Heel veel liefs van Crebbie. We gaan ervoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 04 nov 2021 13:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@:Crebster: nou en of en je hebt nog meer tegoed.
Maar nu, je weet ik heb een haat/liefde verhouding met het forum wat betreft berichtjes plaatsen (met weinig fouten te versturen) EN ik lees nu al een x aantal uren mee.
Ik moet iets huishoudelijks gaan doen, verder mijn man uitlaten en mij voorbereiden op een lezing vanavond.
Maar je hoort het van mij,,,,,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 nov 2021 13:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@:Crebster:
wat heb jij mij teruggebracht naar mijn jeugd begin jaren '70!
Natuurlijk heb ik de serie 'Crebster' gezien en de scènes met zijn kikker. YouTube filmpjes hebben een veilig-zijn gevoel even teruggebracht.

Ik begrijp het, hoe je bijnaam bent gekomen. Jouw vader noemde je grasshopper(Kung Fu en een meisje dat ook aan judo doet). Die springen als een kikker en de kikker uit Catweazle heet Crebster en dat gebruikt jouw man weer voor jou. Heel leuk.

De Kung Fu serie heb ik niet gevolgd maar ken David Carradine in die rol en vele andere.
Leuk dat je vernoemd bent naar hen, door die bijzondere mannen uit je leven.

Ik begrijp en wist het eigenlijk al, jullie zijn echte levensgenieters. Ik wist het al, jij houd erg van je man en je weet wat je wilt. Wat een bof, he, dat dat op je pad is gekomen. Je ontmoette hem 26 jaar geleden, maar het kon net zo goed anders zijn gelopen. Hij was toen 50, wat zijn ze vaak nog aantrekkelijk, mannen van 50. Puh, vrouwen an 50 zijn vaak....
Maar jullie hadden meteen een match! Stel je voor dat nog jij stevig getrouwd was met je ex. Zijn je 2 kindertjes nu lieve kinderen?

Gefeliciteerd met en toestemming om de implantaten te laten plaatsen, altijd een goede zaak.
Leuk, dat warenonderzoek wat jullie hebben gedaan en ons er in laat delen.

Puik weer vandaag, we hebben gewandeld en ik heb wat met Judith Beck gedaan. Er is zoveel lekkers te eten.

Laatst aangepast door Astride op vr 05 nov 2021 22:58, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 nov 2021 22:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@:Klazina: hoe is het met ons?

We hebben levenslang.
Dinsdag is mijn 2-wekelijkse afspraakje met vriendin, film en lunchen, dus eten. Sushi. Even heb ik gedacht het uit te stellen of alleen een film; maar ja, ik vind het zo lekker en mijn vriendin is toch niet op dieet omdat ik op dieet ben?

Met mijn man gaat het redelijk goed, nu goed wordt het niet, maar hij zit deze dagen in een goede modus.
Hoe gaat het bij jou, met jou?
Ben je al bezig met de komst van Sint? Suprises voor de fam.?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 nov 2021 22:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 14 van 19