Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek van Anfrekriden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   anfrekriden
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sleeve (gezond eten)

Reageer met quote
Toch nog 1,9 kilo afgevallen deze week. Het gaat niet makkelijk maar gewoon doorgaan. Wel fijn om te zien dat mn ticker over de helft is, weet wel dat 99 niet het einddoel is maar met kleine stapjes kom ik er wel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2015 22:19    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik vind het super veel hoor Geschokt

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 08 dec 2015 22:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
wat een waardeloze afval week was dit zeg, maar ben naar een heerlijk concert geweest van de Golden Earring en verjaardag van manlief gevierd, dus de doelstelling niet gehaald maar, komende 10 dagen nog even de neus de goede kant op om toch ruim onder de 110 uit te komen en dit jaar met een goed gevoel de kerstdagen door te komen en dan nog een week naar de oud en nieuw om 2016 mijn jaar te laten worden..........zo moet het ongeveer gaan, maar niet te ver vooruit kijken en het per dag bekijken. Korte doelen en niet al te veel druk op mezelf leggen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2015 20:39    
Vrouw Weeggegevens   mizzy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Een waardeloze week is niet erg een keer!
Als je je knop maar weer om kunt zetten!
Oh jij kunt t wel hoor! Go girl!!!

Het geluksgevoel van eten duurt maar even maar het geluksgevoel van een slank lichaam je hele leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2015 20:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Smokkel deze week met het doorgeven van mijn gewicht, ipv op dinsdag morgen deze week op donderdagmorgen. Hoop dat ik dan een lager gewicht heb Erg blij en dan tot volgende week donderdag weer. Moet kunnen zo rond de feestdagen een beetje smokkelen Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2015 14:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo en dan is het bijna kerst en eindjaar, vanaf afgelopen weekend ben ik weer "gewoon" aan het eten, best spannend wat dat met mn gewicht doet, maar even afval-vrij is ook wel lekker. Ik hoop gelijk te blijven en dan vanaf begin januari nog even 2,5 week streng en dan lekker op de wintersport, (hoop dat het dat word want er ligt bedroevend weinig sneeuw).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 dec 2015 21:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
de decembermaand weer doorgekomen, zowel geestelijk als lichamelijk een zware periode voor me. Lichamelijke schade 1,7 kilo, valt nog mee en hoop dat ik die snel weer kwijt ben, dat gaat vast lukken want heb gisteravond weer de acupunctuur naaldjes laten zetten en doe een week super streng. Dit is ook gelijk ontgiften van het lichaam en dat voelt heel goed. Over 2,5 week lekker op vakantie en hoop dat "dik" onder de 110 te zitten, elke kilo minder skiet makkelijker.

De geestelijke schade gaan we donderdag opnemen heb dan een afspraak bij een nieuwe psycholoog, hoop dat die me weer geestelijk op een stabieler niveau krijgt waardoor ook het gewicht beheersbaarder blijft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2016 10:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Na zoveel pogingen en een jaar bij een psycholoog gelopen te hebben, ben ik sinds 26 oktober in het trotse bezit van een mini-maagje, oftewel een sleeve. Operatie is heel goed gegaan en ben nu aan het herstellen en het gaat heel goed met me.

Mijn begin gewicht voor de operatie was 125 kilo en inclusief het pre-dieet nu 108.8 kilo, ben hier heel blij mee en voel me al zo veel beter. Ook ben ik vanaf deze week begonnen met fysio in het ziekenhuis en hoop zo weer te komen tot een betere conditie want die is door de operatie flink afgenomen.

Hoop dat ik hiermee naar mijn "droom-gewicht" kan van onder de 80 kilo, nog een aardige weg te gaan maar ik ga ervoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 nov 2016 15:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mijlpaal bereikt onder de 100, die zie ik nooit meer terug. Voel me goed en afvallen gaat lekker. Helemaal happy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jan 2017 9:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nu 9 maanden onderweg en bijna 50 kg minder gaat super voel me heel goed, beste beslissing ooit Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 aug 2017 21:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5