Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek van Anfrekriden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
wow Uitroep

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2015 12:32    
Vrouw Weeggegevens   anfrekriden
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sleeve (gezond eten)

Reageer met quote
Vanmorgen viel mn gewicht een beetje tegen, maar weet wel hoe het komt dat ik "maar" 1,5 kilo er af heb, dus aankomende week weer streng zijn voor mezelf, zorgen dat ik als ik alleen ben niet in de buurt van snoep, koek of de ijskast ben. Dan moet het resultaat aankomende dinsdag weer minimaal 2,5 kilo zijn. Geschokt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 nov 2015 13:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Afvallen gaat goed op dit moment al 2 kilo eraf en nog 2 dagen te gaan dus alle vertrouwen dat ik de 2,5 kilo haal.

Zo ook maar weer naar de sportschool, moet eigelijk vaker gaan maar de drempel blijft hoog. Moet echt wat aan de conditie doen alhoewel ik nu ik al 10 kilo kwijt ben zoveel meer lucht heb, loop niet meer te hijgen als ik naar de vuilcontainer loop en de trappen hier in huis gaan ook een stuk makkelijker, zo zie je maar weer dat 10 kilo heel veel verschil maken. Over 9 weken gaan we een week skien en zal wel lekker zijn als ik dan de mannen bij kan houden en dat ik het hele dagen volhou. Alhoewel we wel gezelligheidsskiers zijn, paar afdalingen en dan koffie, paar afdalingen lunchen, paar afdalingen koffie en s middags rond 3 uur weer naar het appartement. We beginnen altijd wel vroeg, proberen rond half 10/10 uur op de piste te staan. Ik heb er zo'n zin in, vooral omdat vorig jaar de vakantie niet doorging doordat ik een week ervoor in het ziekenhuis lag. Nu maar duimen dat er weer niet zoiets tussen zal komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2015 11:14    
Moderator

Reageer met quote
je gaat super hoor...10 kilo scheelt idd heel veel in je beweging...sleep maar eens 2 zakken aardappelen mee
lekker vooruitzicht om te gaan skiën

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2015 11:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja hoor het was weer zover, vanmorgen een afspraak bij het UWV en al een paar dagen niet lekker in mn vel en dat resulteerde gisteravond, ik zat alleen allebei de mannen hadden avonddienst, in een vreselijke vreetbui. Echt alles ging naar binnen, kaakjes, kaas, blikje knakworsten, 2 rollen mentos. Heb ik er van genoten?? absoluut niet. Heeft het geholpen om de stress te verminderen??? Absoluut niet. Werd ik er gelukkiger van?? absoluut niet.

Maar goed vandaag een nieuwe dag, afspraak weer achter de rug en vanmiddag voor straf naar de sportschool en de afval-draad weer oppakken. Misschien dat ik dit ook maar gelijk in de groep gooi als ik naar de psych. ga Rollende ogen Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2015 12:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sporten gaat goed morgen we keer deze week. Vanmiddag zat ik alleen en ja hoor ging weer de fout in Gemeen Gemeen zo balen want dan sta ik weer 2 dagen stil. Het blijft een struikelpunt voor me zolang ik sociale controle heb gaat het goed maar als ik alleen zit .......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 nov 2015 23:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Met vallen, opstaan en weer doorgaan toch weer afgevallen deze week, op naar een gewicht onder de 110 Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 dec 2015 8:04    
Moderator

Reageer met quote
bálen dus...oplossing voor die momenten zoeken...iets leuks gaan doen,afleiding zoeken?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 dec 2015 8:37    
Vrouw Weeggegevens   mizzy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Wat goed he dat je al zoveel kwijt bent!
Kom op he jij! Uit je dipje komen en er weer voor gaan!!

Het geluksgevoel van eten duurt maar even maar het geluksgevoel van een slank lichaam je hele leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 01 dec 2015 12:15    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ging weer een paar dagen goed en gisteravond weer fout en dan bedoel ik ook helemaal fout Schaam Schaam Heel heel boos Vandaag de draad maar weer gewoon oppakken, zal niet meevallen want we vieren vandaag manlief zn verjaardag. Nou ja kom er wel, al is het met vallen, opstaan en weer doorgaan Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2015 15:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5