Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek van Anfrekriden

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   anfrekriden
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sleeve (gezond eten)

Reageer met quote
vandaag een moeilijke dag met hoofdpijn en trek Geschokt Ben gisteren naar de psycholoog geweest en dat heeft me wel goed gedaan maar de dag erna ben ik dan zo gammel . Zometeen maar een bak kwark naar binnen werken en hopen dat het daarna beter gaat en maar vroeg naar bed anders ben ik bang dat ik de kast induik Heel heel boos
Gisteren een hele goede dag gehad dus hoop dat ik het vandaag volhou want dat is morgen beter voor de weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 nov 2015 16:54    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Denk dat de gesprekken ook veel van je vragen geen wonder dat je er pijn in je koppie van hebt.

lekker slapen werkt goed om rust te krijgen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 05 nov 2015 19:33    
Vrouw Weeggegevens   mizzy
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Logisch dat je de dag erna er moeilijk mee hebt!
Hoe gaat t nu met je??

Het geluksgevoel van eten duurt maar even maar het geluksgevoel van een slank lichaam je hele leven!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2015 8:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
vandaag gelukkig een stuk beter, gisteravond was ***. Maar vandaag nieuwe dag nieuwe kansen dus alles maar weer oppakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 nov 2015 12:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mezelf weer goed herpakt. Valt idd wel op zodra ik over mn problemen praat dat ik daarna een rot dag heb. Zaterdagavond waren we bij vrienden en daar ook gepraat en prompt zondag een dag met hoofdpijn en neerslachtigheid. Hoop dat de nieuwe psycholoog hier een handvat voor heeft.

Heb een mooi afval-doel voor ogen: met de kerst wil ik een bepaald jurkje aan wat al 3 jaar in de kast hang, daarvoor moet ik nog wel wat kilo's kwijt maar hoop dat het gaat lukken. Voor het geval ik het (net) niet red hangt er ook nog een rokje waar ik iets minder voor af hoef te vallen Rollende ogen Ben benieuwd of ik het ga redden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 nov 2015 17:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ik ga als een speer, 7 kg in 2 weken ben er zo blij mee. Ik weet dat ik dit niet volhoud tot het eind en dat er een periode kom dat ik heel blij moet zijn met een pond per week, maar deze zijn er af. Geeft moed voor de rest van de afvalweg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2015 7:52    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
goed plan om je doel op die manier voor je te zien...ik heb ook een paar broeken die ik weer aan moet kunnen als 1e stap,de 2e stap is een rokje dat ik nog niet aan heb gehad

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 10 nov 2015 8:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
s avonds zit ik vaak alleen omdat manlief vroeg naar bed gaat ivm vroeg opstaan. Ik vind het dan lastig om niet naar de ijskast en koek/snoepkast te lopen. Heb nu boven een kamer ingericht met 2 zitsbank en televisie en ga daar maar zitten hoop zo de avonden snaaivrij door te komen. Heb geen zin om iedere avond vroeg naar bed te gaan, kan dan niet slapen en lig dan heel lang te spelen met tablet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 nov 2015 21:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Na weer een paar dagen ziek te zijn vandaag gelukkig wat beter. Afvallen lijdt er niet onder en het zitten in mn tv kamertje werkt voor mij wel prettig. Morgen weer naar de acupunctuur. Gaat goed dus gewoon doorgaan. Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 nov 2015 20:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lachen Lachen Bij de accupunctuur er nu 8.8 kilo af in 3 weken, de planning is om iedere 2 weken minimaal 5 kilo af te vallen (2,5 per week) dan zou ik tussen kerst en oud en nieuw onder de 100 moeten zitten. Ik kan daar heel blij van worden, dus ik ga er voor. Korte doelen werken goed voor me. Morgenochtend hier mn gewicht invoeren....spannend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 nov 2015 12:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5