Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend  omafia
Gast

Reageer met quote
Twompie schreef:
omafia schreef:
Twompie schreef:
Ines schreef:
Je eet het koud, lekkerrrr :wink:

Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

OMAFIA! j
Je lacht mij toch niet uit h?¨???????????? Ik ben nog nooit van mijn leven dronken geweest! Mores loopt ook al zo "raar" te lachen.... het lijkt wel leedvermaak!

Ik zou niet durven echt niet hoor Lachen Lachen Lachen Lachen
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2005 18:41    
Vrouw Weeggegevens   Sharonne
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Hahahaha Mathilde met een bakkie teveel op!
Jammer dat we dat niet mee mogen maken! Grap Grap Disco

Sharonne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2005 19:03    
Vrouw Weeggegevens   Carla
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cohen

Reageer met quote
hallo we willen er wel alles van weten hoor.
groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jan 2005 22:32    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Hoe gaattie?
[img]http://www.freepgs.com/uploadall/upload/proost.gif[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 0:40    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Carla schreef:
hallo we willen er wel alles van weten hoor.
groetjes carla

Ik was een dagje op stap met Mores en 2 zusjes. Eerst naar de Hermitage (tentoonstelling over de laatste tsarenfamilie in Rusland), boeiend. Daarna heeeeeeeeeeeel veel gelopen door de Jordaan en over de grachten.

's Avonds natuurlijk wat eten. Ik had geclaimd dat ik geen 3 gangendiner wilde, maar gewoon "een hapje". We gingen naar Luxembourg voor een borreltje en zouden daarna naar een restaurant daar in de buurt gaan.

Enfin, na 1 fles witte wijn met z'n vieren, namen we een 2de en besloten om daar maar iets te eten: we zaten nu zo gezellig en als we naar het restaurant zouden gaan, waren we bang de sfeer te verbreken.

Dus eten besteld. Toen spraken mijn zusjes hun zorg over mij uit dat ik veel te mager werd, er buitengewoon slecht uitzag enzovoorts. Nu vinden Moor en ik dat absoluut niet, maar iedereen mag zijn mening hebben. En het was ?©chte bezorgdheid.

Dat ik er mogelijkerwijs slecht uitzag, heeft niets met mijn lijnen te maken, vertelde ik hun, maar met de decembermaand. Ik heb veel mensen verloren in december: mijn schoonvader, 1988 een vriendin, '89 mijn ex-man, van wie ik nog steeds hield, 17-12-90 mijn dochter en dat is een verdriet waar een mens NOOIT echt overheenkomt, 11-12 zou mijn overleden zusje wat qua leeftijd het dichtst bij mij stond, jarig geweest zijn, mijn ex-schoonmoeder verleden jaar...... Kortom: ik heb al een keer geschreven: ik hou niet van december!

Goed: ik weet mij te gedragen, loop niet hele dagen zichtbaar te huilen (wel in mijn hart), maar het tekent toch! En toen ik dat uitsprak, begon ik met grote dikke tranen te huilen. Steeds maar een slokje wijn nemend, omdat ik daardoor mijn bevende mond in bedwang kon houden. Dus van ellende moest er nog een 3de fles aangerukt worden, waar ik weer even ijverig aan meedeed.

Gemiddeld drink ik 4 glazen wijn per week. Dus toen ik thuiskwam, was ik duidelijk niet lekker. Eigen schuld, dikke bult!

Overigens was ik vanmorgen zo fris als een hoentje en stond om 9 uur al naast mijn bedje. Om half 10 kwamen de kleinkinderen weer. O, o, als er toch geen omaatjes waren. 's Middags met ze naar een film geweest. Floris. Een frietje gegeten bij de Burger King. Thuis nog spelletjes gedaan en ze weer alle 4 thuisgebracht.

En toen was ik moe. Gewoon moe. Lekker een poosje bij de tv gezeten. Ik heb gezegd dat ik morgen absoluut niets buiten de deur wil doen. Mores moet vrijdag nog een keer oppassen, ik ben lekker klaar!

Maar evengoed netjes gegeten:
Gisteren mijn roomkaasontbijtje
middag: 1 Atkinsreep Advantagebar
avond: mixed grill en salade met olijfolie

Vandaag: roomkaasontbijtje
middag: plakje A chocolade cake
Bij Burgerking 1 Atkins reep
avond: knolselderijpuree met spekjes. Was ruim voldoende, had geen honger meer.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 0:51    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Je bent een kanjer!!!!! Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 1:38    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
En deze verdien je ook Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Sylvia2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve Mathilde, op de meeting zag je er fantastisch uit en wat je zegt verdriet tekent.
Het wordt weer lichter Mathilde!
Bloemen groetjes sylvia
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 12:00    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Clair schreef:
Lieve Mathilde, op de meeting zag je er fantastisch uit en wat je zegt verdriet tekent.
Het wordt weer lichter Mathilde!
Bloemen groetjes sylvia

Thanks for the kisses!!! Ze helpen.........

En Sylvia: dank voor het compliment! ja, het wordt weer lichter: iedere dag registreer ik het al en geniet er van.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
hoi, ja ik begrijp dat je niet van december houdt en ik vond je er op de meeting ook fantastisch uitzien en verdriet zal dan wel geweest zijn wat ze zaggen en ik geloof echt niet dat je aan het doorslaan bent wat je soms wel ziet. en als je zelf vind dat het niet zo is dan is dat voldoende en mores zal anders wel aan de bel trekken toch? misschien vinden ze je eigenlijk te mooi er uit zien en zijn ze jaloers, kan toch. nou laat ze maar lekker kletsen en gewoon lekker je eigen weg kiezen. groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jan 2005 18:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 10 van 1787