Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Het was geweldig! En super gezellig. het wordt hoe langer hoe gemakkelijker nu de kleinkinderen ouder worden.
En wij vinden het een zegening dat onze kinderen zo goed met elkaar overweg kunnen, mede omdat onze kinderen pas bijelkaar gekomen zijn nadat ze al volwassen waren, vind ik het een wonder dat het zo leuk samengaat.

Hier 3 foto's:
[img]http://img50.exs.cx/img50/8131/147_4730JPGklein.jpg[/img]

[img]http://img82.exs.cx/img82/6433/147_4770klein.jpg[/img]

[img]http://www.freepgs.com/bruno/30_12_2004/147_4766kleinbeter.jpg[/img]

Tussen de gangen in mochten de kinderen steeds naar boven, waar Mores in haar kamer een "schooltje" had gemaakt. Ze kunnen heel leuk samen spelen. Tess is meestal de juf en ik kwam af en toe binnen met iets lekkers en was dan de directeur. Wilden ze allemaal hun "werk" laten zien waar ze mee bezig waren.

De rollades waren voortreffelijk gelukt. Ik had in siliconen muffinvormen aardappeltaartjes gemaakt. Recept in de KerstAllerhande. Met wat extra spekjes erdoor. En een aantal zonder spek en voor mijzelf in souffl?©potjes knolselderijpuree, ook met spekjes erdoor en een restje gorgonzola, met 5 kruidenpoeder op smaak gebracht. Overheerlijk!!!!

Sugarsnaps en prei (ook uit AH) als groente.

En het toetje was zeer uitgebreid: voor de kleinkinderen soesjes en chocoladesoesjes, met 1 bolletje ijs en slagroom uit mijn slagroomspuit en ze mochten het toetje zelf garneren met 4 flesjes garneer van Baukje.
Voor de anderen: een plakje tiramisu, 1 bolletje ijs, 1 plakje warme appeltaart, slagroom. En voor mijzelf had ik een prachtige taart gemaakt.

Op basis van Caramella's recept, maar dan toch weer een beetje aangepast:
De basis heb ik wit gehouden: yoghurt, roomkaas, slagroom, citroensap en gelatine. Gisteren gemaakt. Vandaag die maagdelijk witte pudding volgelegd met diepvries bosfruit en daar overheen rode gelatine met wat slimpie en 1 eetlepel citroensap. En dat weer laten opstijven.

Toen ik hem wilde serveren, zette ik hem even in een bak warm water om hem los van de schaal te laten komen: vergeet ik hem. Lekker bijdehand dus. Enfin, een flinke rand gesmolten. Uiteindelijk viel dat goed uit, want wit en rood gingen doorelkaar heen en ik deed net of ik er ook nog een roze sausje bij gemaakt had .

Iedereen wilde proeven, toen was ik gelijk mijn heerlijke pudding kwijt!!!! Nou ja, ik ben ook niet gek: heb er eerst wel zelf een stuk van op mijn bordje gelegd.

En toen ze weggingen zeiden ze nog: wat was jouw taart lekker!!!!

Al met al dus zeer geslaagd!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2005 1:43    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Heerlijk dat het allemaal zo goed gelukt was en nog belangrijker de gezelligheid samen met de kids.
heerlijke kleinkinderen hebben jullie ziet er echt heel gezellig uit allemaal.

Je bent zeker goed moe nu ....lekker slapen dus en morgen weer fit op!

Groetjes El.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2005 1:47    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Heerlijk dat het allemaal zo goed gelukt was en nog belangrijker de gezelligheid samen met de kids.
heerlijke kleinkinderen hebben jullie ziet er echt heel gezellig uit allemaal.

Je bent zeker goed moe nu ....lekker slapen dus en morgen weer fit op!

Groetjes El.

ja Ellen, ik ga: heel vermoeid, heel tevreden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2005 2:08    
Vrouw Weeggegevens   Magda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Karin de Zoete

Reageer met quote
Tjonge dat was een heel gezelschap dat kwam eten. Uren in de keuken gestaan natuurlijk, maar het ziet er allemaal fantastisch en heel gezellig uit en de toetjes voor de kinderen........ wow. Fijn dat het zo goed geslaagd was en iedereen het naar zijn zin had.

Groetjes, Magda

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2005 10:16    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Mathilde

Ziet er heel gezellig uit en wat fijn dat jullie kinderen zo goed met elkaar kunnen,komt zo vaak voor dat het niet zo is ,helaas.
Mooi dat jouw dagen zo leuk zijn verlopen.
groetjes greet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2005 10:30    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Het ziet er allemaal ontzettend lekker en gezellig uit en ik denk dat het logisch is dat de kinderen het goed met elkaar kunnen vinden, jullie hebben ze zelf opgevoed tot de mensen die ze zijn en daar kan je dan best blij mee zijn en dan trots om je heen kijken met een gezicht van........wat hebben wij het toch goed en meer wensen heb je dan niet Lachen Lachen heerlijk hoor dat jullie het zo fijn hebben gehad. Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2005 11:30    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
hoi, het ziet er heel gezellig uit en het klinkt ook heerlijk al die gerechten, wat een heerlijk etentje is dat geweest. groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2005 11:44    

Reageer met quote
Vandaag nog de hele dag opgeruimd, alles is bijna weer als vanouds. Alleen nu met dat blije gevoel nog steeds.

Dank voor al jullie lieve reacties.

Ik heb nb geen HAP verkeerd gegeten en toch 1 kilo zwaarder Schaam Schaam .

Zal wel weer weggaan, toch?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2005 16:06    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Zal wel de moeheid wezen daar houd je vocht van vast,is zo weer weg!!
groetjes Greet

p.s. dat blije gevoel is veel belangrijker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2005 16:08    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Komt wel weer goed, Twompie, je hebt wel de smaak van je boekje te pakken, hoe heb je het zo lang zonder kunnen doen? Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jan 2005 21:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 7 van 1787