Auteur |
Bericht |
Ines Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Ik heb ook de creamed coconut van de toko, ik weet alleen niet meer wat ik er voor betaald heb  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 31 dec 2004 9:13 |
|
 |
|
 |
Sharonne Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-2-2004 Berichten: 904 Dieet: Atkins Woonplaats: Rotterdam
|
|
Jij bent er ook weer vroeg bij Ines!
Staan de bollen al op tafel?
Bij mij staat er een grote schaal met oliebollen (niet atkinsproof) op tafel omdat dat echt hoort op oudjaarsdag.
Eens kijken of we er allemaal af kunnen blijven en hopelijk er mensen langs komen die ze wel mogen hahahahaa!!
Sharonne _________________ It's in the valleys I grow
|
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: vr 31 dec 2004 9:34 |
|
 |

Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Pas op hoor, afblijven
Ik ben altijd zo rond 8 ?¡ 9 uur wakker, zit dan nog even stinkend in mijn piesema en ga me na een kop koffie douchen en dat is nu
Ik heb echt zin in vanavond, zo gezellig dat we weer allemaal bij elkaar zijn, dit zijn van die zeldzame fijne momenten die ik koester, sentimentele troela die ik ben  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 31 dec 2004 9:40 |
|
 |
klavertje4 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2652 Dieet: Atkins Woonplaats: Geleen
|
|
Gezellig he. nog even genieten.
Ik vind januari daardoor altijd zo een dooie maand na al die gezellige feestdagen!!! en daarna lijkt het nog zo lang te duren voordat de lente er is._________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 31 dec 2004 11:56 |
|
 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Grappig Miranda. Ik vind januari juist een heerlijke maand! Zo lekker leeg en schoon...... (In mijn hoofd, tenminste)
En het is het al bijna....... hoihoi! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 31 dec 2004 14:14 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50423 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Ik heb er ook geen moeite mee heb de eerste bakjes met bolletjes al op de tafel staan.
Volgende week als het kerstspul er uit is komen er bakken met bolletjes er voor in de plaats. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 31 dec 2004 14:17 |
|
 |

|
|
Ik ga zondag beginnen met alles op te ruimen en nieuwe planten komen er pas na de vakantie in. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 31 dec 2004 14:45 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50423 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Ines schreef: | Ik ga zondag beginnen met alles op te ruimen en nieuwe planten komen er pas na de vakantie in. |
Geen planten Ines bolllllletjes  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 31 dec 2004 16:52 |
|
 |

|
|
Ach joh, planten of bolletjes, als er maar wat bloeiends in huis staat  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 31 dec 2004 17:16 |
|
 |
Ellen Beheerder

|
|
Ines schreef: | Ach joh, planten of bolletjes, als er maar wat bloeiends in huis staat  |
Neeejjjj Ines bolletjes .... daar ben ik nou verliefd op  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 31 dec 2004 17:20 |
|
 |
|
|