Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend  Cyber Oma
Gast

Reageer met quote
Nou ik heb ook even zitten lezen ,meid wat ben je goed zeg zoveel afgevallen .Voelt erg lekker zeker ,en ook mooie nieuwe kleren gekocht ??Het lijkt me heerlijk om van de zomer weer redelijk slank op vakantie te gaan .Maar ik moet nog even ,jij ben al verder hoor top Kussen
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2005 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes: ik verbeelde mij dat ik het een beetje druk had, (met leuke dingen doen hoor) dus ik schreef niet zoveel in mijn eigen boekje.

Het gaat weer goed. Ik eet en drink weer normaal en blijf onder de 72. Daar ben ik zeer tevreden mee.

Vandaag 10 km gewandeld in de Kaapse Bossen bij Doorn. Kent iemand die? Het was een geweldige wandeling. Mooi. Afwisselend. En wat voor mij heel belangrijk is, STIL! Daar tank ik helemaal van bij. Stilte! Het was lekker koud. - 3?º toen we gingen wandelen en -1 toen we terugkwamen. Maar geen smerig koude wind. En het zonnetje. We hebben gewoon lekker op een bankje ons boterhammetje opgegeten.

Ontbijt: een heel mooi gelukte muffin.

Middag: 1 weegsterboterham met kaas. Voor de eerste keer is een brood mislukt. Het is niet echt lekker, maar wel eetbaar met royaal beleg Lachen .

Avond: Runderrollade, knolselderij puree met een kaaskorstje en roergebakken spinazie met een paar kerstomaatjes erdoor en pijnboompitten erover.

Koffie: klein schaaltje slagroom.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2005 22:34    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
ja lekker weer was het om te wandelen, ik heb ook lekker 2 uur gewandeld en het was heerlijk weer, ik ben weer helemaal opgeladen, zalig gewoon.
lekker menuutje maar jammer van je brood maar met lekkere kaas op een bankje in de zon is het wel te doen.
groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2005 22:37    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4

Dieet: Atkins

Reageer met quote
het was zo een lekker weer om te wandelen vandaag, kan me goed voorstellen dat je genoten hebt. Lekker even bijgetankt. Je menuutje ziet er top uit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 feb 2005 23:42    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Lekker meis, het was ook prachtig weer, zag ik vanuit mijn raam, toen ik mij in heet zweet werkte Lachen Lachen je menuutje ziet er ook weer top uit
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2005 10:06    
Vrouw Weeggegevens   Magda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Karin de Zoete

Reageer met quote
Ik ken de Kaapse bossen in Doorn wel, het is niet zo ver bij ons vandaan, heerlijk om daar te wandelen. Ben je al eens in het arboretum geweest in Doorn? Ook een aanrader.

Groetjes, Magda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2005 13:28    
Vrouw   Saskiavh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
ja ken ze ook laatst met de gemeentewandeling daar geweest en koffie gedronken op de St Helena-heuvel, mooooooiiiiiii !! Ik wil het daar zo hebben om te wonen. Er staan door zowiezo veel te mooie huizen. We zouden een andere keer naar dat arboretum (bomenpark) , maar het ergende toen zo erg, dat ik een keer heb overgeslagen.
Ik heb gisteren niet gewandeld, maar voor de verandering eens iets nuttigs gedaan : de voortuin.

Morgen wandelen bij Soest. De jongste heeft nu vakantie(handig andere week dan de andere kinderen) en gaat gewoon maar mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2005 14:54    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
saskia.v.h schreef:
ja ken ze ook laatst met de gemeentewandeling daar geweest en koffie gedronken op de St Helena-heuvel, mooooooiiiiiii !! Ik wil het daar zo hebben om te wonen. Er staan door zowiezo veel te mooie huizen. We zouden een andere keer naar dat arboretum (bomenpark) , maar het ergende toen zo erg, dat ik een keer heb overgeslagen.
Ik heb gisteren niet gewandeld, maar voor de verandering eens iets nuttigs gedaan : de voortuin.

Morgen wandelen bij Soest. De jongste heeft nu vakantie(handig andere week dan de andere kinderen) en gaat gewoon maar mee.

Soest is ook mooi we hebben daar familie wonen en onlangs ons ingeschreven voor een appartement :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 mrt 2005 15:55    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Magda schreef:
Ik ken de Kaapse bossen in Doorn wel, het is niet zo ver bij ons vandaan, heerlijk om daar te wandelen. Ben je al eens in het arboretum geweest in Doorn? Ook een aanrader.

Groetjes, Magda

Grappig! Wij raakten op het bankje v?³?³r Helenaheuvel (was gesloten) in gesprek met een meneer, die daar woont. Hij raadde ons ook al aan een keer naar het Arboretum te gaan. Zullen we dan ook zeker eens doen! Leuk, dat meerderen van ons dat prachtige plekje kennen!

Vandaag een duidelijk minder leuke dag.

Tineke, mijn 3de dochter --------------------------------------------------------------------------------
belde mij vandaag helemaal in tranen op, zij heeft trombose in haar been.

Balen! Normaal is zij superflink maar nu was het even teveel. Zij heeft "de griep" gehad, is daar echt ziek van geweest. Gisteren vertelde ze dat zij zo'n pijn haar been had.

Ik dacht al gelijk aan trombose en heb gezegd dat zij beslist naar de dokter moest. Gelukkig heeft zij dat gedaan, werd doorgestuurd naar het ziekenhuis waar ze een echo maakten en een flinke trombose vaststelden.

Voor zij naar het ziekenhuis ging moest zij nog haar fiets terug brengen naar huis. Vlak bij huis is zij gevallen, fiets met electromotor bovenop haar, waardoor ze niet meer op kon staan. Geen mens in de buuurt. Na een poosje kwam er gelukkig iemand die haar thuis gebracht heeft.

Toen heeft ze een taxi genoemen naar het ziekenhuis.

Ach, ik vind het zo rot voor haar. Zij heeft altijd wat! Het is een echte pechvogel! Nu heeft zij buiten haar normale pijn (fybromyalgie) extra pijn van het vallen en de trombosepijn. Zij zag het even niet meer zitten.

Morgen ga ik er weer heen. Mantelzorg verrichten.

Van verantwoord eten is niet veel terecht gekomen.
Ontbijt: ?½ (vieze) boterham met rauwe ham en ?½ lekkere muffin.
Middag: ijsbergsla met tonijnsalade en de andere ?½ muffin.
Avond: 2 plakjes mortadella, 4 Bifiworstjes, stukje boterkoek en schaaltje slagroom.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mrt 2005 0:04    
Vrouw Weeggegevens   Magda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Karin de Zoete

Reageer met quote
Oh Mathilde wat erg van je dochter Tineke. Ik hoop dat het weer goed met haar gaat maar als jij voor haar zorgt zal het weer snel goed komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mrt 2005 1:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 40 van 1787