Auteur |
Bericht |
klavertje4 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2652 Dieet: Atkins Woonplaats: Geleen
|
|
Mijn zoon speelt ook electrische gitaar. valt erg mee hoor want hij oefent thuis zonder versterker dus ik hoor er niets van. Eigenlijk wilde hij drummen maar dat mocht niet van ons omdat we dat onze buren niet aan wilden doen (onszelf ook niet :wink: )_________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 22 feb 2005 23:59 |
|
 |
|
 |
Goldwingstar Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-2-2004 Berichten: 10298 Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ) Woonplaats: Brabant
|
|
Ben je klaar mee. Een electrische gitaar en na een half jaar vind ze het niet meer leuk .
Mijn kleindochter wil er ook een. Meestal krijgt zij wat ze wil . (Alleen niet van mij).[/quote]
Hoi Twompie
Meen je dat nou echt. . (Alleen niet van mij).
Lijk me helemaal te gek zo'n slagwerkfestival, ik heb dat een keer op tv. gezien dat was echt genieten.
En bij een elektrische gitaar [img]http://www.freepgs.com/uploadall/upload3/muziekA-H.gif[/img]
kun je de geluidsterkte zelf regelen. :wink:
En super dat je onder je streefgewicht zit. Hoop ik ook nog een keer voor elkaar te krijgen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 23 feb 2005 0:05 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Zo! Het is weer donderdag. Dat is mijn weegdag. Ben ik er al? Nee, wel 3 ons afgevallen, maar ik ga terug tot 71?½, dus nog 6 ons.
Wat heb ik gegeten:
Ontbijt: ik moest al vroeg weg om cholesterol te laten prikken, daarna boodschappen doen en daarna naar andere arts. Dus heb ik voor na het prikken een Atkins reep meegenomen en het daarmee goed vol kunnen houden tot 13.00 uur.
Middag: sla met ?½ ons zeeuws spek in stukjes geknipt en 1 FL pannenkoek.
Avond: 1 schouderkarbonade, sperzieboontjes met een scheutje pittige olie.
Koffie met 1 blokje suikervrije chocola |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 24 feb 2005 21:42 |
|
 |
Carla Weegclubfan voor het leven

|
|
lekker hoor toch weer af gevallen nog eventjes en je bent er weer helemaal, kon ik het al maar zeggen nog 6 ons te gaan , lijkt me heerlijk maar het blijft moeilijk maar we gaan door. met elkaars steun gaat het helemaal lukken.
groetjes carla_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 24 feb 2005 21:47 |
|
 |
|
 |

|
|
Carla schreef: | lekker hoor toch weer af gevallen nog eventjes en je bent er weer helemaal, kon ik het al maar zeggen nog 6 ons te gaan , lijkt me heerlijk maar het blijft moeilijk maar we gaan door. met elkaars steun gaat het helemaal lukken.
groetjes carla |
Lief van je hoor, omdat te zeggen! ja, ik gun het iedereen ook zo! Echt waar! Want ik geniet er zo van . Dat is mij meer waard dan wel "verkeerd" eten dan ook! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 24 feb 2005 23:46 |
|
 |

|
|
Mathilde je gaat super!!!!!!!_________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 25 feb 2005 12:13 |
|
 |

|
|
klavertje4 schreef: | Mathilde je gaat super!!!!!!! |
ja! Vanmorgen weer 2 ons eraf, dus nu lekker onder de 72! Ga ik weer iets soepeler eten (betekent: leuke/lekkere dingen eten, bv weer 1 bonbon bij de koffie of thee) |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 25 feb 2005 13:09 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50423 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Lekker genieten dus weer bij de koffie ben blij dat het zo snel is gegaan met je.
Want dat flauwvallen vond ik maar eng.
Groetjes El |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 25 feb 2005 13:48 |
|
 |

|
|
Flauwvallen heb ik gemist???? vertel!!!
Is niet de bedoeling he, dus wel blijven eten._________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 25 feb 2005 16:36 |
|
 |
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
Zo dan moet er ook maar wat in jouw boekje? Jij bent zo actief!
Hemeltjelief.
Ik hoor net dat mijn man ook een van Dale heeft ,dus die kan hem naar mij doorsturen. Maar zijn computer zit al ingepakt, dus dat gebeurt als we verhuisd zijn. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 26 feb 2005 23:25 |
|
 |
|
|