Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Makkelijk te onthouden omafia colon =dikke darm en movi is in beweging zetten van move.
'kHeb geen aandelen hoor!
Hoop voor je dat het helpt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2005 17:32    
Vrouw Weeggegevens   Lotje

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Ha omafia,

Even een antwoord van Aati vanaf de pc van mijn schoonzoon. Ik heb het ook pas. In het begin tweemaal daags en nu om de dag. Naar behoefte zogezegd.

Hallo Twom,

Even een groet van je zusje! Het gaat goed.Heb helaas mijn eigen weegschaal niet bij me....Ben wel erg benieuwd. Hoe is het met jou gewicht?? Ws. vrijdag pas naar huis....

Hallo allemaal,
Alles goed met iedereen? Wat is het kououd h?¨? Van de week kom ik weer langer langs.

Groetjes, Aati, die echt keurig haar best doet. De chocoladecake was heerlijk, Mathilde! Is nu dus op... : Huil Huil Huil Huil huil Huil huil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2005 20:27    
Onbekend  omafia
Gast

Reageer met quote
Goed zo Aati dat zal je wel merken aan je weegschaal hoor. Nog veel plezier hoor.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2005 20:33    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Veel plezier nog Aati en wat goed dat je zo keurig eet.

Ik gebruik sinds kort de alo?« vera en ga nu zeker 2 x op een dag, misschien iets voor jou Fia :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2005 21:13    
Onbekend  omafia
Gast

Reageer met quote
Ines die gebruik ik toch ook help ook niet, stom hoor waar een ander van gaat werk bij mijn ook niet.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2005 22:12    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
klavertje4 schreef:
Klinkt als een dag met een gouden randje!!!!!!!! Heerlijk dat jullie zulke leuke dingen met je kleinkinderen doen!! Nu genieten van de stilte :wink:

Gedaan! En dat was h?©?©rlijk, die stilte!

@ Mixer. ja, het was z?³ koud.....

@ Ines: Nee, we hebben g?©?©n pannenkoeken bij Meerzicht gegeten. Kinderen vroegen er niet naar, zij mogen ze namelijk ?³?³k niet hebben omdat daar koeienmelk inzit Lachen en de omaatjes hadden netjes brood mee en dat hebben we in de auto opgegeten. Zelfs dat brood krijgt kleine Mathilde van thuis mee, omdat als er maar sesamzaadjes n?¡?¡st gelegen hebben zij er ziek van wordt. Ik heb het wel 3 keer gehad en nu durf ik die verantwoording niet meer aan en neemt ze brood van thuis mee.

@ Aati: Je bent bij Carina nu? Fijn dat je het zo goed doet. Het is wel saai hoor, zonder jou. Nou ja, als je maar geniet en niet te hard werkt bij je kinderen!!! Enne: hoe kan het nu dat de cake al op is? Het waren toch 9 plakjes Lachen ???? Voor elke dag 1??????

@ Fia: je moet het een beetje uitvogelen. Ik nam het in het begin idd 2x p dag. Als het eenmaal goed opgang is, 1x per dag. Ik neem het 's morgens gelijk met mijn supplementen en da g?¡ ik meestal 's avonds. Dan ben ik toch meestal thuis en vind ik het comfortabeler. Maar het heeft er ook mee te maken wat voor andere laxerende dingen je eet. Zoals Aati eet altijd het lijnzaadontbijtje. En ik roomkaas. Als ik een weegsterboterham neem - vol met lijnzaad - kan het gebeuren dat ik ook wel 2x p d ga.

Movicolon is niet echt laxerend. Het maakt de ontlasting soepeler. Ik ben er dol op!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2005 23:53    
Vrouw Weeggegevens   Lotje

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Twompie schreef:

@ Aati: Je bent bij Carina nu? Fijn dat je het zo goed doet. Het is wel saai hoor, zonder jou. Nou ja, als je maar geniet en niet te hard werkt bij je kinderen!!! Enne: hoe kan het nu dat de cake al op is? Het waren toch 9 plakjes Lachen ???? Voor elke dag 1??????

Nee, ben bij Martha. Bij Carien waren we dinsdag op haar verjaardag en 's avond bij Henk. Dus het hele spul weer gezien, behalve Berlijn. Maar die komen met de pasen!

Oh ja, die cake......gewoon te lekker.....enne, ik blijf toch toch binnen mijn toegestane producten.... Uitlachen

Liefs! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 17 feb 2005 9:11    

Reageer met quote
Het maakt de ontlasting soepel, ik ben er dol op.

Verder alles goed? Twompie! Lachen

Vroeger had je agarol, zou dat nog bestaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 feb 2005 9:14    
Onbekend  omafia
Gast

Reageer met quote
Ik raakt verstopt van lijnzaad Geschokt Geschokt
Naar boven
BerichtGeplaatst: do 17 feb 2005 11:50    

Reageer met quote
Er is toch wel iemand die mijn humor met dat geciteerde zinnetje van Twompie begrijpt, ik vond mezelf wel leuk. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 feb 2005 13:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 35 van 1787