Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Gezondheid gaat voor.
Je zit toch al mooi op je streefgewicht. Vraag Jullie hebben ook een drukke week gehad.
Hans had vorige week ook steeds dat hij duizelig werd, hij is juist wel iets meer kh. gaan gebruiken en wat denk je is hij nog 1.5kg afgevallen ik kijk wel zo veel mogelijk uit en val maar 500gr.af.
Beterschap Mathilde

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2005 22:49    
Onbekend  Cyber Oma
Gast

Reageer met quote
Maar 500 gram ,ik wil het iedere week wel hoor als het te hard gaat is het ook niet goed toch??
Naar boven
BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2005 23:09    
Vrouw Weeggegevens   Goldwingstar

Dieet: Gezond eten (GLUTENVRIJ)

Reageer met quote
Cyber Oma schreef:
Maar 500 gram ,ik wil het iedere week wel hoor als het te hard gaat is het ook niet goed toch??

Cyber Oma
Bij jouw deze week toch ook 500gr.
Het hoeft ook niet zo snel te gaan, iedere week een halve kilo zou ik best willen, Lachen als er maar iets afgaat, want van het stilstaan of aankomen wordt je ook niet vrolijk. Sip
En ik moet je ook nog een groot compliment geven voor de site die je heb. Heb er met plezier op rond gesnuffeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 feb 2005 23:36    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ellen schreef:
Mathilde het komt toch niet op een dag aan je valt echt wel af zeker weten maar flauwvallen en dan nog auto rijden lijkt me niet verstandig.

Ik had echt voldoende gegeten hoor Ellen! Had nog geen 10 minuten voor ik lopend boodschappen ging doen, een tonijnsalade op. Ik denk dat-ie verkeerd gevallen is Lachen .

Mores liep ook al zo op mij te mopperen. Maar na een uur keiharde boeren laten knapte ik op. (Ik zat op mijn eigen kamer, zodat Mores er geen last van had Schaam Schaam )!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 feb 2005 0:26    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Mathilde
Ik dacht al dat ik het in Keulen hoorde donderen, maar dat was jij dus Lachen Lachen
groetjes Greetje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 15 feb 2005 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Vandaag met 2 kleinkinderen op stap geweest. Vakantie h?¨? Mammie in de nacht, pappie werken, omaatjes ingeschakeld. Zo gaat dat! De omaatjes laten zich overigens g?¡?¡g inschakelen!

Eerst naar de geitenboerderij in het Amsterdamse Bos. Koud! O, het was zo koud!!!!
En na een wandeling bij de boerderij aangekomen: gesloten op dinsdag.
Dan maar naar boerderij Meerzicht. Wel geopend, kleine speeltuin. Poosje gespeeld, maar o, het was zo koud! Dan nog even naar het Bosmuseum: een schot in de roos. Vleermuizenspeurtocht (op papier) gehouden. Z?©?©r geslaagd.

Daarna nog even naar het Amstelpark en daar hebben ze supergenoten. Varen in botsbootjes, rijden in botswagentjes, nog iets uit de snoepautomaat trekken, staande van een gladde glijbaan glijden. Geweldig! Maar wij hadden het zo koud!

Als laatste nog in de dierenverblijf geweest waar zij, doordat er geen andere kinderen waren, geruime tijd de dieren mochten voederen en daardoor ook weer bijzonder genoten hebben.

En net toen ik dacht "Hoera, we kunnen naar huis", ontdekten ze het doolhof nog. En ook d?¡t is natuurlijk spannend.

Om half 4 thuis, met z'n drietjes video E.T gezien. Andere oma Muis was even "vrij". Daarna heeft de oma Muis spelletjes met ze gespeeld en heb ik voor het eten gezorgd.

En om 8 uur zijn wij ze weer weg gaan brengen.

Ontbijt: roomkaas met water en koekkruiden.
Lunch: 1 Atkins Advantagereep
Tussendoor: stukje camembert, plaar plakjes worst
Avond: kippenpoot, bloemkool, spruiten
Toe: diepvries frambozen met slagroom

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 feb 2005 22:44    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Klinkt als een dag met een gouden randje!!!!!!!! Heerlijk dat jullie zulke leuke dingen met je kleinkinderen doen!! Nu genieten van de stilte :wink:

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 feb 2005 23:28    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Wel leuk, maar het was uitzonderlijk koud!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2005 7:30    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Gezellige dag meis, hebben jullie pannekoeken gegeten bij boerderij Meerzicht Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2005 8:49    
Onbekend  omafia
Gast

Reageer met quote
Vanmorgen langs de dokter aan de assitent iets gevraagd om naar de wc te gaan, was natuurlijk me briefje vergeten met de naam van het produckt wat jij gebruikte, vanmiddag recept opgehaald ook toevallig is het ook Movicolon.

Neem jij het s'avonds in of s'morgens Twompie???
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo 16 feb 2005 17:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 34 van 1787