Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lotje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Twompie schreef:

Nou ja, met mijn zussen winkelen zou wel leuk zijn, denk ik. Alleen doen we het nooit....

Ok. Volgende keer sleur ik je mee tot je geen pap (zelfs geen Atkins pap) meer zeggen kunt!

Houd ik je aan, zus! Plagen

En Omafia, heerlijk h?¨?? Vanmorgen op mijn gemakje ook twee uurtjes gewinkeld....Op je gemak bij de drogist rondkijken, had nog een bon. Even bij Action, waar trouwens niet ?©?©n siliconenvorm lag. En bij de C1000....( haal zelf nooit eten, doet mijn man, dus best even leuk). Boodschappen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 feb 2005 18:51    
Onbekend  omafia
Gast

Reageer met quote
ja ik vind het echt heerlijk, en vorige keer kwam ik me buren tegen op een braderie die vonden het zo zielig dat ik daar alleen was, ik zei al heerlijk juist, maar dat snapte ze niet. Erg blij Lachen Lachen Lachen
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo 09 feb 2005 19:00    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Bij C1000 de lekkere magere rookworst eigen merk weinig kh en weinig calorieen.
Ik vind alleen struinen langs allerlei winkels helemaal niet erg, zelfs heel fijn, kan ik lekker zoeken in alle gaten en hoeken waar de leukste, beste en de uitzonderlijkste koopjes hangen.
Als Hans en ik de stad in gaan, spreken we altijd af hoe laat we elkaar weer zien en gaan daarna nog even samen of ergens koffiedrinken.
Met mijn vriendin Joke ga ik ook regelmatig maar we kijken wel ieders naar onze eigen koopjes en gaan daarna tevreden naar ons honk. of gaan nog even ergens eten.

groetjes Greet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 feb 2005 19:02    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Greetje schreef:
Bij C1000 de lekkere magere rookworst eigen merk weinig kh en weinig calorieen.
Ik vind alleen struinen langs allerlei winkels helemaal niet erg, zelfs heel fijn, kan ik lekker zoeken in alle gaten en hoeken waar de leukste, beste en de uitzonderlijkste koopjes hangen.
Als Hans en ik de stad in gaan, spreken we altijd af hoe laat we elkaar weer zien en gaan daarna nog even samen of ergens koffiedrinken.
Met mijn vriendin Joke ga ik ook regelmatig maar we kijken wel ieders naar onze eigen koopjes en gaan daarna tevreden naar ons honk. of gaan nog even ergens eten.

groetjes Greet Erg blij

ja precies Greet. dat bedoel ik nou! Of je gaat nog even koffie drinken met je man of uit eten met je vriendin: je bent toch samen! Je kijkt alleen maar even naar andere dingen, maar je bent SAMEN. Een nieuwe supermarkt of boodschappen in de buurt doe ik ook het liefst alleen. Maar naar Amsterdam gaan is net even anders. Dan ben je alleen uit! Snappu?

Ga van de week wel even naar de C1000 (alleen Lachen ) bedankt voor de tip.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 feb 2005 22:04    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Doe ook alles alleen, winkelen, de gewone boodschappen. Kleding kopen, neem ik mee voor de man, vindt tie allang best. Heb een eigen auto, dus kan me redelijk verplaatsen.Ben een eindeloze snuffelaar en moet alles in mijn handen pakken overal aan voelen. Dat zei iemand anders een keer tegen me dat had ik zelf niet in de gaten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 feb 2005 22:43    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Mathilde

Ik begrijp je hoor!!!

Daar zit ook een heel verschil in, je weet dat die ander er is. Is ook niet te vergelijken. Ik vind het al zo flink dat je die hele verre reizen maakt met je vriendin..
groetjes Greet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 09 feb 2005 23:32    

Reageer met quote
Vandaag een lekker thuisdagje. Ik ben met Google op zoek naar een park met met veel faciliteiten - bowlingbaan, sub-tropisch zwembad en dat soort stuff - voor ?± 16 ?¡ 20 personen. De hele ochtend bezig geweest, maar kan niets vinden. Weten jullie misschien iets? Ergens? Niet verder dan 2 uur rijden van Amsterdam? Ik hou mij aanbevolen voor tips!

Ontbijt: vergeten. Tot 12 uur. Toen viel ik bijna flauw van de honger, heb gauw een paar Lidl worstjes gepakt en daarna een salade gemaakt met 2 gebakken eieren. Toen knapte ik weer op.
Vanavond eet ik: 2 gehaktballetjes (8 uit een pond) en witlof. En heb ik een lekker - tenminste dat mag ik hopen - toetje gemaakt wat Atie op het Atkinsforum had gezet. Mokka of koffie, ik weet niet meer hoe het heet.
Geen aangeklede borrel, geen lekkers bij de koffie. Ik moet streng zijn van en voor mijzelf!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 feb 2005 17:44    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Mijn dochter heeft toen een en ander gevonden, maar dat was wel in Belgi?« het is daar veel goedkoper dan hier.
En wat verder rijden. We zijn toen in de Hazelhoef geweest en dat valt onder een grotere organisatie. Maar dat moet je even aan Sharonne vragen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 feb 2005 17:49    
Vrouw Weeggegevens   Lotje

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Twompie schreef:
Vandaag een lekker thuisdagje. Ik ben met Google op zoek naar een park met met veel faciliteiten - bowlingbaan, sub-tropisch zwembad en dat soort stuff - voor ?± 16 ?¡ 20 personen. De hele ochtend bezig geweest, maar kan niets vinden. Weten jullie misschien iets? Ergens? Niet verder dan 2 uur rijden van Amsterdam? Ik hou mij aanbevolen voor tips!

H?©, Mathilde, wat gaan we doen?? Was zeker een verrassing....? Grap . Zeker vergeten dat je een meelezende zus hebt...... Erg blij

En dat toetje heb ik vandaag gegeten met cacao erin ipv koffie. Echt verrukkeluk...Met een beetje plantaardige spuitslagroom van Campina......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 feb 2005 18:37    

Reageer met quote
Aati schreef:

H?©, Mathilde, wat gaan we doen?? Was zeker een verrassing....? Grap . Zeker vergeten dat je een meelezende zus hebt...... Erg blij

En dat toetje heb ik vandaag gegeten met cacao erin ipv koffie. Echt verrukkeluk...Met een beetje plantaardige spuitslagroom van Campina......

Ik ben niets vergeten! Hoe zou ik jou k?ºnnen vergeten?
Het is voor de kerst met alle kinderen enz. Dus niet voor de zusjes!

Het toetje ziet er prachtig uit, maar ik heb zo lekker gegeten dat er niets meer bij kon. Of vanavond voor het slapengaan ?³f morgenochtend als ontbijt. Ik zie wel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 feb 2005 21:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 31 van 1787