Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Maremala
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Greetje schreef:
Hoi Mathilde

Ik doe er juist veel zoetstof in, dat heb ik er volgens mij wel bij vermeld !
Fijn dat het zo goed gelukt is Uitroep
Lekker zo,n strandwandeling he?
Houd ik ook zo van.
We hebben in september voor 5 dagen een appartement gehuurd in Scheveningen voor een leuke prijs van 210 Euro
Als je op Google, Scheveningen Verhuur, intypt , kom je appartement Duyvenvoorde tegen dat kun je dan huren ligt 50 meter van het strand, je bent er zo , lekker gezellig.
groetjes Greet Erg blij

ik heb even gekeken naar dat appartement, ziet er goed uit en vrij nieuw. Ik ga de site zeker bewaren voor als ik weer eens in Nederland op vakantie ben.
groetjes, maremala
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 11:17    
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ines schreef:
Maar ze hebben tegenwoordig van die heerlijk suikervrije bonbons, zeggen jullie daar ook Nee tegen Rollende ogen mijn nichtje trouwt over 2 weken en ik ben blij dat er suikervrije dingen voor mij klaar liggen daar, dan weet ik zeker dat ik niet zal zondigen Lachen

Nee hoor lieverd, ik eet toch ook elke dag een suikervrije bonbon? Heerlijk voor je dat je nichtje ook aan jouw dieet wil denken. Ik neem als ik op visite ga, ook vaak 1 bonbon mee. En/of een brownie, die ik daar dan ter plekke "aankleed" als ik weet dat de anderen gebak zullen krijgen. Ik ben niet ZIELIG, ik eet en snoep juist verrukkelijk!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 13:37    

Reageer met quote
Carla schreef:
mathilde je hebt gelijk wat die suiker betreft hoor ik minder al heel erg bij de kinderen want zij moeten niet ook verslaafd raken aan de suiker en alle baksel gaan er zo in. en natuurlijk is het beter dat je er maar eentje neemt maar ik vreet ze dan allemaal op, ik kan het niet dus zorg ik dat ik het niet in huis heb want mijn arma darmen dan. als ik me maar bij de basis hou gaat het prima en kan ik toch heerlijk eten en val ik af. en jij eet de lekkerste dingen dus spiek ik vaak en denk o ja dat ga ik ook eten.
groetjes carla en blijf vooral al die lekkere menuutjes posten.

Ik wilde mijn kinderen ook behoeden voor die suikerverslaving die ik zelf had. En heb ze nooit suiker in thee en yoghurt e.d. gegeven. Maar h?³?© erg het allemaal was wist je 35 jaar geleden gewoon niet.

En wat ik niet gaf, kregen ze bij anderen. "Ach, wat zielig! Mogen jullie van je moeder geen suiker in .........! Belachelijk! Nou, kom maar hoor, van tante krijg je het wel. Schep, schep"! En dan moest ik maar weer zorgen dat ze van die "zoete"smaak afkwamen.

Overigens, wat is het resultaat van al mijn inspanningen? 2 te zware dochters en 1 zoon die ?©rg op zijn gewicht let!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 13:43    
Vrouw Weeggegevens   Lotje

Reageer met quote
Twompie schreef:

Mogen jullie van je moeder geen suiker in .........! Belachelijk! Nou, kom maar hoor, van tante krijg je het wel.

Overigens, wat is het resultaat van al mijn inspanningen? 2 te zware dochters en 1 zoon die ?©rg op zijn gewicht let!

Seg h?©...je suggereert hier wel wat , h?¨?? Geschokt Mijn kinderen kregen ook geen suiker in de thee. En wat deden ze zodra ze op eigen benen staan? Juist...suiker in de thee, want dat mocht thuis niet....

En sinds wanneer is Henneke te zwaar?? :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 15:26    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Dit was het familiehoekje van de familie Matillati ( geen molukkers)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 15:56    
Vrouw Weeggegevens   Lotje

Reageer met quote
Mixer schreef:

Hoe verz?¬n je het... Ik val van me stoel van het lachen! Ik val van me stoel van het lachen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 16:52    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Het mens is af en toe gestoord, maar wel prettig Grap Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 16:59    

Reageer met quote
Aati schreef:
Twompie schreef:

Mogen jullie van je moeder geen suiker in .........! Belachelijk! Nou, kom maar hoor, van tante krijg je het wel.

Seg h?©...je suggereert hier wel wat , h?¨?? Geschokt Mijn kinderen kregen ook geen suiker in de thee. En wat deden ze zodra ze op eigen benen staan? Juist...suiker in de thee, want dat mocht thuis niet....

En sinds wanneer is Henneke te zwaar?? :wink:

@ a. Mijn kinderen drinken n?³g geen suiker in de thee, maar daarom zijn ze nog wel te dik Lachen .!!!!!
@ b. Verleden jaar januari. Ineens. Ik schrok mij dood toen ik haar zag. Minstens 10 kilo te zwaar, maar ze geeft er niet om. Hoe dat kan, met zo'n moeder is mij een raadsel.

Overigens werd ik toen weer sterk met mijzelf geconfronteerd. Wat zal mama toch ook niet iedere keer een pijn in haar hart gehad hebben als wij net leuk slank geweest waren en een ?½ jaar later ineens weer DIK!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 18:51    

Reageer met quote
Mixer schreef:

Gek mens!!!! Grap Mallepietje aai Ik val van me stoel van het lachen! Grap

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 18:54    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Gekken grijzen niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 20:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 29 van 1787