Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Mathilde

Ik doe er juist veel zoetstof in, dat heb ik er volgens mij wel bij vermeld !
Fijn dat het zo goed gelukt is Uitroep
Lekker zo,n strandwandeling he?
Houd ik ook zo van.
We hebben in september voor 5 dagen een appartement gehuurd in Scheveningen voor een leuke prijs van 210 Euro
Als je op Google, Scheveningen Verhuur, intypt , kom je appartement Duyvenvoorde tegen dat kun je dan huren ligt 50 meter van het strand, je bent er zo , lekker gezellig.
groetjes Greet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2005 0:26    
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Gezellig Greet, dan moet je biefstuk gaan eten in een van die tentjes boven, ik weet niet hoe het heet, het ziet er niet gezellig uit, maar ze bakken de biefstuk in de roomboter en het kost 10 euro, maar daar heb je dan wat voor Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2005 9:35    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Jij doet ook leuke dingen Twompie, ondernemend hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2005 10:44    
Vrouw   Vicky
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
heerlijk zo'n strandwandeling
mijn ouders hebben een caravan in noordwijk en dat ligt echt 20 minuten lopend vanaf het strand dus in de zomer ga ik ook altijd heerlijk naar het strand lopen en dan loop je ook nog een stuk door het bos en dat is helemaal heerlijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2005 10:49    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
wat een heerlijk daagje heb je weer gehad, en dan een vriendin die kijkt op een site wat je mag eten geweldig gewoon. bij mij komen ze allemaal met low-carb snoep aan , goed bedoeld maar ja ik kan niet net als jij 1 chocolaatje per dag nemen, bij mij brandt het en moet het op. jou discipline is echt om een voorbeeld aan te nemen, dan zouden we allemaal goed afvallen denk ik, maar ik neem je als voorbeels en dan gaat het lukken, nu is het ook weer mooi weer dua vanmiddag eventjes lekker op de fiets weg, heerlijk handschoenen aan sjaal om.
groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 feb 2005 12:24    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
ja meides, gisteren was een heerlijk dagje! Erg blij

Vandaag was het een keer werken geblazen en sja: of ik het nu leuk vind of niet: het moet toch wel eens gebeuren Lachen .

Morgen komt de electrici?«n voor een heleboel klusjes: een nieuwe buitenlamp voor, 1 achter, de bel is kapot, een schemerlamp moet een andere stekker aan en last but not least: de verlichting van de afzuigkap is kapot. En ja, voordat de eletrici?«n daar naar kijken gaat, wilde ik hem toch wel even schoon hebben Lachen . Niet verkeerd gedacht: het was nodig!

Dus: soppen poetsen en boenen werd er vandaag door ons gedaan. Lachen

Ontbijt: roomkaas met koekkruiden, beetje slagroom en amandelschaafsel.
Middag: salade met spekjes, blauwe kaas, mosterd. Bestrooid met pijnboompitten.

Plus alles klaar maken voor een vriendin die uitgebreid kwam eten.
Wat is het geworden?

Avond: artisjokharten met bacon onder de gril (uit het A kookboek). Voor mij een zeer grote salade met 1 ons heerlijke rollade erdoor, 1 ei, 1 tomaat, pijnboompitten en lekkere citroenolie.
Voor Mores en het bezoek grote gefrituurde garnalen, sla en broccoli met een scheutje citroenolie. Heel lekker!
Toe: light ijs, ?½ bolletje, een beetje van de chocopasta van Greet verwarmd en er 2 eetl. kokosmelk doorgeroerd om er een warme chocoladesaus van te maken, slagroom en weer wat amandelschaafsel. Het zag er zeer feestelijk uit en de vriendin - die SBt - vond het allemaal even heerlijk.
Geen schaaltje slagroom 's avonds. g?©?©n bonbon, ik had mijn extraatjes wel weer binnen voor vandaag.

O dear, ik vergeet helemaal een glas champagne bij de borrel. Had onze vriendin meegenomen met een paar stukjes kaas uit Argentini?«. Lekker!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 0:58    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Carla schreef:
wat een heerlijk daagje heb je weer gehad, en dan een vriendin die kijkt op een site wat je mag eten geweldig gewoon. bij mij komen ze allemaal met low-carb snoep aan , goed bedoeld maar ja ik kan niet net als jij 1 chocolaatje per dag nemen, bij mij brandt het en moet het op. jou discipline is echt om een voorbeeld aan te nemen, dan zouden we allemaal goed afvallen denk ik, maar ik neem je als voorbeels en dan gaat het lukken, nu is het ook weer mooi weer dua vanmiddag eventjes lekker op de fiets weg, heerlijk handschoenen aan sjaal om.
groetjes carla

Dank je Carla, dat is wel erg lief gezegd!

Maar waarom kun je niet 1 chocolaadje nemen? Als je er maar 1 neemt, ben je liever voor jezelf dan wanneer je alles achter elkaar opeet! 1 = leuk! Meer zijn slecht voor je!

Ik heb vast al eens verteld hier op de weegclub dat ik de eerste paar maanden een mantra heb gehad, wat voor mij werkelijk geholpen heeft:

Suiker is vergif voor mij!

In alle toonaarden en 1000x per dag heb ik dat tegen mijzelf gezegd. Suiker is vergif voor mij! Ik liep chocolaterie?«n binnen, ging naar al het lekkers kijken en liep er weer heel tevreden uit. Bij Jamin, bij de snoepafdeling van V&D, overal: Suiker is vergif voor mij en ik ga mijzelf toch niet vergiftigen?

Denk daar eens aan: wij zorgen over het algemeen te slecht voor ons zelf. We geven maar toe aan "lekkere trek". Maar als het nu een van je kinderen was die een levensbedreigende ziekte zou krijgen als het suiker at, dan zou je het toch NOOIT meer in huis halen? Nou ja, het is niet direct levensbedreigend als wij suiker eten, maar het is zeker niet GOED voor ons. Daar zijn we toch allemaal van overtuigd?

Dus ben je in het vervolg LIEF voor jezelf, door alleen maar de dingen te eten die wel GOED voor je zijn.

Poeh, wat een verhaal! En ik wilde naar bed...... Nou ja, dan ga ik nu maar! Dag!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 1:12    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Ben het er helemaal mee eens Mathilde, ik noem suiker altijd de zoete moordenaar, komt van dokter Moerman van de Moermantherapie,hij zei altijd suiker is zo slecht dat bij leven je tanden wegrotten en de dood krijgt dat niet eens voorelkaar..
groeten Greetje Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 1:19    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Maar ze hebben tegenwoordig van die heerlijk suikervrije bonbons, zeggen jullie daar ook Nee tegen Rollende ogen mijn nichtje trouwt over 2 weken en ik ben blij dat er suikervrije dingen voor mij klaar liggen daar, dan weet ik zeker dat ik niet zal zondigen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
mathilde je hebt gelijk wat die suiker betreft hoor ik minder al heel erg bij de kinderen want zij moeten niet ook verslaafd raken aan de suiker en alle baksel gaan er zo in. en natuurlijk is het beter dat je er maar eentje neemt maar ik vreet ze dan allemaal op, ik kan het niet dus zorg ik dat ik het niet in huis heb want mijn arma darmen dan. als ik me maar bij de basis hou gaat het prima en kan ik toch heerlijk eten en val ik af. en jij eet de lekkerste dingen dus spiek ik vaak en denk o ja dat ga ik ook eten.
groetjes carla en blijf vooral al die lekkere menuutjes posten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 feb 2005 10:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 28 van 1787