Auteur |
Bericht |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Greetje schreef: | Hoi Mathilde
Ik bedoel zelfgemaakte hazelnootpasta van cacao , roomboter, zoetstof, en 50 gram gemalen hazelnoten en voor de smeuigheid een beetje kokosmelk.
Cacao door warme boter roeren zoetstof erbij dan 50 gram gemalen hazelnoten erdoor, goed roeren en als je er van houdt een beetje kokosmelk voor de smeuigheid, hoeft niet!
cacao 5 eetlepels 95 cal. 5 kh
hazelnoten 50 gr. 310 cal . 3 kh.
100 gr. roomboter 751 cal 0 kh.
50 ml.kokosmelk 252 cal. 2.6 kh. hoeft niet !
Alles naar eigen behoefte maken en in de koelkast zetten.
Lekker lekker
groetjes greet |
Aiaiai! Dit klinkt wel h?©?©l lekker! ik kende dit recept nog niet .
Die van Zonnatura durfde ik al nooit te nemen, maar dit wordt uitgeprobeerd en dan kom ik het melden!
[img]http://img86.exs.cx/img86/2149/Dikkekus2.gif[/img] voor het recept! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 04 feb 2005 23:49 |
|
 |
|
 |
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
misschien kan het bij de recepten ergens een plekje krijgen of staat het er al anders verdwijnt het in de vergeethoek.
Lekker tussen een cakebodem smeren. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 feb 2005 7:18 |
|
 |
Jose Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 3-2-2004 Berichten: 1390 Dieet: Cambridge Dieet Woonplaats: Geleen
|
|
Mixer schreef: | misschien kan het bij de recepten ergens een plekje krijgen of staat het er al anders verdwijnt het in de vergeethoek.
Lekker tussen een cakebodem smeren. |
Heb het recept bij de ontbijtjes gezet. |
|
Naar boven |
 |
Geplaatst: za 05 feb 2005 13:45 |
|
 |
Wil-Sophie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 1-3-2004 Berichten: 2929 Dieet: LOW-CARB Woonplaats: Urk
|
|
Ik vroeg me nog af of je i.p.v. kokosmelk een scheutje room erdoor kunt doen, maar dat zie ik wel als ik het maak, bedankt in ieder geval. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 feb 2005 13:48 |
|
 |
|
 |
Greetje In memoriam

Geregistreerd op: 22-2-2004 Berichten: 7376 Dieet: Sleeve en lowcarb Woonplaats: Deventer
|
|
Hoi Allemaal
Zelf los ik de cacao eerst op in wat water kan ook in de kokosmelk of light room , t,is maar wat je gewend bent, dan roert het later makkelijk door de verwarmde boter(niet koken!!) Dan alles door elkaar roeren en op laatst de gemalen hazelnootjes erbij, niet te fijn malen, juist die stukjes zijn zo lekker.
Vergeet de zoetstof niet. Gewoon naar smaak toevoegen en dan af laten koelen .
Kan daarna ook in een oude pindakaaspot en dan in de koelkast bewaren
groetjes greet _________________ Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 feb 2005 18:13 |
|
 |
omafia Gast
|
|
Lekker Greet ga ik van de week eens maken |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 05 feb 2005 18:20 |
|
 |

|
|
Vandaag is mijn computer weer gemaakt en o het is h?©?©rlijk!
Gegeten:
chocolade roomkaas ontbijtje en 1 plak cake
middag: ?½ weegsterboterham met zeeuws spek en een ?½ met hagelslag
1 glas lekkere witte wijn, wat noten.
avond: schouderkarbonaadje met roergebakken witlof met tijm en blauwe kaas. Heel smakelijk!
Avond: koffie, schaaltje slagroom en 1 bonbon. Ze zijn nu bijna op en ik had ze met de Kerst gekregen! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 feb 2005 0:19 |
|
 |
|
 |
klavertje4 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 8-2-2004 Berichten: 2652 Dieet: Atkins Woonplaats: Geleen
|
|
Fijn dat je computer gemaakt is!!!!!!!!! Wat heb je lang met die bonbons gedaan!! Knap hoor!!_________________ Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 feb 2005 0:34 |
|
 |
Ines Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-3-2004 Berichten: 12220 Dieet: Sonja Bakker Woonplaats: Alphen aan de Rijn
|
|
Zeker knap, bij mij redden ze het nooit tot de volgende morgen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 feb 2005 9:44 |
|
 |

|
|
Vandaag een lange strandwandeling gemaakt in Zandvoort. Dr?ºk dat het was. Maar wij lopen altijd naar het zuiden en dan op een gegeven moment zie je bijna niemand meer. Het was heel mooi. Blauwe lucht met witte wolken, zon en de zee leek bijna blauw met wit omslaande golven. Ik had wel mijn op, dat scheelt misschien.
Daarna om 4 uur op verjaarsvisite bij vrienden, ook in Zandvoort. Wij dachten alleen voor een borrel, maar zij hadden uitgebreid chinees laten komen. Voor mij had mijn vriendin een grote, lekkere salade gemaakt met alles erop en eran! Zij was zelfs speciaal op Atkins.nl wezen kijken wat ik allemaal hebben mocht. Reuze attent, toch?
Ontbijt: 100 gram roomkaas met een smaakje
middag:een ?½ weegsterboterham met kaas en een ?½ met Greet's chocoladepasta. H?©?©l lekker Greet! Maar doe jij er geen zoetstof in? Ikke wel hoor! Veel zelfs. Ik heb een ijsvormbakje met 1 hazelnoot gevuld en voor de rest met chocopasta en daarna in de vriezer gezet. weet nog niet of dat lekker geworden is .
En vanavond die salade dus. Verder niets. Heb nu ook nergens trek in. Ben erg moe. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 06 feb 2005 23:50 |
|
 |
|
|