Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik val van me stoel van het lachen! Ik val van me stoel van het lachen! Ik val van me stoel van het lachen!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2005 15:58    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
nou soms ......................
maar ja ze zijn bij mij nog klein maar ik zou ze niet willen missen en het gaat de laatste tijd goed dus geen klagen alleen moest het geen volle maan meer worden dat is alles.
groetjes carla die nu de meiden samen boven hoort lachen en daar weer van geniet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2005 18:03    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoe ouder ze worden, des te meer je van ze gaat genieten, het zijn dan van die prachtige mensen geworden en ik kan echt tranen in mijn ogen krijgen als ik zie hoe ze zijn geworden..............maar ik ben dan ook een tuthola Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 feb 2005 18:07    

Reageer met quote
Vandaag weer een geluksdag. Net mijn zoon van Schiphol gehaald en naar Baarn gebracht. Een grote pan boerenkool met worst gemaakt en BLIJ dat ze ermee waren!

Gelijk alle foto's al gezien en de verhalen uit de eerste hand gehoord. Heerlijk!

Gegeten:
Roomkaasontbijtje met deze keer diepvriesfruit erdoor.
Middag: 2 Petra bolletjes. 1 met pepersalami en 1 met hagelslag. O, o, wat een genieten.
Avond: in haast, want het vliegtuig kwam 50 minuten vroeger aan dan verwacht. Sla met citroenolie, verse dille en een ons zalm.
Bij de koffie een Atkins choc. reep, want ik had te snel en te vroeg gegeten voor mijn doen. Half 5 al, terwijl ik normaal om half 8 eet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 feb 2005 0:22    
Vrouw Weeggegevens   Ines

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Kussen Heerlijk meis.................kinderen :wink:
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 feb 2005 8:33    

Reageer met quote
Zo zie je ze 14 dagen niet en zo en paar keer per week.

Vandaag opgepast bij Henneke. Wij zouden de kinderen uit school halen, krijgen e een mailtje dat er 18 km file staat op de A1, waar wij overheen moeten.

Balen! We zijn maar direct weggegaan, rommel achterlatend waar ik beslist een hekel aan heb, en kwamen totaal filevrij een uur te vroeg aan. Maar ja, beter te vroeg dan te laat. Lekker nog even samen koffie gedronken.

Veel gedaan. Spelletjes, boodschappen, eten gekookt, en een heel uur in de kou gestaan om mijn kleindochter te zien trainen met voetballen. Dat was wel KOUD hoor, vanavond. Maar ze genoot er van en daar geniet ik dan weer van!

Roomkaasontbijtje
Sla met 1 gebakken ei en een ?½ weegsterboterham met filet americain
Zeer zacht gesudderd rundvlees met spruiten.
Koffie, slagroom, 1 bonbon.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 feb 2005 23:50    
Onbekend  Cyber Oma
Gast

Reageer met quote
OOOO suddervlees daar had ik vandaag zo,n zin in ,dat moet ik ook wer eens gaan maken jammie.
Naar boven
BerichtGeplaatst: wo 02 feb 2005 23:54    

Reageer met quote
Cyber Oma schreef:
OOOO suddervlees daar had ik vandaag zo,n zin in ,dat moet ik ook wer eens gaan maken jammie.

ja, lekker h?¨? En het is in de aanbieding bij AH. 1 kilo tegelijk maken en dan eerlijk verdelen in diepvriesdoosjes..... Heb je er een paar keer plezier van Lachen .

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2005 15:48    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
klinkt heerlijk maar ik vind het altijd z?´n werk maar ik zal het weer eens doen en dan in de jus witlof koken, zalig. de witlof niet snijden maar bladen eraf scheuren en deze koken in de jus, voor de niet lijners aardapppelpuree erbij en smullen maar. water loopt in mijn mond, middagje thuis blijven dus en suddervlees maken. groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2005 16:08    
Vrouw Weeggegevens   Wil-Sophie

Dieet: LOW-CARB

Reageer met quote
Twompie schreef:
Cyber Oma schreef:

ja, lekker h?¨? En het is in de aanbieding bij AH. 1 kilo tegelijk maken en dan eerlijk verdelen in diepvriesdoosjes..... Heb je er een paar keer plezier van Lachen .

Bij de C1000 waren riblappen in de aanbieding, en ik maak het in de snelkkookpan, dus veel werk??Carla? maar in de jus witlof koken, nooit gehoord, schrijf dat bij de recepten, het klinkt zo apart.
En die kilo eten wij met zijn tweeen zo op, het bereikt de diepvries niet Twompie, die moet ik ook leeghouden want het halve varken komt eraan, ik zit op een telefoontje te wachten, wat moeilijk om de diepvries leeg te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 feb 2005 16:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 22 van 1787