Auteur |
Bericht |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
ja, ik ken hem. Maar als je ± rond de 80 bent, ben je die frustraties allang voorbij. Wordt dus nog veel erger.
ja, apart hè Weervrouw, hij staat er nu nog als nieuw bij.
Whis, door je werk zal je inderdaad anders naar ouder worden kijken. Want al die ouderen, in welke staat dan ook, ziijn ooit jong geweest!
Klopt Missy. Had ikzelf natuurlijk ook niet met mijn stokoude oude tantes en ooms. Misschien rond de 60.
Snap ik Lunafloor.
Geen nieuws voor vandaag. Ik heb zitten hunkeren om naar buiten te gaan, maar het verstand won!
Bij wakker worden was ons straatje door een hele verre 'buurman' geveegd. Als verrassing.
Tuin. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 07 feb 2021 23:19 |
|
 |
|
 |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
Wat lief van die buurman!!.
Je verandert inderdaad als je met zieke mensen werkt. Je leert dat het leven niet altijd eerlijk is.
Ik vond dit nou zo'n grappig filmpje voor mensen met (klein)kinderen.
https://www.youtube.com/watch?v=sYp837Vilyw_________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 feb 2021 0:00 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37415 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Kijk, van je buren moet je het hebben!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 feb 2021 2:17 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17037 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 feb 2021 7:54 |
|
 |
|
 |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 feb 2021 9:53 |
|
 |
Odette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 39759 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Aardige buurman, hoewel hij vandaag weer overnieuw kan beginnen  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 feb 2021 16:11 |
|
 |

|
|
Odette schreef: | Aardige buurman, hoewel hij vandaag weer overnieuw kan beginnen  |
Heeft hij ook gedaan......
Haha Whis, wat een heerlijke herinnering!
Zo is het Missy! Maar altijd een cadeautje als het ook gebeurd.
Schattig en makkelijk Lunafloor. Jongste kleindochter mag morgen trakteren dus ik vroeg 'waarop'. Chips oma, want wij mogen er niet met onze handen aan zitten. Arme kinderen! Maar ze was zelf heel blij. En dat is het belangrijkste. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 08 feb 2021 23:58 |
|
 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37415 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Het gaat om het uitdelen, maakt niet uit wat het is denk ik
Buurman is superlief. Nu is het volgens mij wel klaar met sneeuwen en krijgen we koud maar mooi winterweer.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2021 2:16 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17037 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2021 7:33 |
|
 |

|
|
Is waar Missy. Kleindochter had het geweldig gevonden, ook al mocht zij niet de klassen rond.
Vandaag had Buurman niet alleen geveegd, maar zelfs zout gestrooid!
Ik wist niet wat ik zag toen ik van de VU kwam.
Vandaag naar de VU geweest voor de laatste testen voor het medicijn onderzoek. En ja, ik hoor tot de doelgroep van de medicijnstudie en heb de gigantische pillen gelijk mee naar huis. Het zijn geloof ik de grootste pillen die ik ooit gezien heb. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 09 feb 2021 23:37 |
|
 |
|
|