Auteur |
Bericht |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Lunafloor schreef: | Twompie schreef: | Dat lieve vriendinnen! Alles oké hier. Vandaag kleindochter met achterkleinkind geweest. 3½ is zij alweer. Pittige tante, maar zo leuk en open. Echt van genoten. |
Oh wat leuk voor jullie. Kinderen worden echt geboren met een eigen karakter.
Lijkt ze op je kleindochter wat dat betreft?? |
Nee, uiterlijk meer op haar vader maar wat karakter betreft haar moeder. Denk ik. Hoewel ik haar vader natuurlijk niet als kind gekend heb.
Dank je Juffie. Ook voor jullie.
Vanaf half november niet meer op mijn gewicht gelet: kan gebeuren. Ik had daar even geen energie voor. Dus vandaag werk aan de winkel: plus 4 kilo. Geen schrik, want eigen schuld.
04-01-2021 71 kilo |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 04 jan 2021 23:52 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50402 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Ik dacht dat jij er geen last van had snel aankomen maar gelukkig net als ik ook nog steeds opletten voelt niet zo alleen
Ga je het met vasten eraf halen? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 05 jan 2021 0:31 |
|
 |

|
|
Ellen schreef: | Ik dacht dat jij er geen last van had snel aankomen maar gelukkig net als ik ook nog steeds opletten voelt niet zo alleen
Ga je het met vasten eraf halen? |
Dat lijkt maar zo, Ellen! Ik ben al die jaren aan het aankomen en afvallen, maar door mijn 2 vastendagen ging dat goed. Sinds mijn schildklier verwijderd is, 2 jaar geleden, kwam ik weer sneller aan en nu sinds ik bijna niet meer beweeg was het helemaal een ramp.
Ach, het is mijn hele leven zo geweest en zal niet meer veranderen.
Ik hoop het weer vol te gaan houden.
Vandaag van die hatelijke 70 af met 69.4 Begin is er. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 0:09 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10397 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
goed startgewicht!
zet m op!
Ik was soms even in mijn coconnetje, maar zo nu en dan kruip ik er even uit en lees ik rond.  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 0:17 |
|
 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17021 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Wow! Al direct goed bezig!!  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 7:46 |
|
 |
Pianojuffie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-7-2011 Berichten: 34164 Dieet: Gezond eten met WW
|
|
Groetje van juffie en veel succes !_________________ 20-9-2018 op streef Van 131 naar 79,9 kg en uiterlijk 75 kg
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 9:41 |
|
 |
Japiekrekel Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 19-3-2008 Berichten: 8841 Dieet: weight watchers Woonplaats: amstelveen
|
|
Kom eventjes kijken hoe het met je gaat. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 12:59 |
|
 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37377 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Wat leuk om zo'n pittig kindje op bezoek te krijgen. De toekomst he.
Gewicht komt wel weer. Is nu niet het belangrijkste denk ik.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 14:56 |
|
 |

|
|
whis schreef: | Wow! Al direct goed bezig!!  |
Nou Whis, direct, direct..... Best al een beetje laat, maar goed: begin is er.
Fijn dat je ook voorzichtig af en toe je coconnetje verlaat Dymphie. Ik zie je heel voorzichtig al rondkijkend even je coconnetje uitkomen en dan weer snel terug! Lief hoor.
Dank je Juffie. Jij ook. Aannemend dat jij ook weer moed verzameld hebt.
Gaat goed Ineke. Ben weer kleine wandelingetjes aan het maken. Vanmiddag om 2 uur had ik mijn wandelschoenen al aan en toen lukte het niet. Om 4 uur dacht ik: ja ik kan weer en ben toen pas gegaan. Ben dan blij dat ik dan alsnog gegaan bent.
ja enig, Missy! Dubbel genieten want kleindochter geniet even hard mee omdat 'oma Muis' naar zolder gaat en dan het speelgoed haalt waar zij (en alle 5 anderen) ook mee gespeeld heeft. Zij glundert gewoon.
Vandaag consternatie in de straat met een ziekenauto. Mijn oude buurman had een longbloeding gehad. Uiteindelijk is hij niet meegenomen want het ziekenhuis is gevaarlijker dan thuis voor hem. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 06 jan 2021 23:37 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17021 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Fijn dat je toch hebt kunnen wandelen!!! Ik vind toch dat je wel goed bezig bent hoor!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 07 jan 2021 7:48 |
|
 |
|
|