Auteur |
Bericht |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Lunafloor schreef: | Kwam even bij je kijken.
Maar je bent hier volgens mij niet meer geweest.
Ik hoop dat het niet slechter is geworden.
In ieder geval veel liefs. |
ja, ik ben wel geweest, maar niet hier. Slechter is het niet geworden, maar beter ook zeker niet. Ik ben niet depressief hoor, gewoon wat stilletjes, probeer vat te krijgen op mijn benauwdheden en wacht op een belafspraak met een nieuwe cardioloog. Maar met deze nieuwe golf wordt de niet acute zorg afgeschaald en daar val ik onder. Vervelend voor mij, behoorlijk invaliderend maar ik ga er niet dood aan. (Hoop ik dan maar. ) Mijn huidige cardioloog denkt nu aan diastolisch hartfalen, daar zijn medicijnen voor maar dan moet er eerst weer verder onderzoek gedaan worden en dat kan nu niet.
Dank je Missy! Heel lief gezegd. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 09 okt 2020 23:45 |
|
 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 50419 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Geen leuk bericht meisje en soms zijn we daar gewoon stil van
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 10 okt 2020 6:50 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17037 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Dikke knuffel, dit is echt niet leuk....
Hier in La Belgica blijft de zorg dit keer wel doorlopen. Bij de vorige lock-down werden ook alle niet-dringende zaken uitgesteld, maar dit keer dus niet, of ze gaan dat toch proberen.
.
 _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 10 okt 2020 9:29 |
|
 |
weervrouw Weegclubfan voor het leven

|
|
ja dat moet je toch allemaal maar verwerken Twompie en daar wordt je stil van omdat je dat toch moet verwerken. Ik wens je daar sterkte bij._________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 10 okt 2020 9:53 |
|
 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10406 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Veel sterkte en geduld gewenst, lieve Twompie. Het is niet niks zo... je kunt eigenlijk alleen maar rustig afwachten.
Dikke knuffel!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 10 okt 2020 11:23 |
|
 |

|
|
Dank lieve Ellen, Whis, Weervrouw en Dymphie!!!!
Maar ik doe af en toe wel leuke andere dingen, zoals bezoek aan 2 zusjes in Rotterdam. Mores was erg bezorgd en wilde niet dat ik ging, maar zolang ik mij niet inspan is er niet aan de hand. Dus: rijden naar Rotterdam is niet inspannend, 50 meter naar 1 zusje lopen, daar zitten praten. Daarna naar ander zusje. nu ook zo dichtbij kunnen parkeren, gegeten, even op de bank gelegen en toen weer op huis aan. Het geheel niet inspannend en het was een heerlijke dag.````
Vandaag niets gedaan en onder het eten koken kreeg ik weer hartkloppingen. Wat is er nu simpeler dan eten koken?
Hele avond last van gehad en nu ben ik weer oké!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 10 okt 2020 23:12 |
|
 |

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17037 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Meer uit gaan eten dan? ;-)
Ik zelf vind auto rijden zeeeeer stresserend..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 10 okt 2020 23:25 |
|
 |
|
 |

|
|
whis schreef: | Meer uit gaan eten dan? ;-)
Ik zelf vind auto rijden zeeeeer stresserend... |
Goed idee Whis!!!!
Ik heb ooit gesolliciteerd op een baan als vertegenwoordigster in Zeeland, Brabant en Limburg. Woonde zelf in Brabant. Kreeg toen de vraag hoe ik autorijden vond want ik zou tussen de 70.000 en 80.000 km moeten rijden per jaar. Op mijn antwoord: 'ach meneer, ik ben in een auto geboren en er nooit meer uit geweest', kreeg ik de baan!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 11 okt 2020 23:48 |
|
 |

|
|
Zou ECHT niks voor mij zijn!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 12 okt 2020 7:12 |
|
 |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|