Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Twompie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1751, 1752, 1753 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Twompie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Lunafloor schreef:
Kwam even bij je kijken.

Maar je bent hier volgens mij niet meer geweest.

Ik hoop dat het niet slechter is geworden.

In ieder geval veel liefs.

ja, ik ben wel geweest, maar niet hier. Slechter is het niet geworden, maar beter ook zeker niet. Ik ben niet depressief hoor, gewoon wat stilletjes, probeer vat te krijgen op mijn benauwdheden en wacht op een belafspraak met een nieuwe cardioloog. Maar met deze nieuwe golf wordt de niet acute zorg afgeschaald en daar val ik onder. Vervelend voor mij, behoorlijk invaliderend maar ik ga er niet dood aan. (Hoop ik dan maar. Schaam Schaam ) Mijn huidige cardioloog denkt nu aan diastolisch hartfalen, daar zijn medicijnen voor maar dan moet er eerst weer verder onderzoek gedaan worden en dat kan nu niet.

Dank je Missy! Heel lief gezegd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 23:45    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Geen leuk bericht meisje en soms zijn we daar gewoon stil van
Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 6:50    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Dikke knuffel, dit is echt niet leuk....
Hier in La Belgica blijft de zorg dit keer wel doorlopen. Bij de vorige lock-down werden ook alle niet-dringende zaken uitgesteld, maar dit keer dus niet, of ze gaan dat toch proberen.

.
aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 9:29    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
ja dat moet je toch allemaal maar verwerken Twompie en daar wordt je stil van omdat je dat toch moet verwerken. Ik wens je daar sterkte bij.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Veel sterkte en geduld gewenst, lieve Twompie. Het is niet niks zo... je kunt eigenlijk alleen maar rustig afwachten.
Dikke knuffel!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 11:23    

Reageer met quote
Dank lieve Ellen, Whis, Weervrouw en Dymphie!!!!

Maar ik doe af en toe wel leuke andere dingen, zoals bezoek aan 2 zusjes in Rotterdam. Mores was erg bezorgd en wilde niet dat ik ging, maar zolang ik mij niet inspan is er niet aan de hand. Dus: rijden naar Rotterdam is niet inspannend, 50 meter naar 1 zusje lopen, daar zitten praten. Daarna naar ander zusje. nu ook zo dichtbij kunnen parkeren, gegeten, even op de bank gelegen en toen weer op huis aan. Lachen Het geheel niet inspannend en het was een heerlijke dag.````

Vandaag niets gedaan en onder het eten koken kreeg ik weer hartkloppingen. Wat is er nu simpeler dan eten koken? Geschokt
Hele avond last van gehad en nu ben ik weer oké!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 23:12    

Reageer met quote
Meer uit gaan eten dan? ;-)

Ik zelf vind auto rijden zeeeeer stresserend...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 23:25    

Reageer met quote
whis schreef:
Meer uit gaan eten dan? ;-)

Ik zelf vind auto rijden zeeeeer stresserend...

Goed idee Whis!!!! Lachen

Ik heb ooit gesolliciteerd op een baan als vertegenwoordigster in Zeeland, Brabant en Limburg. Woonde zelf in Brabant. Kreeg toen de vraag hoe ik autorijden vond want ik zou tussen de 70.000 en 80.000 km moeten rijden per jaar. Op mijn antwoord: 'ach meneer, ik ben in een auto geboren en er nooit meer uit geweest', kreeg ik de baan! Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 okt 2020 23:48    

Reageer met quote
Lachen
Zou ECHT niks voor mij zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2020 7:12    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Echt vervelend van je hart. En ook nog eens extra lang moeten wachten. Huil huil Huil huil

Sterkte ermee. Jullie allebei want het is logisch dat het Mores ook veel zorgen geeft.

Lachen om dat sollicitatiegesprek. Erg blij Erg blij

Ik heb het idee dat er mensen zijn die autorijden vanaf les 1 heerlijk vinden en mensen die het meer zien als iets noodzakelijks en dat ook zo blijven zien.

Zelf vind ik autorijden ook heerlijk, zelfs heel rustgevend.

Wel valt het mij op dat er nog steeds slingerende auto's/vrachtauto's zijn vanwege telefoneren achter het stuur.

Maar de vakantie waarbij we met zijn drieën in 1 stuk naar Luzern reden met een auto die de avond daarvoor afgeleverd was zal ik nooit vergeten.
Heerlijk!! Ik mocht 'snachts rijden want in een vreemd land in een vreemde auto in de ochtendspits die ik niet ken en met afslagen die ik niet ken op de snelweg, vind ik wel iets minder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 okt 2020 11:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1751, 1752, 1753 ... 1785, 1786, 1787  Volgende
Pagina 1752 van 1787