Auteur |
Bericht |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17039 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 aug 2020 9:30 |
|
 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10407 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Kom je even een dikkenachtknuffel geven.vind het zo fijn dat je elke keer weer zo lief en enopbeurend in mojnboekje komt! Dankjewel!! Dikke knuffel!}_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 21 aug 2020 23:12 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
Whis:
Dymphie: dank je!
Vandaag grote verrassing: een pakje in de brievenbus. Eerst gaan raden: vast van zusje 1 of zusje 5..... wat zou het zijn?
Zeer verrast waren wij door dit: Bloemen als brievenbuspakketje en volgens kaartje van de bloemist 'sliepen zij en moesten wij ze wakker maken'. Heel apart.
Maar het bijgestuurde kaartje was ontroerend. Wij waren er echt even stil van. een ode aan mijn Catharina/Mayra omdat het haar 58e geboortedag was.
Dank. Dank. Dank lieve Lunafloor en E!!!! Heel bijzonder!
In het vaasje gezet wat nog van mijn moeder geweest is, dus 2 Catrientjes bij elkaar om te herdenken!
Nou, de foto wil niet laden, dan probeer ik het morgen nog wel een keer.
Verder kwamen er 2 dochters en 1 kleindochter. Heel lief! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 22 aug 2020 23:47 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17039 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Zooo mooi !!!!  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 23 aug 2020 8:48 |
|
 |
|
 |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 23 aug 2020 14:59 |
|
 |

|
|
Lunafloor schreef: |
Het was een bijzondere ervaring voor mij en toen ik op het aller allerlaatst, vlak voor ik de verstuur knop indrukte, de wolken in het hart zag had ik helemaal zoiets van
Geniet ervan. |
Is het ook Lunafloor: heel bijzonder. Gisteren en vandaag aan mijn kinderen laten zien en die vonden het kaartje en de bloemen ook echt bij Catrien passen.
Vandaag ging de foto uploaden weer easy!
ja Whis, dat is het: een prachtig liefdevol gebaar. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 23 aug 2020 22:47 |
|
 |

|
|
Ahh,_________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 24 aug 2020 11:57 |
|
 |
|
 |

|
|
Hoop dat alles weer beter gaat bij jullie nu het minder warm is._________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 29 aug 2020 12:02 |
|
 |
Odette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 39759 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Ik heb me weer moeten voorstellen aan mijn jassen en vesten. Zo is de temperatuur gedaald. Hoop dat alles goed gaat met jullie... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 29 aug 2020 16:27 |
|
 |

|
|
ja lieve mensen, gaat beter nu.
Gisteren een heerlijke dag gehad met een wandelingetje op 'de grote stille heide' en daarna een heerlijke corona-proof verjaarsvisite bij mijn jongste zusje en zwager.
Wij werden zeer, zéér verwend en waren vrij laat thuis. Dus deze dag een beetje gezombied.
En jullie? Ook een fijn weekend gehad? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 30 aug 2020 23:02 |
|
 |
|
|