Auteur |
Bericht |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37397 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ze staan er echt prachtig bij!  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 jul 2020 3:53 |
|
 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17023 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
in volle bloei. Net als jullie!!!
Prachtige bloemen!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 jul 2020 6:31 |
|
 |
Pianojuffie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-7-2011 Berichten: 34164 Dieet: Gezond eten met WW
|
|
Prachtig Mathilde
Lieve groetjes met dikke knuf
❤️❤️❤️_________________ 20-9-2018 op streef Van 131 naar 79,9 kg en uiterlijk 75 kg
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 jul 2020 8:12 |
|
 |
Odette Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 24-9-2007 Berichten: 39747 Dieet: Weg m/d Weegschaal Woonplaats: Gooise Meren
|
|
Je hortensia's zijn prachtig. De mijne staat verkeerd. In de volle zon. In het voorjaar, toen het zo heet was zijn de blaadjes verbrand. Daarom zijn de bloemen ook klein. Aan de onderkant is er bij gegroeid in het nattere weer en die blaadjes en bloemen zijn wel mooi. Kijken of ik hem kan verplaatsen na de bloei... |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 jul 2020 17:19 |
|
 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
ja dank Missy, Whis, Juffie en Odette en het verveelt nooit eigenlijk zo'n bloemenzee. Wel veel werk met bewateren, want die in potten staan moeten echt elke dag water, ook als het regent, want al die bloemen en het blad fungeren als een paraplu: het meeste water valt eraf en hortensia's zijn echte nathalzen.
Elke dag van deze week een uurtje zinvol werk gedaan. De man van mijn nog maar een paar weken geleden lieve buurvrouw vroeg mij om de kleren van zijn vrouw uit te zoeken.Best moeilijk, want heel intiem om te rommelen in iemands kledingkast. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 16 jul 2020 23:23 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17023 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Fijn dat je hem daar zo mee geholpen hebt...._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 17 jul 2020 6:44 |
|
 |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
ja, nu je het zegt is kleding best persoonlijk.
Lief van je dat je hem geholpen hebt.
En wat staan die hortensia's er mooi bij. En al zo oud!!!.
Ik wist niet dat ze zo oud konden worden.
Zelf heb ik ook een roze. Elk jaar doet hij wel even, als enige plant in de tuin, dramatisch.
Dan hangen de blaadjes en dan denk ik:"Oh, Nee!!".
Maar dan krijgt hij een plens water en is hij weer boven Jan.
Nu besef ik pas dat ik die hortensia van mij zich vreselijk heeft aangepast aan mij.
Want water geven vind ik echt te veel werk.
 _________________ Elke stap die ik doe, mentaal of fysiek, is een stap vooruit.
Laatst aangepast door Lunafloor op vr 17 jul 2020 14:29, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 17 jul 2020 11:44 |
|
 |
|
 |
weervrouw Weegclubfan voor het leven

|
|
Je tuin ziet er prachtig uit met die bloeiende hortensia,s. Wij hebben nu ook een rijtje in de tuin, maar zijn nog erg klein. Maken we denk ik niet meer mee dat ze groot worden._________________
gestart op 11-06 / 72 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 17 jul 2020 13:58 |
|
 |
Twompie Weegclubfan voor het leven

|
|
weervrouw schreef: | Je tuin ziet er prachtig uit met die bloeiende hortensia,s. Wij hebben nu ook een rijtje in de tuin, maar zijn nog erg klein. Maken we denk ik niet meer mee dat ze groot worden. |
Misschien wel hoor Weervrouw! je bent nog een jonge blom bij mij vergeleken.
Hortensia's zijn echte nathalzen Lunafloor. Oorspronkelijk staan stonden ook veel op boerderijen en dan nog vlakbij een sloot. Maar in de volle grond krijgen ze niet zo vaak water hoor, alleen de potten. En ook daar groeien ze als een tierelier.
Dank je Whis.
Vandaag verjaarbezoek bij mijn jongste dochter. 53 alweer. Heel gezellig. Begon keurig in corona opstelling, maar ja, er moest wel een foto gemaakt worden. Van enthousiasme vergaten wij even corona, maar daar staat tegenover dat wij bij aankomst en vertrek niet gekust hebben. Toch echt wel ons best gedaan.
2 dochters, 2 kleinkinderen en 1 schoonzoon. Rijkdom. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 17 jul 2020 23:42 |
|
 |
Flying Missy Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 4-1-2013 Berichten: 37397 Dieet: Dr. Frank/vegetarisch Woonplaats: Almere
|
|
Ik vind het ook knap dat jullie niet gekust hebben hoor. Vooral omdat iedereen toch weer wat losser in gedrag is geworden he. Nog gefeliciteerd met je dochter! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 jul 2020 4:55 |
|
 |
|
|