Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Tsunade

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Ik heb net even het begin van je dagboek gelezen. Woon je nog steeds op de plek waar de foto genomen is?
Wat een prachtige plaats zeg. Als ik vragen mag hoe ben je zo in Zweden terecht gekomen.
Jij begint tenminste nog aan beweging ik niet Schaam Schaam
Idd wel lekker dat je omgeving je zo steunt dat scheelt een stuk.
Je gaat ook naar de sportschool doe je daar cardio?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Tsunade
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Maaltijd vervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hoi Eef Lach Dank voor je berichtje weer Lach

ja ik woon nog steeds op dezelfde plek Lach.
hmmm waar te beginnen...
in Nederland ging ik best heftige depresieve periode door...
Had altijd al problemen met mijn gewicht..

Tussen 22 en 24e (leeftijd) was ik enorm afgevallen door gezond te eten en heel veel te sporten. Ik was bezig in de duik sport, dus deed elke dinsdag snorkel training (conditie training) bijna elk weekend was ik wel ergens buiten in een plas te vinden met mijn duik uitrusting. Ik ging 3x per week naar de sportschool... ik genoot toen met volle tuigen.

uiteindelijk rond mijn 25e. kreeg ik last van mijn heupen. Kon op gegeven moment niet meer lopen. Zat in een rolstoel, kilo´s kwamen er weer aan...

Toen dat jaar was mijn vader overleden aan een hart aanval.
Dit was een enorme moeilijke periode voor mij.. maar na de begrafenis en een week rust... ben ik toch weer aan het werk gegaan met mijn rolstoel en krukken Sip

Na heel wat onderzoeken gebleken dat naast mijn "scoliose" ik ook nog "heupdysplasie" heb. Hadden de dokters nooit opgemerkt.. terwijl je altijd al in het ziekenhuis liep...
Veel frustratie hier.. en nog!

Uiteindelijk bleek dus mijn heupen totaal versleten te zijn... en de dokter zei toen... leer er maar mee leven want we gaan je niet opereren blablabla.... ik dacht toen echt dat ik helemaal instorte... Ziektewet burnout... kon het toen even niet meer aan.

Mijn tante kwam toen met goede heup kliniek in belgie waar ik toen in 2 jaar tijd ben ge-opereerd met 2 volledige heup protheses.. Maar mijn verdere cariere in de duikspot kon ik niet meer vervolgen. Dit doet me nog altijd erg zeer.

Uiteindelijk op mijn 29e liep mijn huwelijk stuk. pfff daar wil ik het niet eens over hebben.. Later dat jaar leerde ik me Zweedse vriend kennen op internet via World of Warcraft dat ik toen heel veel speelde, (en nog speel ik het wel, maar niet zo heel veel meer). En uiteindelijk hebben we elkaar ontmoet in nl. Toen ben ik met mijn autotje toen der tijd nog paar keer naar Zweden geweest om hem op te zoeken.

Ik was nog steeds altijd heel depresief, ongelukkig op mijn werk, ongelukkig thuis... En mijn vriend steunde me dik en dun, dus op een dag dat ik het weer eens helemaal niet zag zitten, zei hij anders kom je hier in Zweden wonen met mij. Toen heb ik de volgende dag me werk opgezegd. Heb toen mijn kleding, en hoognodigen spulletjes ingepakt en ben toen die zelfde week nog vertrokken. En woon hier nog sinds.

Hmmm best lang verhaal zo, heb het nog proberen kort te houden. Lach
Ik heb tot vandaag nog geen werk. Ben nog bezig om de Zweedse taal te leren. (toch nog lastiger dan ik gedacht had). En ben nu dus vooral bezig met afvallen. En een stuk gelukkiger Erg blij.

Dus eigenlijk doordat ik zo in een diep dal zat en ik vreselijk verliefd was ben ik plotseling vertrokken Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015 14:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
zojuist de "gezonde" pizza van buff dudes gemaakt en geprobeerd.. Super lekker! het is niet echt een pizza maar ga dit zeker vaker koken Erg blij

http://www.buffdudes.net/2014/06/healthy-pizza-recipes-best-low-carb.html

Denk dat ik super fan van hun recepten ben Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015 14:52    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik vind het heel knap en moedig dat je er weer voor gaat echt super, ben je nu wel uit de rolstoel!

Succes

Oeps lees net het bericht hieronder van eef69 dat je niet meer in de rolstoel zit sorry

Laatst aangepast door Ellen op ma 22 jun 2015 15:52, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015 14:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje Tsunade wat een verhaal. Ontzettend goed van je dat je niet bij het oordeel van de artsen hebt neergelegd anders had je waarschijnlijk nog steeds in die rolstoel gezeten. Wat een lef om alles achter je te laten en naar Zweden te verhuizen. Ik heb altijd grote bewondering voor mensen die dat kunnen. Stiekum is dat denk ik voor veel mensen een droom maar ergens ontbreekt altijd het lef om het te doen.
Woon je er al lang?

Hmm world of warcraft speelt mijn dochter ook, mijn man trouwens ook Verward , dat ga ik dus maar eens verbieden. Voor ik het weet komt ze een leuke medespeler tegen en is ze weg. Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015 15:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Ellen,

Dank je wel Lach

Hoi Eef,

ik woon er nu 2 en half jaar.
Hahhaaha ja pas maar op hoor Uitlachen
het gebeurd best vaak dat er liefdes relatie´s ontstaat in World of Warcraft Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015 16:07    
Vrouw Weeggegevens   opnieuw slank worden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: shakes

Reageer met quote
Tjonge wat heb jij een heftige tijd achter de rug zeg.
Fijn en goed dat je voor jezelf opgekomen bent.
Dat betekend dat je een echte vechter bent.
Dan komt afvallen ook goed daar twijfel ik geen moment aan.
Petje af voor je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2015 18:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
22/06/2015

11:00 Herbalive shake choco, 2 örttabletter och 1x Multivitamin. halve appel. 500 ml water.

15:00 Gezonde pizza, Recept van Buff Dudes:
http://www.buffdudes.net/2014/06/healthy-pizza-recipes-best-low-carb.html
500 ml water.

17:30 - 18:30 Afro Dansen in de gym + 5 min stretch, 500 ml water.

19:00: Herbalive shake Tropical, 2 örttabletter och 1x Multivitamin. halve appel. 500 ml water.

21:30: kommetje vers gemaakte bloemkool soep.
(met bloemkool (dat nog resterend was) 4 teentjes knooflook, een boulion blokje (rund),
peper, nootmuskaat.op laatst alles gepureerd met staafmixer.)
Gegarneerd met een eetlepel griekse yoghurt door de soep toen die klaar was. 500 ml water.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 10:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren om half 11 naar bed gegaan, best vroeg voor mijn doen.
en pas om half 12 weer wakker geworden..
Was vanmorgen om 6 uur nog wakker geworden toen mijn vriend thuis kwam van zijn werk...
Had toen zo´n honger had ik een shake genomen.
Ben zo blij dat het dan ook echt helpt Lach

Vanavond is er een Yoga klas, maar twijfel of ik wel moet gaan.
Me spieren voelen best heel zuur en pijnlijk,
en kon gisteren de dans klas niet goed volhouden.
Was van plan morgen rust dag te pakken..
Misschien moet ik dat vandaag maar doen?
Ik twijfel nog heel erg, want yoga vind ik altijd erg leuk!
hmmm...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 10:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dillema's.... dillema's Tsunade Jeuk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 23 jun 2015 11:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 9 van 17