Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Tsunade

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   opnieuw slank worden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: shakes

Reageer met quote
Hallo Tsunade,

ik ben even bij jouw aan het neuzen als je het niet erg vind.
Ik zie dat we hetzelfde wegen en hetzelfde streef hebben.
Zullen we elkaar volgen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2015 11:23    
Vrouw Weeggegevens   Tsunade
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Maaltijd vervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
opnieuw slank worden schreef:
Hallo Tsunade,

ik ben even bij jouw aan het neuzen als je het niet erg vind.
Ik zie dat we hetzelfde wegen en hetzelfde streef hebben.
Zullen we elkaar volgen?

Hoi Lach

ik was net van plan om jou dagboek ook door te bladeren Erg blij
Zag dat je eef ook volgt Lach
Lijkt me leuk om elkaar te volgen! ben je al lang bezig? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2015 11:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Als je mee wilt doen met ons sprintje afvallen met maaltijdvervangers mag dat wel
Dan gooi ik hem even los dan kun je je aanmelden.
We zijn al wel een aantal weken bezig maar dat hoeft de pret niet te drukken. toch??
Laat het maar weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2015 12:18    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
De shakes vervelen me nog steeds niet Tsunade. Ik ben nu 10 weken bezig en bijna 15 kilo kwijt. Natuurlijk heb ik ook wel eens momenten dat ik denk pfffff even niet meer hoor. Maar dan moet je verder.
Ik ben er nog lang niet maar ik heb niet echt een streef. Ik kijk gewoon wanneer voel ik me lekker en kan ik weer in de spiegel kijken en zegen zo dat ziet er leuk uit. Lachen Geen idee of dat bij 70 kilo is of bij 65.
Ik neem 2 shakes en een koolh.arme avondmaaltijd en heeeeel veeeeel water. Oh en wat koppen thee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2015 13:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Marie! lijkt me leuk om met sprintje mee te doen, moet ik even kijken hoe ik me aanmeld Lach en Nee dat zal de pret zeker niet drukken Lach. Ben trouwens al half door je dagboek heen :p ga zo weer verder lezen, ben net thuis van fietsen en boodschappen Lach.

Hoi eef! ik vind de shakes heel erg lekker, op het moment hebben we vanille, chocolade, cookies & cream, appel karamel en tropische vruchten in huis. Zelf vind ik de choco en de vanille het lekkerst.. en tropische vruchten vind ik nogal eng om uit te proberen.. ruikt heel sterk. (deze had mijn vriend besteld). En de shakes vervelen mij ook niet.. Moet zeggen ik voel me er stuk beter door heb al meer energie.

Ik zelf weet ook nog niet wanneer ik precies stop.. ik weet nog dat ik rond de 70 was dat ik me toen lekker in me vel zat. Dus houd ik dat streef aan voor nu. Ik wil vooral fysiek me beter gaan voelen... Sterker meer uithoudings vermogen enzo. Ik probeer daarom ook veel te bewegen Lach

Mijn probleem is altijd alleen dat ik super gemotiveerd ben, en dan opeens heb ik de discipline niet meer om vol te houden... Hoop dat ik dit keer wel de knop op heb gezet om gewoon door te zetten met mijn nieuwe leefstijl Lach Maar denk dat dat voor jullie heel bekend ook klinkt Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2015 15:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je mee wilt doen!

Ik open mijn sprintje en dan staat er aan de linkerkant meedoen en vul je de streef in wat je over ? weken wilt wegen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2015 17:30    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het sprintje is weer gesloten. Lachen
Leuk dat je meedoet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2015 18:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Marie,

ik heb mij zelf aangemeld op het sprintje, als je wilt kun je het sprintje weer sluiten Lach bedankt hiervoor Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2015 18:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
19/06/2015

11:30 Herbalife Shake, Chocolade. 2x vezel tabletten 1x multivitamin.
1 liter water.

13:30 +/-20 km gefietst in anderhalf uur? ging om half 2 de deur uit en was half 4 terug inclusief boodschappen doen. 1 liter water.

16:00 2 pistolets (wit brood, ja heel slecht, werdt verlijd Sip ) 1 met kaas en salami, 1 met kalkoenfillet + dunnetjes boter. 2x vezel tabletten 1x multivitamin. 500 ml water.

Ben rond 17:00 even op de bank gaan liggen, was zo moe!
Toen schrok ik wakker om 18:30 Sip. Was niet van plan om zo lang te tukken.

19:15
Smootie. 3 eetlepels griekse yoghurt, 150 ml appelsap, 1 banaan, hand aardbijen en hand gemende bessen. voor 2 personen.

21:00-22:00 Neem straks nog een Herbalife shake rond 21:00 en misschien nog een kopje thee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2015 18:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren om 21:30 mijn laatste shake genomen (cookies & cream) en een kop (cacao) thee.
Ben toen om 23:30 naar bed gegaan... en kon niet slapen van een gerommel in mijn buik. Ook weer lopen piekeren in bed... Uiteindelijk om 01:30 me bed uit gestapt en een eitje gebakken in de pan zonder toevoegingen en deze opgegeten. toen voelde ik me iets beter en ben ik weer naar bed gegaan.

uit eindelijk ben ik wel in slaap gevallen. Maar heb het gevoel dat ik wel 100x wakker ben geworden. Ook een paar keer door mijn vriend die verkouden is en loopt te hoesten en te snurken... ugh...
En continue uit bed om te plassen aargghh wordt ik gek van.

Uiteindllijk 10:30 me bed uit gestapt. weer veel te laat.
Ook een lichte hoofdpijn. heb meteen om 10:50 ontbijt shake genomen van chocola en de tabletten. en een halve appel. (andere helft voor Vera (mijn papegaai)).

Wil graag nog fietsen vandaag. maar even kijken hoe dat gaat... Denk dat ik nu eerst een asprien in ga nemen tegen de hoofdpijn en zie hoe het gaat.. ik voel me best gaar Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: za 20 jun 2015 10:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 7 van 17