Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek Sonja1969

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sonja1969
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Shakes

Reageer met quote
[quote="AstridV"]Maar je hebt je niet laten verleiden? Knap hoor!

Dank je Astrid, maar me neus zat er wel heel dichtbij Lach quote]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2014 20:45    

Reageer met quote
[quote="AstridV"]Maar je hebt je niet laten verleiden? Knap hoor!

Dank je Astrid, maar me neus zat er wel heel dichtbij Lach quote]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2014 20:45    
Vrouw Weeggegevens   Fit-with-Necia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sonja1969 schreef:
Alles is prima en volgens plan verlopen, maar de kids gingen deze avond zelf pizza bakken. Maar het koken of dit bakken vind ik nog steeds moelijk hoor, hun aan de lekkere prak en ik de shake met rauwkostsalade. Maar o.k. me verstand spreekt me dan streng toe, maar toch zit er nog een ander lief stemmetje Schaam Schaam

Lang leve verstand Lach goed gedaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 okt 2014 18:31    

Reageer met quote
Vandaag een uitstap met de kids naar Ikea, braaf was ik daar met mijn 12 uur shake, en rook en zag al de verleidingen in het restaurant. Alles ging prima vandaag alleen wat te weinig gedronken, en dat merk ik denk ik omdat ik wat hoofdpijn kreeg in de avond, maar zeker weten doe ik dat niet hoor. Op naar dag 6

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 okt 2014 20:53    

Reageer met quote
Vanochtend eerst me tikker ingevuld Erg blij Heb de hele dag er aan gedacht, dat ik dit toch maar voor elkaar heb gekregen. Hoop alleen dat ik snel de energie terug krijg om toch me rondje te gaan wandelen, maar ok we zijn nog maar 1 week bezig alles rustig aan. Vakantie hier in Zeeland zit erop, dus vanaf maandag weer het gewone ritme.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 okt 2014 21:09    
Vrouw Weeggegevens   Oprah
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Biamed

Reageer met quote
Hoi Sonja,

Hoe gaat het? Beginnen de shakes al te wennen?

groetjes Oprah

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 okt 2014 13:58    

Reageer met quote
Oprah schreef:
Hoi Sonja,

Hoe gaat het? Beginnen de shakes al te wennen?

groetjes Oprah

Hoi Oprah,

Leuk een berichtje van jou ! ja het begint te wennen, al waren me werkdagen wel erg moeilijk, had toch een aantal hongerrammels in mijn maag, maar was voorzien van tomaatjes en die hebben mijer doorheen geholpen. En de weegschaal is steeds positief en daar ben ik natuurlijk erg blij om. Hoe gaat het met jou ?

Groetjes Sonja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 okt 2014 22:18    

Reageer met quote
Naar de diëtiste geweest, die was trots op me, ben nog nooit zoveel afgevallen het afgelopen jaar. Op naar het volgende weeg moment bij haar.Tja het eten is nog steeds hetzelfde 3 shakes per dag, 2 fruit momenten en 2 x rauwkost.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 nov 2014 21:57    
Vrouw Weeggegevens   Oprah
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Biamed

Reageer met quote
Hoi Sonja,

Ik zie nu pas je berichtje! Met mij gaan de shakes goed, hou me doordeweeks netjes aan de richtlijnen, maar mijn zwakte zijn de weekenden, heb dan veel sociale afspraken wat gepaard gaat met lekker eten. In restaurants neem ik de meest gezondste keuze maar bij mensen thuis is er vaak weinig keus en dan laat ik me gaan. Ik merk dat afvallen laatste twee weken hierdoor erg langzaam gaat en daar baal ik van. Dus heb me voorgenomen om in ieder geval aankomend weekend niks verkeerd te nemen, kijken hoe het dan gaat.

Maar jij hebt hele mooie resultaten lees ik, mijn complimenten! Dat motiveert weer lekker om door te gaan (dat heb ik altijd) Neem jij naast de shakes geen maaltijd? alleen fruit en rauwkost?

groetjes Oprah

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 nov 2014 9:49    

Reageer met quote
Oprah schreef:
Hoi Sonja,

Ik zie nu pas je berichtje! Met mij gaan de shakes goed, hou me doordeweeks netjes aan de richtlijnen, maar mijn zwakte zijn de weekenden, heb dan veel sociale afspraken wat gepaard gaat met lekker eten. In restaurants neem ik de meest gezondste keuze maar bij mensen thuis is er vaak weinig keus en dan laat ik me gaan. Ik merk dat afvallen laatste twee weken hierdoor erg langzaam gaat en daar baal ik van. Dus heb me voorgenomen om in ieder geval aankomend weekend niks verkeerd te nemen, kijken hoe het dan gaat.

Maar jij hebt hele mooie resultmaten lees ik, mijn complimenten! Dat motiveert weer lekker om door te gaan (dat heb ik altijd) Neem jij naast de shakes geen maaltijd? alleen fruit en rauwkost?

groetjes Oprah

Hoi Oprah, ja idd ik leef op 3 x een shake en in de ochtend en avond fruit, en om 15 uur en bij me avond shake groentes. Maar in het weekend blijf ik wel me wijntje drinken. Succes. Groetjes Sonja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 nov 2014 19:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4