Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboek Sonja1969

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AstridV
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
oh dit komt me zo bekend voor! Ik gebruik ook shakes (van modifast) en de eerste paar dagen altijd veel te snel een hongergevoel!
Mijn ervaring van een paar jaar geleden is dat je hier wel aan went en je maag ook wel beetje krimp en je dus geen hongergevoel meer hebt na een tijdje.

Maar in het begin is het wel een beetje doorbijten!

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 18 okt 2014 9:20    
Onbekend Weeggegevens   zoutenlimoen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
AstridV schreef:
oh dit komt me zo bekend voor! Ik gebruik ook shakes (van modifast) en de eerste paar dagen altijd veel te snel een hongergevoel!
Mijn ervaring van een paar jaar geleden is dat je hier wel aan went en je maag ook wel beetje krimp en je dus geen hongergevoel meer hebt na een tijdje.

Succes!

Jup! Eerste paar dagen zijn het rottigst, daarna is het honger gevoel wel weg Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 okt 2014 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Sonja1969
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Shakes

Reageer met quote
AstridV schreef:

Succes!

Bedankt voor je reactie, ja moet doorbijten ben nog maar net begonnen, maar heb wel een vermoeden dat als ik koffie drink het nog meer gaat rammelen, maar dat kan ook tussen me oren zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 okt 2014 10:06    

Reageer met quote
zoutenlimoen schreef:
AstridV schreef:

Succes!

Jup! Eerste paar dagen zijn het rottigst, daarna is het honger gevoel wel weg Lach

Bedankt Zoutenlimoen voor je reactie....ik bijt me erdoor Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 okt 2014 10:09    

Reageer met quote
Dag 2, het ging vandaag wel, had alles onder controle, op een paar sjagiedips na. Had alleen in de avond veel geborrel in mijn buik, denk dat de darmen het door hebben ohhh dat het alleen shakes fruit en rauwkost is.
Morgen dag 3 we gaan een middagje weg, dus zal me tasje maar vullen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 okt 2014 22:15    
Vrouw Weeggegevens   Fit-with-Necia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Had precies hetzelfde! Savonds ging mijn maag tekeer haha!
Veel plezier vandaag !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2014 11:09    

Reageer met quote
Fit-with-Necia schreef:
Had precies hetzelfde! Savonds ging mijn maag tekeer haha!
Veel plezier vandaag !

Bedankt Necia.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2014 17:56    

Reageer met quote
Dag 3, ben betijds op gestaan om mijn ontbijtshake te nemen en dan nog voor een paar uur terug in bed te kruipen, want zondag is mijn uitslaapdag. Om 11 uur mijn fruit op en om half 1 mijn maaltijdshake op voor de lunch. Omdat we deze middag weg gingen had ik een bakje met rauwkost mee, maar wat heb ik (bijna) zitten kwijlen toen we op een terrasje gingen zitten....geuren en lekkere geuren, ik had hier nog nooit zo bij stil gestaan dat je er zoveel kan ruiken als je op een terrasje zit Geschokt
Maar ok dat heb ik allemaal door staan, wel te weinig gedronken vandaag, want ik had geen water bij me, daar moet ik echt rekening mee houden de volgende x.

op naar dag 4

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2014 18:02    

Reageer met quote
Alles is prima en volgens plan verlopen, maar de kids gingen deze avond zelf pizza bakken. Maar het koken of dit bakken vind ik nog steeds moelijk hoor, hun aan de lekkere prak en ik de shake met rauwkostsalade. Maar o.k. me verstand spreekt me dan streng toe, maar toch zit er nog een ander lief stemmetje Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2014 20:38    
Vrouw Weeggegevens   AstridV

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Maar je hebt je niet laten verleiden? Knap hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2014 20:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4