Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek sonja bakker

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   iriscurtain
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
ontbijt: 3 boterhammen met boter. 1 met extra pure hagelslag, 1 met jam en 1 met appelstroop. kop koffie, kop melk en glas water.. zoet beleg ivm zware workout training

tussendoor: 1 kiwi

lunch: 2 boterhammen met boter. 2 gebakken eieren en 2 plakjes kipfilet. 1 kop melk

tussendoor: 1 peer en 1 plak zero ontbijtkoek

avondeten: 1 wrap met groente en vlees plus een kop melk

avondsnack op het werk: 1 potje skyr kwark

actieve dag vandaag. sporten, poetsen en werken. ( werk als ordedpicker dus maak op een avond zo'n 8 a 10 km )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 feb 2019 12:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ontbijt: 2 boterhammen met boter, 1 met pindakaas en jam en 1 met appelstroop. kop melk

tussendoor: een banaan

lunch: noedels met 1 gebakken ei, kop melk

tussendoor: 1 peer

avondeten: nasi met pindas en 1 ei

snack: half bakje skyrr

sport: 1.5 uur gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 feb 2019 14:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik ben het helemaal zat.. Nu wil ik gewoon die 8 weken eens volmaken zonder te christen ( want als ik een dag inplan om een sasdag te hebben ga ik dus erna helemaal verkeerd en is mijn gehele motivatie weg). Ik wil onder de 80 kilo en dan ben ik al hartstikke tevreden! Voelde me bij 77 kilo altijd gewrldig goed dus ik ga er voor!! IK KAN DIT!!

Heb het boek slimmer slank met Sonja erbij gepakt en ik wilde eerst morgen beginnen, maar ik begin vandaag want anders vreet ik mezelf nog helemaal vol vandaag en elke dag extra helpt.

Heb voor morgen ook al alles in huis dus ga morgen boodschappen doen voor de rest van de week en dan vrijdag weer voor het weekend. Zo verdeel ik het altijd een beetje! Ik ga me nu streng eraan houden, alleen wat kwark extra als ik heb gesport maar anders niet!

Kom op, ik kan dit. Weeg nu 84 en ik wil 77! dat is 7 kilo eraf. Kom op!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goed plan boek erbij en geen SAS dag Uitroep

We bestaan van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
https://www.weegclub.nl/donaties/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 11:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren alvast een start gemaakt, maar eenmaal terug van het werk toch nog even een paar boterhammen gegeten, want had zo'n trek. Ik ben best trots, want het waren boterhammen en geen zakken chips en repen chocolade dus is al een andere aanpak!

Vandaag weer vol goede moed begonnen en vastberaden het vol te houden. Die laatste 7 kilo wil ik er echt af, want ik voelde me er altijd super goed bij. Ik ben dan nog geen maatje 36 en ben dan alsnog 9 kilo boven mijn gezonde gewicht, maar dit gewicht is voor mij heel fijn en ik bleef er altijd goed goed bij voelen.

Even doorbijten! Ik kan dit.
Vandaag ook hardlopen, dus lets do this!

Oh ik heb me niet gewogen trouwens, die doe ik pas over 4 weken. Anders ga ik me focussen op gewicht en niet op hoe ik me voel en raak ik geobsedeerd.. Dus ik ga me pas 6 Juni weer wegen!

Fijne maandag, fijne week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 8:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Pagina 13 van 13