Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Simonne32 mijn Sonja B. avontuur.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Simonne32
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Vandaag begonnen aan week 3 Sonja Bakker.
tot nu toe vind ik het reuze meevallen, de eetmomenten zitten er al goed ingeprent en ook de kleinere porties wen ik steeds meer aan....al vind ik 250gr yoghurt best een flinke bak dus heb daar 200gr van gemaakt ohhh

Vrijdag is mijn weegdag en afgelopen week stond de weegschaal op 106 9...ben begonnen op 113,7 dus we zijn op de goede weg!

Vandaag ook begonnen met sporten naast het vele wandelen..op naar de leuke zomerjurkjes! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 26 jan 2015 21:20    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Een goed begin is het halve werk, mooie start! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2015 11:24    

Reageer met quote
Het dieet valt me echt reuze mee, ik krijg ook steeds meer plezier in het sporten en merk aan mezelf dat ik elke keer een stapje verder ga of net iets langer door ga...voelt goed! best trots op mezelf Lach

Vanochtend weer een uurtje gesport en de weegschaal gaf vandaag al 106 aan! Ik ben begonnen op 113,7....dus ben helemaal blij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2015 12:50    

Reageer met quote
Mwah een echt eetdagboek word het zo niet zie ik alweer....daar heb ik te weinig tijd voor achter de laptop met 3 kindjes en alle drukte daar omheen ohhh

maar het afvallen gaat wel goed!
Nu 4 weken bezig met Sonja en de weegschaal stond vanochtend op 104,9! Dat is al bijna 9 kilo lichter als begin van dit jaar! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 06 feb 2015 11:35    

Reageer met quote
Oocchh een fout weekend achter de rug...
Onze oudste zoon was 3 februari jarig en werd 10!

Dit hebben wij afgelopen zaterdag gevierd Lach
Hij wilde graag een chocolade oreokoekjestaart...en ik heb heerlijk gezondigd en genoten...en gelukkig zei de weegschaal toch nog -1kg!

Morgen weer mijn Sonja ritme her pakken want dit weekend was een rommeltje... Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 feb 2015 23:32    

Reageer met quote
Hmmzzz verslonsen is het woord he?

Ik kan dat gewoon niet, dagboekjes bijhouden waar ik voor achter de laptop of iets moet kruipen haha

Afvallen stond een tijdje stil helaas...afgelopen zomer liep het in de soep en schommelde ik tussen de kilo's...pas toen een paar weken terug de 100 weer langzaam in beeld kwam op de weegschaal dacht ik Nee Nee...had mijzelf beloofd nooit meer in de 3 cijfers te komen!

Knop om...Sonja B werkte voor mij niet...begon er iedere week opnieuw aan en toch lukte het iedere keer niet....waarom niet? Het ging zo goed! Sip

Toen besloten iets heel anders te doen...koolhydraatarm op mijn eigen manier met de richtlijnen/recepten van het internet...
zag er erg tegenop dat wel...ben gek op rijst en pasta's...aardappelen geen grote fan van en die moet je volgens de menu's van Sonja veel eten dus daar had ik absoluut geen moeite mee! ohhh

ipv gewoon brood eet ik nu als ik brood eet koolhydraatarm brood, eet veel ei en kleine salades voor de lunch.
en s'avonds eten we gewoon met z'n allen alleen als er iets van pasta of rijst bij moet kies ik voor de volkoren en zilvervliesrijst enzo..en dan maar een klein beetje.
Aardappels vervang ik meestal niet, schep gewoon extra groentes op.

Met als resultaat...nu al bijna 6kg lichter! En eindelijk de magische grens van -20kg bereikt!
Ik voel me lekker en we gaan er vrolijk mee door Lach

Mijn kleren zitten lekkerder, voel me veel beter en ik val nog af ook...wat wil je nou nog meer ohhh

Vanavond eten we trouwens lekker GEWONE verse pasta met gewokte spinazie en een gebakken visje...gewoon omdat het kan en ik mijzelf niet alles ga ontzeggen ohhh

1x in de week een avondmaaltijd gewoon lekker eten waar je trek in hebt...werkt voor mij super! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 10 nov 2015 13:46    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
wauw wat super,ik denk dat je het idd op die manier moet doen.wit vervangen door volkoren en meer groente maar niet te krampachtig

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2015 9:32    

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
wauw wat super,ik denk dat je het idd op die manier moet doen.wit vervangen door volkoren en meer groente maar niet te krampachtig

Nee het is ook niet dat ik niets meer aan koolhydraten eet..das bijna niet te doen.
Eet gewoon 1x in de week gewoon lekker wat ik wil en waar ik trek in heb en de rest vd week let ik er op Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2015 21:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1