Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Silvia

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silvia1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Ik zit weer in een goede flow! Het eiwitten verhaal begrijp ik nu en ik hoef dus niet meer iedere dag bij te houden wat ik eet. Dat geeft rust, heb ik een hongerig gevoel, dan pak ik een aantal plakjes kipfilet of een handje nootjes. Koolhydraten eet ik nauwelijks en vervang ze nu vaak door wortel, courgettes. Dit is lekker en heeft als je het heel kort kookt ook een pasta achtste bite! Ik ga bijna weer onder mijn laagste weegclub gewicht in mijn carrière en dat met op dit moment best wat spiermassa! Ik begin zelf een beetje spierballen te zien!! Lachen

Vanmiddag weer PT en wegen en meten.
Ben inmiddels lid geworden van de sportschool en doe tegenwoordig 2 x per week bootcamp, 1 x per week hardlopen en 1 x per week PT.
PT is duur, dus dat houd op eind juni, dan ga ik de zomermaanden een keer extra hardlopen en in de wintermaanden pak ik indoor bootcamp erbij!

Voor de zomer onder de 80kg, ik weet het niet! Maar ik voel mij fitter dan ooit, zie er beter uit dan ooit en ben heel gelukkig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 mei 2016 8:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zit mijn blog van vrijdag even na te lezen en krijg heel even het goede gevoel terug van dat ik daar voelde! Helaas viel de meting erg tegen en ben ik heel het weekend erg teleurgesteld geweest. Gisteren had ik weer bootcamp en kwam heel goed mee, dus dat heeft mij weer een schop onder mijn reet gegeven. Die had ik nodig! Ook ben ik ingeschreven voor een BBQ bij de sportschool, dus leer ik straks weer meer mensen. Van mijn PT kan ik beter meer op de sportschool in het krachthonk gaan zitten, dan hardlopen, maar ik vind het echt een drempel om tussen die bodybuilders te gaan staat! Ga er dus nog even over denken. Ik ga in hele kleine stapjes vooruit, maar niet achteruit en daar moet ik dus trots op zijn. Vanavond even wat armoefeningen, morgen weer bootcamp. Wat is het lekker om met je lichaam bezig te zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 mei 2016 9:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat niet goed! Ik ben weer gewoon bijna 90kg. Gelukkig is mijn conditie super en mijn spiermassa nog steeds groeiend. Ook voelt het echt niet al 90kg en krijg ik nog steeds te horen dat ik er beter uit blijf zien. Dat klopt ook wel, want ik sport 3x per week, maar mijn probleem blijft het eten. Ik eet te weinig, waardoor ik ga snaaien..... Nu weer het boek van Sonja erbij gepakt en die ga ik als hulp erbij gebruiken. Gewoon om te zien wat je allemaal mag eten, want dan is het allemaal veel makkelijker bij te houden. De tussendoortjes vervang ik door kwark, zodat ik wel voldoende eiwitten binnen blijf krijgen. Vanavond even hardlopen en zondag dan toch maar weer eens een run (10km) lopen. Ik merk dat aërobe training beter werkt dan bootcamp. Dus 1x bootcamp ga ik vervangen voor hardlopen........ Veel minder leuk, maar veel effectiever!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 sep 2016 5:30    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Je fit voelen is toch ook een grote winst Uitroep
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 sep 2016 12:38    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Pbtje ontvangen had je gewoon hier kunnen posten,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 sep 2016 13:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
December, de maand waar je vaak hoort zeggen.... Niet echt een maand om te lijnen. Helaas zou dat bij mij betekenen dat ik het hele jaar voor december bezig bent, dus ik let netjes op mijn eten, sport lekker veel en beperk mij tot een aantal extraatjes op de dagen dat ik het wil (kerst, oud en nieuw). Vanavond Kerstmannenloop met na afloop een drankje in de kroeg. Het leven blijft een feest, dus je moet jezelf niet te veel ontnemen.
Vanaf januari ga ik er weer voor om eindelijk de laatste 10kg af te vallen. Ben nu al gemotiveerd hierover en heb er zin in.
Uitgezocht hoe ik het wil gaan aanpakken.... Boek Sonja Bakker 1 dag, 2 dagen shakes, 1 dag Sonja, etc.... Werkt dit niet, dan om de dag...... Sporten nog steeds, 3 x per week! Heerlijk....
Kijk ik terug op 2016, dan heb ik niet bereikt wat ik wilde (80kg), maar ik ben stabiel gebleven, heb maar geschommeld met 4kg en ben sterker dan ooit, gelukkiger dan ooit en zie een heerlijk 2017 aankomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 dec 2016 12:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4