Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Silvia

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silvia1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Afgelopen zondag was het dan zo ver!!, ik heb een halve marathon gelopen!!!!
Helaas doet de weegschaal niets , maar spier en vet veranderd op dit moment heel erg. Pas nog steeds netjes in mijn L en pas zelfs een paar broeken van Marcel. Voeding moet nog aangepast worden, maar voorlopig mag dit even niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 nov 2015 14:20    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Wauw wat een prestatie je zou toch denken dat de W-schaal dat moet laten zien
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2015 5:24    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend met bootcamp zweepslag in mijn kuit, dus sporten zit er even niet in. Heel verdrietig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 nov 2015 21:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Huil huil Gaat gaat op dit moment niet zo lekker. Vorige week 10mijl gelopen, sportief gezien ben ik heel erg fit! Alleen heb ik ook gewoon honger.... Ik heb Sonja weer op de aanrecht liggen, want ik merk dat ik te weinig eet en dus hongergevoel krijg in de loop van de dag. Ik moet mezelf weer even goed toespreken en me houden aan het boek. Kan inmiddels zelf heel goed overweg met het boek en weet de wisellijstjes uit mijn hoofd. Ik moet alleen heel goed blijven kijken naar de klok en om 7:30 ontbijten, 10:30 tussendoortje, 12:30 lunch, 16:00 tussendoor, 18:00 diner..... (20:30 eventueel nog iets)

De zon komt steeds vaker door de ramen, al is het nu heel koud. Ik denk dan aan mijn tuintje bij mijn caravan en mijn bikini. Het moet lukken!! Ik ben nu al zo ver en 7 jaar geef ik met veel regelmaat mijn gewicht door. Er zit een bijhoorlijke dalende lijn in mijn grafiek, maar toch wil ik gewoon onder de 80kg voor deze zomer...... Kom op, kop op!

Even heel streng zijn voor mezelf en voor ogen houden dat als ik straks op 20 maart de halve van Utrecht loop, iedere kg die ik niet hoef mee te tillen het toch makkelijker maakt om de loop te lopen!!

Ik ga ervoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2016 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Leuk dat je er weer voor gaat en wat een leuk doel heb je,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2016 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Knipoog
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten, minder suiker

Reageer met quote
Hallo Sylvia, ik kwam bij toeval op bezoek in je eetdagboekje, omdat ik benieuwd was of er binnen het Sonja Bakker dieet iets veranderd zou zijn. Ongeveer 7 jaar geleden heb ik dit dieet namelijk ook een tijdje gedaan.. Maar dat terzijde Lach
Al snuffelend door jouw dagboekje, heb ik enorme bewondering en respect voor je gekregen! Wat heb jij al veel bereikt!! Al vele kilo's lichter en dan ook nog eens een halve marathon gelopen én een zweepslag overleefd, en tenslotte ( als ik het goed heb onthouden.. Rollende ogen ) nu weer opnieuw aan het trainen voor de halve marathon van Utrecht... Diepe buiging voor jou! In je laatste berichtje geef je aan, dat je het op dit moment zwaar hebt.. Dat vind ik heel naar voor je, en ik hoop dan ook dat dit berichtje je een beetje een hart onder de riem kan steken om vol te houden, want ik geloof echt dat jij het gaat redden, die 80 kilo binnenkort!
Fijne avond en zet 'm op hé!! Lopen Zwaaien

Dank je wel, Weegclub, voor al jullie steun!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2016 18:42    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Via het 12 weken sprintje kom ik toevallig even in je boekje terecht. Ik vind het heel knap dat jij halve marathons kan lopen Lachen

Die zweepslag (misschien al weer een tijd geleden?) heb je ook weer achter de rug. Succes met trainen voor de halve marathon in Utrecht. Hou het lijnen vol dan komt het goed. Spieren zijn zwaarder dan vet, zeggen ze altijd. Maar het staat zoveel mooier Lachen

groetjesss,

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 feb 2016 16:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Omdat de weegschaal niet meer zo hard naar beneden gaat, heb ik een PT in de arm genomen. Voor 16 weken word ik nu getraind, 1x per week. Daarnaast doe ik 1x per week bootcamp en loop ik 1x per week 10km hard. De halve marathon heb ik gecanceld, omdat ik naast mijn trainingen ook heel erg op mijn eten aan het letten ben. Ik neem nu 1500kcal en dit moet een verdeling hebben van 40% koolhydraten, 30% vet, 30% eiwitten. Als ik dit onder controle heb, moet het zelfs naar 40% eiwitten, 30% koolhydraten, 30% vet...... Het is dus een hele puzzel en andere manier van voeding. Op dit moment heb ik wel wat vaker last van hoofdpijn, maar dat blijkt een normaal proces. Ik hoop dat is door een andere manier van trainen en eten weer even een klapper ga maken, want ik sta nu al bijna een jaar stil en wil echt voor de zomer onder de 80kg wegen!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mrt 2016 16:11    
Vrouw Weeggegevens   AnnetteM

Dieet: Streep-je-Slank van Margriet: 1300 cal. per dag

Reageer met quote
Succes met je nieuwe dieet.

Fijn weekend.

Annette
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mrt 2016 17:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat kan het allemaal veranderen, al in een aantal dagen.
Ik begin de koolhydraten te snappen en hoef minder na te denken over eten en drinken. Dat geeft rust. Gisteren wezen bootcampen en vandaag wil ik eigenlijk ook nog even wat gaan sporten... Begint verslavend te worden!
Vrijdag moet ik weer meten en wegen en daarna moet ik het 2 weken in mijn eentje gaan doen, zonder mijn PT...
Ik denk dat het een positieve dag gaat worden vrijdag, want ik ben afgevallen, maar daar staat een andere weegschaal, dus exact weet ik het niet..... Vanavond eet ik weer sla met allerlei lekkere dingen erin en omheen. Morgen eet ik een omelet met allerlei groenten. Ik mis vooral nog mijn brood, maar op dagen dat ik sport mag ik koolhydraten, dus maandag, woensdag en vrijdag.....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mrt 2016 17:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4