Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Silvia

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   silvia1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Nog maar 6,5 kg te gaan en ik ben 80kg!!! Nu in mijn hoofd dat ik door ga naar 75kg en dan 80kg als de ultieme bovengrens te gaan zien....... Trainen gaat ook goed, ben zelfs ingelopen op het schema, dus ben heel goed bezig!! En jullie????

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2015 14:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
MIJN BMI IS ONDER DE 30! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2015 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2015 13:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend woog ik 83,6kg..... Nog een halve kilo en ik ben 20kg afgevallen. Dat heeft dan wel wat jaren geduurd, maar nu is mijn leefstyle ook echt anders. Ik schep mijn bord maar 1 x op en dat is dan ook voldoende. Mijn maag is echt verkleind het afgelopen half jaar. Ik had in mijn hoofd, toen ik begon (september 2014) om eind mei 2015 80kg te wegen. Ik vind dat ik het redelijk gered heb.... Nog even doorgaan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2015 12:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Een feestmand gehad, met de verjaardag van mijn zoon en mijn eigen verjaardag. Ben hierdoor ook 1 kg aangekomen de afgelopen maand, maar ook de draad weer gelijk goed opgepakt en doe nu rustig aan. Over een week hebben wij vakantie dus voor die tijd hoop ik echt weer even de 84kg gezien te hebben. Zit nu op de 3 e dag fruitdag en dat ik ook echt het maximale.... Volgende week nog een keer 3 dagen fruitdag en dan kan ik gaan genieten van de vakantie, met veel sporten en alleen in het weekend iets lekkers. Watermeloen, komkommer, tomaatjes op een avond is ook echt te doen ipv chips/nootjes!

Na de vakantie hoop ik gelijk te zijn gebleven en dan gaan we nog even naar de 75kg voor het eind van het jaar.......

Afgelopen week 36jaar geworden en ik noem dit, voor de 2e keer 18! Ook het ik het gewicht weer van toen ik 18 was, dus je bent nooit te oud om af te vallen en ook lang blijvende kilo's zijn gewoon weg te krijgen!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015 9:11    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Pracht leeftijd 36, en leuk dat je er weer bent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015 9:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb een blog geschreven voor Sonja Bakker:

Een nieuw leven

Net terug van vakantie, mijn derde werkdag zit er bijna op. Het boek van Sonja ligt al weer op het aanrecht. De strijd tegen de vakantiekilo's gaan we aan. In 3 weken tijd waren het er 5! Na een jaar lang knokken zijn er 18kg af, dus ik sta nog steeds op een dikke -!

Van jongs af aan ben ik al redelijk gezet en daar heb ik altijd wel last van gehad, maar nooit iets mee gedaan. Toen de 100kg zichtbaar was op de weegschaal, gingen de alarmbellen. Maar dan vond ik 90kg ook wel een mooi gewicht en gingen de alarmbellen pas weer bij 100kg. Vooral in de periodes dat er kilo's af moesten, deed ik dat door weinig te eten en altijd voor korte tijd. Het is ook niet lang vol te houden om weinig te eten, dus hield ik het ook niet vol.

Vorig jaar september verloor ik mijn baan en nam mij voor om mijn emoties in kracht in om te gaan zetten. Ik heb nu geen werk, dus ga ik aan mijzelf werken! Een personal trainer heeft een sportschema opgezet en het boek van Sonja kwam weer uit het keukenkastje. Mijn streef is 80kg, maar de personal trainer is streng en zegt 75kg! Oké, eerst zien dan geloven. Na een halfjaar zijn de eerste 13kg eraf en gaan we de kerstdagen door en blijf ik op gewicht. De complimenten over mijn uiterlijk nemen toe, mijn zelfvertrouwen ook.

Ik heb dan ook nieuwe broeken nodig en heb een hele leuke zien hangen. Durf ik het aan? Na 3 weken moet verzamelen durf ik het aan en vraag of ze maat 44 hebben. Sorry, mevrouw uitverkocht, maar we hebben wel maat 42. Dat zou betekenen 2 maten kleiner, dus ik zeg dat ik het wel wil proberen...... HIJ PAST!!!! Ik koop er gelijk 2!

Tijdens de vakantie plan ik een shop dag met mijn moeder in! Beiden altijd naar winkels gemoeten voor "een maatje meer", maar vandaag durf ik aan om in een boetiekje iets te gaan passen.............ja een XL past, maar dan kijk ik in de spiegel en denk gek te worden. Ik sta hier in een boetiekje, kijk in de spiegel en draag een shirt die TE GROOT IS! Mijn moeder zegt verbaasd, ik zou een L proberen, misschien kan je die ook al hebben en ze blijkt gelijk te hebben.....

Nu net terug van vakantie en zit in mijn eerste week Sonja. Eigenlijk de lastigste week, maar ik sla mij er doorheen. Ik heb zelfs het idee dat ik over een half jaar nog een blog ga schrijven over hoe het is om 75kg te wegen en dat een M ook heel leuk staat!

Silvia
36 jaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 aug 2015 10:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De vakantiekilo's zijn bijna eraf. Net ingeschreven op een 10kg sprint voor de kerst, dus we zijn weer helemaal terug!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2015 9:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En dan lees je je eigen dagboek terug en zie je allemaal mooie verhalen. Helaas heb ik nu geen mooi verhaal, want het gaat gewoon niet goed op dit moment. Even mezelf een schop onder de kont gegeven door een 5 daagde kuur van weight care te doen en daarna gaan we weer netjes Sonja's Bijbel op het aanrecht aanhouden. Ik sport nog steeds veel en vrijdag start ik weer met eens per week bootcamp. Volgende week starten 2 nieuwe oppaskindjes bij mij en 1 oppaskindje staat op de wachtlijst om een dag meer te komen per week. Ik heb het dus drukker met werk en merk dat ik dan mezelf verlies. Terwijl ik altijd op nummer 1 moet staan! Het blijft een lastig proces, maar het gaat lukken. Ook heb ik nog een opleiding liggen die ik wil afsluiten voor de zomer van 2016. Gewoon omdat het kan! Vreemd hoe snel dingen kunnen veranderen, schrijf ik vorige maand nog zo'n mooi blog voor Sonja Bakker, kan ik de afgelopen weken de drive echt niet vinden. Hoop dat ik nu weer op het goede pad zit, want na jaren strijd is het zo fijn om het eind van deze weg te zien......

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2015 11:22    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Sja we gaan allemaal wel eens de mist in, schouders eronder meis en iedere dag weer nieuwe kansen,

succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 sep 2015 12:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4