Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Silvana vs kilo's

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi Silvana, tijdje niets geschreven zie ik. Je hebt toch niet opgegeven he. Je ging goed. En dat jojo-en kennen we allemaal.
Ik volg momenteel straight away. Is eigenlijk hetzelfde als CB alleen hebben ze hier warme maaltijden bij en die mistte ik heel erg bij het cb. ja ik heb ook het CB dieet gevolgd en welk dieet eigenlijk niet
Schaam Schaam
Het afvallen is misschien nog het makkelijkste stuk maar het eraf houden vind ik veeel moeilijker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 11:44    
Vrouw Weeggegevens   silvana11787
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Eef,
Ik had het inderdaad opgegeven...
En waarom? Dat weet ik zelf niet eens, het ging best goed en zo ineens sla ik om en stap ik op de fiets om verkeerde dingen te kopen, en vanaf dat moment was ik weer helemaal omgeslagen. Ik dacht wat kan mij het eigenlijk allemaal schelen... word moe van de strijd en heb het idee nooit meer slank te zijn. Het lijkt wel alsof het niet meer mag... ik doe het uiteraard zelf.. maar ben soms zo teleurgesteld op mijn lichaam. Ik val soms zo moelijk af... maar 2 weken flink eten leverd dan een record aan extra kilo's aan.... wat ik aankom in 2 weken moet ik 3 weken over doen om het er weer af te krijgen... en zo blijft het maar doorgaan.. ik probeer vanaf vandaag weer de draad op te pakken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2015 9:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Eef hoop dat het bij jou wel lukt!!
Succes hoor
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2015 9:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kom op Silvana. In het begin is het het moeilijkst dat hebben we allemaal. Maar ondanks dat je wat uitspattingen had was je toch afgevallen. Is het misschien iets om je koekjes en verkeerde dingen uit huis te doen kun je het ook niet pakken?
Dat langzame afvallen is heel herkenbaar daar heb ik ook last van.
Volhouden hoor. Misschien een hele verkeerde foto uit je dikste periode op de koelkast of koekjes trommel plakken?
Ik hoop voor je dat je toch de kracht weer kan opbrengen om verder te gaan. Heel veel succes meid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2015 13:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi eef, bedankt voor je berichtje.
ja het allerliefste doe ik de slechte dingen het huis uit. Maar dat heeft gelijk invloed op mijn hele gezin... die eten uit school om 15 uur altijd een lekker koekje bij de thee. Of soms een snoepje. Dus voor hun heb ik altijd wel wat in huis. Misschien moet ik maar weer wat spullen halen die ik zelf kan laten liggen. Lach
Succes hoor de komende week!!

Vanavond schrijf ik mijn menu uit. Op de planning staat 2 shakes en een gezonde avondmaal.

Groeten Silvana
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015 7:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Snap helemaal wat je bedoelt hoor. Ik heb ook 2 kids die graag een koekje lusten maar op een of andere manier heb ik daar totaal geen moeite mee. Ik heb momenteel alleen ontzettende zin in een stuk kaas of vlees.
Jij ook succes ! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015 7:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Eef, fijn dat je daar dan geen moeite mee hebt!

Gisteren mijn menu:

in de ochtend ontbijt overgeslagen (fout 1)
middag: 2 broodjes met gekleurde muizen (dus ook geen shake) Sip
In de avond aten we bij mijn moeder.
Die had groente soep gemaakt met broodjes en eiersalade. Ik heb dus heel wat stokbrood op met eiersalade.. de soep heb ik overgeslagen.
In de avond kon ik het toch weer niet laten en heb ik chips gepakt Huil huil ik schaam me kapot.

Ik heb gisteren tevens een afspraak gemaakt bij een dietiste, ik heb iemand nodig die mij op weg helpt. Ik ga alleen niet meer aan de shake's dan. Tenminste ik ga er vanuit dat zij mij "normaal" leert eten en op een rustige manier wilt laten afvallen. Ik ga uiteraard vragen of ze een methode heeft waardoor het in begin wat sneller zal gaan....maar ik wil me laten leiden op haar advies. En natuurlijk weet ik hoe het moet en elk pondje gaat door het mondje maar op het moment kan ik het niet op eigen kracht. Alhoewel ik er vandaag weer vol goede moed tegen aan ga en het idee heb dat het nu gaat lukken maar dit roep ik al jaren. En kan vanmiddag zo ineens weer helemaal omslaan.
Rollende ogen
Shake's zijn perfect om snel en veel af te vallen.(werkt niet bij iedereen trouwens) Maar dan alleen voor mensen die echt de discipline hebben om het vol te houden. Ik zelf heb vorig jaar het Cambridge dieet echt strik gevolgd. Ik liet zelfs het eten aan mijn man proeven, toen hield ik het met gemak vol.. ook om dat je begeleid word en elke week je resultaten meet. Maar het resultaat bleef uit.. ik viel heus wel af maar niet zoals hun beloofd hadden. En Het was absoluut geen goedkoop dieet, dus dat was de hoofdreden om er mee te stoppen...
Alleen daarna was ik weer losgeslagen. Telkens alleen geprobeerd met verschillende merken shake's maar zonder iemand die mij begeleid lijkt het me niet te lukken.
Vandaar dat ik het nu bij een "normale"dietiste probeer.
Wel ga ik tot dat ik heen moet proberen me maaltijden te vervangen.. dan heb ik in ieder geval een mooie start en het idee dat ik over 2 weken gezond ga eten. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015 10:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ontzettend goed van je Silvana dat je het er niet bij laat maar naar de diëtiste gaat. Misschien dat zij je inderdaad op de goede weg kan helpen. Heb ik ook nodig hoor iemand waar ik iedere week heen kan gaan en die me controleert en een schop onder de kont geeft Erg blij
Heel veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 apr 2015 15:34    
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zo herkenbaar wat je allemaal schrijft.. Wat is die lijn strijd toch moeilijk, maar wat ontzettend knap dat je het nu via een diëtiste gaat proberen! Succes!

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2015 18:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Eef en De27!
ja denk dat een hele boel mensen dat echt nodig hebben, iemand die hun in de gaten houd Lachen
En inderdaad die strijd... Heel heel boos "gelukkig" zijn we niet de enige die het moeilijk hebben!

Ik heb de laatste dagen redelijk gegeten. Niet volledig gezond maar beter dan de dagen daarvoor.
Gisteren avond was het alleen weer iets minder... mijn moeder had een appelflap mee, en ik zat eigenlijk vol nog van het avond eten maar ik heb hem toch opgegeten, met het resultaat de hele nacht kramp in mijn maag... naja voor nu heb ik er weer even van geleerd.
Ik ga proberen weer dagelijks te schrijven. Ik hoop op deze manier de draad weer goed op te pakken.

Ochtend: Chocolade shake met koffie en een klein beetje koffiemelk.

Lunch: Aardbeien shake.

In de avond neem ik een maaltijd reep.

Even een (zoveelste) kick start Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2015 7:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5