Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Sonja Bakker
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek Rupsepups

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 56, 57, 58  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   rupsepups
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hoi meiden,

ik begin hier een dakboekje, ik doe denk ik net als velen van jullie aan de Sonja Bakker... ik ben zondag begonnen en mijn startgewicht staat op 129kg.... pfff vreselijk... ik wil naar de 85 maar eerst naar de 100!!! Ik wil in mijpalen van 5 kg werken... ik ben namelijk nog nooit meer dan 8 kg afgevallen, ik moet het kunnen.

ik ben een emotionele eter en eet dus als ee iets tegenzit... ik heb erg veel meegemaakt. Lastige thuissituatie, pesten enz enz. Ik heb erg weinig vrienden en ik voel mij vaak eenzaam. Als ik eenzaam bn, ga ik eten, ben ik boos of emotioneel, ga ik eten. Elke keer hetzelfde cirkeltje.

Ik volg 2 opleidingrn waardoor er bijna geen tijd is om te sporten, ik ben elke avond 20 u thuis behalve dinsdag dan om 18:u dus dan boks ik 1,5 uur.

Ik ga proberen elke keer huer wat neer te zetten en ik zou he toch erg leuk vinden alsnjullie mij er af en toe eventjes doorheen helpen als het echt niet meer lukt!!!

Tips en verhalen zijn altijd welkom!

Liefs, Rupsepups

Dagboek Rupsepups
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jan 2015 14:52    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
In stappen van 5 kilo afvallen is een mooi doel, je zou je ticker ook kunnen aanpassen en iedere keer als je 5 kilo bent afgevallen weer bij stellen.
Lees en post ook bij andere deelnemers want heus we zitten allemaal in hetzelfde bootje .
Verder helpt opschrijven wat je eet voor jezelf heel goed, dan kan je terug blikken waar het goed of minder goed ging,'

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2015 10:00    
Vrouw Weeggegevens   state-of-mind
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ah hier lees ik het antwoord al op mijn vraag Erg blij . Ik zou ook de ticker aanpassen, het motiveert zoveel als je ziet dat je ticker al bijna op de helft zit zeg maar... Hoe gaat het je af tot nu toe?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2015 11:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hooi dames,

Vandaag en gisteren is het goes gegaan! Vanochtend was ik 2,1 kilo kwijt!!!! 126,9 gaf de teller aan! Yes!!!
Het dieet is goed vol te houden, wel heb ij vaak een honger gevoel, kennen jullie dat??? Bij het avond eten vind i k 200 gram groente wel erg veel! Ik probeer het zo goed mogelijk vol te houden! Iedereen weet er al van dus ik moet welXD

hoe is het bij jullie vol te houden? En hebben jullie ook zon hoofdpijn?

Xx

Dagboek Rupsepups
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2015 12:08    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Je zou de groenten die je niet op krijgt op een ander tijdstip kunnen eten wellicht een uurtje voor de maaltijd dan heb je de meeste trek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2015 15:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
O ja die hoofdpijn... dat had ik ook in de eerste week, maar die verdwijnt vanzelf gelukkig weer!

2.1 kilo minder, goed van je!! Ik ben zo'n iemand die elke dag weegt, voor het slapen en bij het opstaan... moet je eigenlijk niet doen maar ik ben heel eigenwijs, en ik heb er dagen bij gehad dat ik meer woog dan de dag ervoor maar daar trek ik me niets van aan, ik kijk echt alleen maar naar de weging na elke week en dan zie je toch zeker dat er verschil in zit Lach, zo woog ik na 2 dagen Sonja op oudjaarsdag 2 kilo minder maar met oud en nieuw toch gewoon gezellig meegedaan en mijn uiteindelijke gewichtsverlies was 1.3 eraf... mijn gedachte is: al is het maar een paar honderd gram.. eraf is eraf Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jan 2015 19:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Dames,

weer een nieuwe dag, helaas een beetje een tegenvaller want ik was maar 3 ons kwijt!! de teller staat nu op 2,4 kilo! ik ben er toch wel trots op!

Gisteren met het avondeten een haring gegeten, is dit erg slecht??? wat denken jullie?

vandaag helaas mijn tussendoortje vergeten op mijn stage, oeps... vanavond moet ik streng zal ik dat tussendoortje van vanochtend dan eten? omdat ik nu vanochtend streng had?

xxx

Dagboek Rupsepups
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jan 2015 14:28    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Haring is vette vis gezond dus om af en toe te eten, maar is ook zoute vis en die houd weer vocht vast.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 jan 2015 14:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag even een dubbele dag...

vanochtend moest ik yoghurt met muesli! BAAAAAH zo vies!!
vanochtend stond ik ook op de weegschaal en ik was 1 ons aangekomen!! Sip Sip Sip #nietleuk...

Ook heb ik erg veel last van mijn buik, ik kan moeilijk naar de wc... ook ben ik erg zenuwachtig want ik moet om 16:00 uur weer naar mijn psycholoog die na een tijd weer terug is..

vind het even een lastige dag!

xx

Dagboek Rupsepups
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jan 2015 14:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
3 kiwi's op een nuchtere maag helpt volgens sonja... of thee voor goede stoelgang drinken... 100 gram zegt weinig he... je moet het over een hele week bekijken en dan ben je toch mooi een paar kilo kwijt Erg blij... niet opgeven he... ik wil die ticker van je zien bewegen ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jan 2015 20:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 56, 57, 58  Volgende
Pagina 1 van 58