Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek nooit meer opgeven

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 39, 40, 41  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ach Coby,

De problemen gaan wel weer voorbij en dan ga ik opnieuw met frisse zin er mee beginnen.
Op dit moment staat mijn hoofd er niet naar maar het komt allemaal wel goed,want het is nog steeds goed gekomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 aug 2016 13:48    

Reageer met quote
Het gaat weer goed met mij.
Eerder dan ik verwacht hebt.
Dus vanaf vandaag ga ik weer 100% van start om eind december toch richting de 95 kilo te zitten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 aug 2016 9:32    
Vrouw Weeggegevens   boule-fan
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
Goed zo! Dat is de juiste instelling. Gewoon doen en lief zijn voor je zelf.

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 aug 2016 16:20    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Coby schreef:

Velen van ons gaan tijdens stress volle momenten , snoepen , maar dan moet je juist goed eten , zodat je energie hebt om problemen de baas te worden.

Mee eens! Die suikers/ koolhydraten zijn net zo stiekem als een sigaret... Ze geven je het idee dat je je er beter van gaat voelen. In werkelijkheid ga je jezelf juist slechter voelen, wat je even verminderd met een nieuwe shot. Zo werkt die verslaving.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 aug 2016 18:38    

Reageer met quote
Ik geef jouw en Coby gelijk Moniek.
Het is zo gemakkelijk om iets koolhydraatrijks te eten omdat je zo in de put zit.
Ik merk tegenwoordig dat als ik veel zoet/suikers op heb ik sávonds gigantisch moe bent en ik hartkloppingen krijg.
Dus een teken dat het uitermate slecht voor het lichaam is.
En het gekke is dat ik er door mee blijft gaan.
Hoe slecht kun je dan zijn voor jezelf. Stom
In je auto gooi je toch ook geen verkeerde benzine in.
wat zijn mensen toch eigenlijk maar rare wezens.
Om toch dingen te eten waarvan het lichaam al aangeeft dat het niet goed voor ze is. Schaam Schaam
Maar goed vandaag is opnieuw verprutst. Rollende ogen
Morgen een nieuwe dag hoop ik en een nieuwe kans om eens goed voor mijn lijf te zijn.
Water krijgt het al voldoende binnen dat scheelt weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 aug 2016 20:18    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Als jij al ondervonden hebt, dat je lichaam helemaal op tilt slaat na het eten van zoetigheid, dan moet dit een waarschuwing zijn voor jou, want jou lichaam geeft niet voor niks zo'n duidelijk signaal af, die is straks niet meer in staat die klappen die jij het geeft op te vangen en dan krijg je: hoge bloeddruk, hoog cholesterol of diabetes, maar als je er eentje krijgt, volgt de rest vanzelf.
Het is niet de vraag of je die aandoeningen krijgt, maar wanneer.
Je pleegt als het ware roofbouw op je lichaam en volgens mij moet die nog jaren mee, want zo oud lijkt je nog niet.
Kies eieren voor je geld en maak duidelijke afspraken met jezelf.
Schrijf die in een plan van aanpak , met haalbare doelen .
Bedenk wat je moet laten en bedenk wat je kunt blijven doen en breidt die kant uit .
Gebruik je fantasie, werk met kruiden , neem eens een handje ongebrande noten, die verzadigen veel meer als de gebrande noten, kook eens een eitje extra als snack en zo kun je eindeloos door fantaseren, maar stop de suikers in kleine stapjes en geleidelijk .
Het heeft geen zin om van de ene op de andere dag te stoppen, want dan begin je toch steeds weer opnieuw, omdat je dat signaal binnen krijgt en je genoeg voorraad in huis hebt om die te bevredigen.
Je moet tijd en aandacht gebruiken voor deze stap in je leven en langzaam afbouwen , maar je moet wel je doel elke dag helder voor ogen hebben.
Veel succes hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 6:37    

Reageer met quote
Goedenmorgen Coby,

Je hebt gelijk en ik ben dom bezig om mijn lichaam niet te geven wat het nodig en verdiend heeft.
Ik wil nu er mijn best voor doen,want ben toch ook al 45 jaar dus hoor al bij de middelbare leeftijd.
Dus Coby bedankt voor jouw berichtjes en ik hoop dat mijn ogen geopend zijn om het nu eindelijk eens dat te geven wat nodig is.

Ik wens je een fijn weekend toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 7:45    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Sommige lijners slapen ook slecht door het gebruik van suikers in de avond.
Je bloedsuikerspiegel gaat dan met een gang omhoog en daalt moeilijk weer.
Ik heb het zelf ondervonden, toen ik in bed een chocolade letter op ging eten even t.v. kijken en even lekker snoepen, ik ben er beroerd van geweest en kon niet slapen.
IK doe het nooit weer.
Een stukje op z'n tijd is prima , maar geen letters. Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 8:45    

Reageer met quote
Ik heb dat wel met alcohol.
Dat drink ik nooit omdat ik bij voorbaat weet dat als ik alcohol drink ik me daar ook ontzettend beroerd door voel, en dat laat ik dan staan.
Maar waarom ik dat niet met zoet doe is en blijft mij een raadsel.
Maar wie weet wordt ik ook nog verstandig op mijn oude dag om ook van zoet af te kunnen blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 10:15    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Je moet het onder controle krijgen, dat zoet jou niet steeds de baas wordt, maar dat jij de baas over zoet bent en dan kun je naar je gedrag gaan kijken en er van leren genieten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 10:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 39, 40, 41  Volgende
Pagina 29 van 41